Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 9 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 2 verborgen en 7 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


5 plaatsers

    Geen bereidwillige verkopers-installateurs ?

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Geen bereidwillige verkopers-installateurs ? Empty Geen bereidwillige verkopers-installateurs ?

    Bericht van Gast za 20 feb 2010 - 19:57

    Al enkele maanden heb ik beslist om een pellet cv met vv te laten installeren.
    Ik ben op de info avond van Energypoint in Wellen geweest en had daar een eerste afspraak vastgelegd. Men vond het beter om eens eerst ter plaatse te komen kijken. Sindsdien ben ik dus geen stap verder geraakt.Herhaaldelijk getelefoneerd en berichten ingesproken, 1 keer de zaakvoerder persoonlijk aan de lijn gehad met de belofte dat hij
    de volgende dag opnieuw contact zou opnemen.
    Ongeveer hetzelfde verhaal bij Vandebosch in Hoeselt.
    Ik krijg zelfs geen antwoord op mail.
    Ik snap het niet, heeft men mss schrik van die "thermokachels"? Is men zo non chalant, wat dan met de service?
    Om moedeloos van te worden.
    Zal ik dan toch maar gas of mazout nemen?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Geen bereidwillige verkopers-installateurs ? Empty Re: Geen bereidwillige verkopers-installateurs ?

    Bericht van Gast za 20 feb 2010 - 20:14

    soms heeft het forum een betere verbinding........ wat?
    Block
    Block
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 407
    Registration date : 01-01-09

    Geen bereidwillige verkopers-installateurs ? Empty Re: Geen bereidwillige verkopers-installateurs ?

    Bericht van Block za 20 feb 2010 - 22:48

    Wacht nog een maandje en het stookseizoen is zo goed als gedaan. Ze zullen dan meer tijd hebben.


    _________________
    Premium pellets
    26x180 Watt
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Geen bereidwillige verkopers-installateurs ? Empty Re: Geen bereidwillige verkopers-installateurs ?

    Bericht van Gast za 20 feb 2010 - 23:09

    Mag elke verkoper van pelletkachels wel een cv pelletkachel plaatsen?
    Valt dit niet onder het statuut van centrale verwarming.
    Ik weet het niet zeker.
    Block
    Block
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 407
    Registration date : 01-01-09

    Geen bereidwillige verkopers-installateurs ? Empty Re: Geen bereidwillige verkopers-installateurs ?

    Bericht van Block zo 21 feb 2010 - 15:01

    Je mag ook zelf je cv aanleggen of veranderen hoor. Het is wel zo dat veel kachelverkopers geen cv kunnen plaatsen door beperkte technische kennis.


    _________________
    Premium pellets
    26x180 Watt
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4752
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Geen bereidwillige verkopers-installateurs ? Empty Re: Geen bereidwillige verkopers-installateurs ?

    Bericht van pedro zo 21 feb 2010 - 15:13

    Block schreef:Wacht nog een maandje en het stookseizoen is zo goed als gedaan. Ze zullen dan meer tijd hebben.

    Ik ben van mening dat wanneer een installateur nu al gene tijd heeft voor een potentiele klant het dan in de toekomst ook nie veel beter zal zijn.....

    Als je dan met uw kachel een probleem hebt ga je toch ook nie zitn wachten op de verkoper tot dat ie het een beetje kalmer heeft om langs te komen...

    Grtz,
    Pedro


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    avatar
    knoepken
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 206
    Leeftijd : 73
    Registration date : 14-12-08

    Geen bereidwillige verkopers-installateurs ? Empty Re: Geen bereidwillige verkopers-installateurs ?

    Bericht van knoepken zo 21 feb 2010 - 20:55

    Neem n' andere instalateur.Als hij je nu al laat stikken is het van (niet kunnen) durven aan beginnen?Wat gaat dat later worden als er problemen zijn met je instalatie??????
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Geen bereidwillige verkopers-installateurs ? Empty Re: Geen bereidwillige verkopers-installateurs ?

    Bericht van Gast ma 22 feb 2010 - 12:05

    Ze zouden toch al een datum voor een bezoek kunnen vastleggen, al is da nog een maand wachten.
    Bij ons was er een afspraak gemaakt om ter plaatse te komen kijken, deze is een paar keer verplaatst omwille van service naar reeds bestaande klanten. Voor mij geen probleem zo weet ik ten minste moest er eventueel een probleem zijn met onze kachel ze tijd maken om te komen. (Dat er dus nen service gaat zijn)
    Ondertussen zit onze buis al klaar.
    Ergens tussen nov en dec eerste contact gehad.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Geen bereidwillige verkopers-installateurs ? Empty Re: Geen bereidwillige verkopers-installateurs ?

    Bericht van Gast ma 22 feb 2010 - 13:24

    tibo schreef:Al enkele maanden heb ik beslist om een pellet cv met vv te laten installeren.
    Ik ben op de info avond van Energypoint in Wellen geweest en had daar een eerste afspraak vastgelegd. Men vond het beter om eens eerst ter plaatse te komen kijken. Sindsdien ben ik dus geen stap verder geraakt.Herhaaldelijk getelefoneerd en berichten ingesproken, 1 keer de zaakvoerder persoonlijk aan de lijn gehad met de belofte dat hij
    de volgende dag opnieuw contact zou opnemen.
    Ongeveer hetzelfde verhaal bij Vandebosch in Hoeselt.
    Ik krijg zelfs geen antwoord op mail.
    Ik snap het niet, heeft men mss schrik van die "thermokachels"? Is men zo non chalant, wat dan met de service?
    Om moedeloos van te worden.
    Zal ik dan toch maar gas of mazout nemen?

