Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 31 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 31 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


4 plaatsers

    laat tijdige leveringen van pelletkachel


    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Aantal berichten : 633
    Registration date : 29-10-10

    laat tijdige leveringen van pelletkachel - Pagina 2 Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van francky do nov 11, 2010 12:52 pm

    Boxke
    Voor die 6% moet enkel maar de verkooper komen voor hem af te stellen en dan krijg je hem aan 6% . Laughing ook het materiaal zit dan op die 6% buizen en al de rest.
    Het is maar zoals ge afspreekt bij de aankoop van de kachel.

    Ge moet toch geen ingenieur zijn om een kachel te plaatsen !
    ge heb toch ook alles klaargemaakt voor het plaatsen van u kachel.

    Bij mij is het zo als ik iets wil wil ik het direck en betaal aan de kassa en ga geen maanden wachten.

    Ben bij iemand geweest voor een kachel die zij 8 weken voor ik hem kan plaatsen .

    Mijn antwoord was ,Dat gaat ge niet mogen zegen op de jaarbeurs in Roeselare Toch of ge gaat er niet veel verkopen.
    Het zelfde van die parameters als ik ze niet krijg dan koop ik hem NIET en ga op een ander Laughing al moet ik wat meer betalen.
    Mensen zijn soms veel te braaf
    Anonymous
    Gast
    Gast


    laat tijdige leveringen van pelletkachel - Pagina 2 Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van Gast zo nov 14, 2010 9:39 am

    We zijn inderdaad soms veel te braaf... Er wordt veel beloofd door leveranciers wat betreft leveringsdatum. Stel dat die leverancier financieel zou bestraft worden als ie de leveringsdatum niet kan nakomen, ze zouden zoveel niet meer beloven denk ik! Nu is het makkelijk, ze zeggen gewoon een datum, terwijl ze waarschijnlijk al heel goed weten dat ze dat toch niet kunnen waarmaken. Maar dan hebben ze toch al dat voorschot vast, en dan kan je in de meeste gevallen niet veel anders doen dan wachten...
    Anonymous
    Gast
    Gast


    laat tijdige leveringen van pelletkachel - Pagina 2 Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van Gast di dec 07, 2010 8:54 am

    Als reaktie op mijn bericht van begin november over mijn kachel van Desender-Desmedt, heb ik een brief ontvangen van hun advocaat. Met de vraag hun weergave te willen op dit forum zetten. Wat ik zonder probleem doe:
    "U beweert 3 maand te hebben moeten wachten. De kachel is 1 maand later dan voorzien geleverd, door een duidelijke overmachtsituatie voor mijn mandante (verhuis productie-eenheid in Italië, vergissing bij laden door leverancier). Bovendien dient gewezen op de alg. factuurvoorwaarden, door u gekend en aanvaard. De opgegeven leveringstermijnen zijn steeds benaderd. Verder beweert u dat het toestel niet naar behoren werkt. Mijn mandante gaat prat op kwaliteit en een goede service, en is bij u ter plaatse geweest, en vastgesteld dat de kachel perfect werkt...Uw beweringen zijn bijgevolg niet correct en lasterlijk." Ik heb de vrijheid genomen één en ander bondiger te vermelden dan in de brief. Ieder verhaal heeft 2 kanten. Ik ga verder niet reageren om geen olie op het vuur te gieten, en omdat ik mijn tijd, energie en geld liever gebruik voor de verzorging van mijn zieke vriendin. Ik hoop dat NV Desender-Desmedt en hun advocaat tevreden zijn met de publicatie.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    laat tijdige leveringen van pelletkachel - Pagina 2 Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van Gast di dec 07, 2010 9:06 am

    Zo gaat dat tegenwoordig, wegstoppen achter een voddeke papier ondanks alle vooraf gemaakte blabla en dan nog denken dat wij, als forumlezers, ineens gaan denken dat het "xxxxx"-bedrijf een betrouwbare handelspartner is. Men bereikt dikwijls het tegenovergestelde doel !

    Gesponsorde inhoud


    laat tijdige leveringen van pelletkachel - Pagina 2 Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 7:48 am