    Beste,

    Met wie heeft U dan gemaild?
    Ik ben de zaakvoerder van de firma Vandebosch en heb nooit een mail van U mogen ontvangen.

    Groeten,

    Vandebosch Nicky
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Geen bereidwillige verkopers-installateurs ? Empty Re: Geen bereidwillige verkopers-installateurs ?

    Bericht van Gast ma 22 feb 2010 - 13:47

    Beste Mr Vandebosch,

    ik ben in december bij u in de toonzaal geweest.
    U zou me contacteren en samen met iemand van Thermorossi ter plaatse komen kijken. (Pasbrug Bilzen: mss gaat er een lichtje branden nu)
    Een dikke maand later heb ik een paar mails gestuurd aan Mr Verjans E (volgens de site is hij de man van de toonzaal). Heb hier geen antwoord op gekregen. Ik kan u nog een mail laten zien als u me niet gelooft.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Geen bereidwillige verkopers-installateurs ? Empty Re: Geen bereidwillige verkopers-installateurs ?

    Bericht van Gast ma 22 feb 2010 - 20:08

    tibo schreef:Beste Mr Vandebosch,

    ik ben in december bij u in de toonzaal geweest.
    U zou me contacteren en samen met iemand van Thermorossi ter plaatse komen kijken. (Pasbrug Bilzen: mss gaat er een lichtje branden nu)
    Een dikke maand later heb ik een paar mails gestuurd aan Mr Verjans E (volgens de site is hij de man van de toonzaal). Heb hier geen antwoord op gekregen. Ik kan u nog een mail laten zien als u me niet gelooft.

    Ik vrees dat U nooit bij mij persoonlijk bent geweest maar ik zal het zeker aan de verkoper doorgeven dat hij U onmiddelijk moet contacteren.

    Groeten,

    Vandebosch Nicky
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Geen bereidwillige verkopers-installateurs ? Empty Re: Geen bereidwillige verkopers-installateurs ?

    Bericht van Gast ma 22 feb 2010 - 22:23

    Tja wat gaat dit worden als hij gekocht en vooral betaald is . Nu is er nog iets aan te verdienen en het loopt al volledig mis . affraid

    Er zijn toch bekwame dealers genoeg en die hun afspraken nakomen, ff googelen .

    Groetejs
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Geen bereidwillige verkopers-installateurs ? Empty Re: Geen bereidwillige verkopers-installateurs ?

    Bericht van Gast ma 22 feb 2010 - 22:57

    tja dat komt ervan als je met verschillende personen in een toonzaal loopt de ene schuift het op de andere en dit allemaal te koste van de klant ik verkoop zelf en plaats met steeds de zelfde knecht nooit problemen en tevreden klanten
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    Geen bereidwillige verkopers-installateurs ? Empty Re: Geen bereidwillige verkopers-installateurs ?

    Bericht van Philip ma 22 feb 2010 - 23:01

    pauly schreef:Tja wat gaat dit worden als hij gekocht en vooral betaald is . Nu is er nog iets aan te verdienen en het loopt al volledig mis . affraid

    Er zijn toch bekwame dealers genoeg en die hun afspraken nakomen, ff googelen .

    Groetejs

    was jij ook geen verkoper?
    probeer je soms klante te snoepen zo ???


    back on topic


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Geen bereidwillige verkopers-installateurs ? Empty Re: Geen bereidwillige verkopers-installateurs ?

    Bericht van Gast ma 22 feb 2010 - 23:05

    nee heb echt geen klanten nodig ik reageer gewoon op wat hier gezegd wordt of is dat verboden misschien
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    Geen bereidwillige verkopers-installateurs ? Empty Re: Geen bereidwillige verkopers-installateurs ?

    Bericht van Philip ma 22 feb 2010 - 23:27

    ff oftopic

    sgc ik reageerde niet op jou
    enne het zou mooi zijn voor alle leden dat verkopers dit ook in hun profiel plaatsen

    back to the topic pls


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Geen bereidwillige verkopers-installateurs ? Empty Re: Geen bereidwillige verkopers-installateurs ?

    Bericht van Gast ma 22 feb 2010 - 23:28

    dan kan ik efe niet volgen , wat moet er op profiel geplaats worden Philip mvg stef
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4752
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Geen bereidwillige verkopers-installateurs ? Empty Re: Geen bereidwillige verkopers-installateurs ?

    Bericht van pedro ma 22 feb 2010 - 23:47

    sgc schreef:dan kan ik efe niet volgen , wat moet er op profiel geplaats worden Philip mvg stef

    Dat u verkoper bent Smile


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Geen bereidwillige verkopers-installateurs ? Empty Re: Geen bereidwillige verkopers-installateurs ?

    Bericht van steven di 23 feb 2010 - 9:03

    is al opgelost. ik het het er bij gezet.


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Geen bereidwillige verkopers-installateurs ? Empty Re: Geen bereidwillige verkopers-installateurs ?

    Bericht van Gast di 23 feb 2010 - 11:51

    Bedankt steven mvg stef
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Geen bereidwillige verkopers-installateurs ? Empty Re: Geen bereidwillige verkopers-installateurs ?

    Bericht van Gast di 23 feb 2010 - 18:13

    Kan idd wel zijn dat een plaatser van kachels niets/weinig weet van cv.
    Dit was bij mij ook het geval, maar ben hier op voorhand goed over ingelicht door de verkoper.
    aangezien we alle loodgieterij zelf geplaatst hebben was dit ook geen probleem.
    Desnoods loodgieter alles laten plaatsen en daarna kachel op laten aansluiten door leverancier Smile
    Moet lukken Smile

    Groetjes

    Gesponsorde inhoud


    Geen bereidwillige verkopers-installateurs ? Empty Re: Geen bereidwillige verkopers-installateurs ?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo 28 apr 2024 - 16:47