Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 18 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 16 gasten

povi1, SICCO


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


4 plaatsers

    laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Anonymous
    Gast
    Gast


    laat tijdige leveringen van pelletkachel Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van Gast ma nov 08, 2010 1:10 pm

    jethro schreef:wij hebben ook een flumenfire Ambra, van desender-desmet. Maar liefst 3 maanden moeten op wachten (2 maanden langer dan dat ze beloofd hadden), altijd was het wel iets als excuus... We hebben de kachel nu twee weken, en we hebben er nu al voor de tweede keer problemen mee. De eerste keer startte ie gewoon niet, en nu blijft ie gewoon pellets toevoeren in de brander tot het overloopt. De thermostaat lijkt ook niet goed te werken. Het hele ding maakt trouwens veel lawaai, vooral de ventilator. Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik niet tevreden ben over het toestel, en niet over de communicatie en service van desender.



    ik heb maar een 1 jaar moeten wachten achter mijn kachel bij deze leverancier...... heel kwaad
    Anonymous
    Gast
    Gast


    laat tijdige leveringen van pelletkachel Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van Gast di nov 09, 2010 11:23 pm

    fleur schreef:
    jethro schreef:wij hebben ook een flumenfire Ambra, van desender-desmet. Maar liefst 3 maanden moeten op wachten (2 maanden langer dan dat ze beloofd hadden), altijd was het wel iets als excuus... We hebben de kachel nu twee weken, en we hebben er nu al voor de tweede keer problemen mee. De eerste keer startte ie gewoon niet, en nu blijft ie gewoon pellets toevoeren in de brander tot het overloopt. De thermostaat lijkt ook niet goed te werken. Het hele ding maakt trouwens veel lawaai, vooral de ventilator. Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik niet tevreden ben over het toestel, en niet over de communicatie en service van desender.



    ik heb maar een 1 jaar moeten wachten achter mijn kachel bij deze leverancier...... heel kwaad

    Hoezo? 1 JAAR?? Das bijna niet te geloven... Dan heb ik nog geluk... U moet wel erg geduldig zijn...
    Anonymous
    Gast
    Gast


    laat tijdige leveringen van pelletkachel Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van Gast di nov 09, 2010 11:44 pm

    een offerte getekend en een voorschot betaald ...........wat kan je dan nog doen of verstandig wachten.....ik heb jaren geduld en ik wens dit niemand toe.


    gr fleur
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    laat tijdige leveringen van pelletkachel Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van steven di nov 09, 2010 11:45 pm

    toen waarschijnlijk wel nog Smile


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    laat tijdige leveringen van pelletkachel Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van Gast di nov 09, 2010 11:47 pm

    Steven schreef:toen waarschijnlijk wel nog Smile




    wat bedoel je daarmee steven Sad
    Anonymous
    Gast
    Gast


    laat tijdige leveringen van pelletkachel Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van Gast wo nov 10, 2010 8:04 am

    Op Welke kachel heeft u dan zo lang moeten wachten?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    laat tijdige leveringen van pelletkachel Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van Gast wo nov 10, 2010 8:30 am

    Vally schreef:Op Welke kachel heeft u dan zo lang moeten wachten?





    hallo vally

    was een van beide pelletkachels die ik daar terzelfde tijd had besteld,offerte en faktuur van leveringsdatum heb ik hier nog als bewijs.
    verder wil ik daar niet op ingaan omdat het niet in men aard ligt negatieve commentaar te spuien naar gelijk wie dan ook ,iedereen moet zijn brood verdienen maar wat ik wilde meegeven aan de lezer was van toch maar op te letten bij een aankoop en misschien wel de leveringsdatum op een offerte te laten plaatsen .



    gr fleur
    Anonymous
    Gast
    Gast


    laat tijdige leveringen van pelletkachel Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van Gast wo nov 10, 2010 8:44 am

    Er wordt verwacht van de verkopers dat een bestelde kachel binnen de maand kan geplaatst worden, indien niet zegt dat al genoeg over de te verwachten service.
    Uiterste leveringsdatum moet bij mij op de bestelbon , indien dit niet mogelijk is , laat maar ,ik ga dan wel waar dit wel mogelijk is .
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    laat tijdige leveringen van pelletkachel Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van Philip wo nov 10, 2010 8:51 am

    nja en voorschot geven no way

    mijn instalateur vroeg er geen was drekt al een goede kennismaking zo


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    Anonymous
    Gast
    Gast


    laat tijdige leveringen van pelletkachel Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van Gast wo nov 10, 2010 8:55 am

    krusty schreef:Er wordt verwacht van de verkopers dat een bestelde kachel binnen de maand kan geplaatst worden, indien niet zegt dat al genoeg over de te verwachten service.
    Uiterste leveringsdatum moet bij mij op de bestelbon , indien dit niet mogelijk is , laat maar ,ik ga dan wel waar dit wel mogelijk is .





    als het dan op jou bestelbon staat krusty en de levering blijft op zich wachten,en dan..... klop of wa
    Anonymous
    Gast
    Gast


    laat tijdige leveringen van pelletkachel Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van Gast wo nov 10, 2010 9:03 am

    krusty schreef:Er wordt verwacht van de verkopers dat een bestelde kachel binnen de maand kan geplaatst worden, indien niet zegt dat al genoeg over de te verwachten service.
    Uiterste leveringsdatum moet bij mij op de bestelbon , indien dit niet mogelijk is , laat maar ,ik ga dan wel waar dit wel mogelijk is .

    Men zet wel een leveringsdatum op de bestelbon, maar als je de kleine lettertjes leest aan de achterkant, dan staat daar dat ze leveren binnen een redelijke termijn, m.a.w. ze weten heel goed dat ze kunnen leveren wanneer zij willen. Er is een voorschot betaald, en de klant zal wel wachten! Maar een jaar wachten is te lang, ik dacht dat een redelijke termijn normaal gezien een maand of drie is... Daarna kan je de verkoper in gebreke stellen...
    Anonymous
    Gast
    Gast


    laat tijdige leveringen van pelletkachel Empty laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van Gast wo nov 10, 2010 9:11 am

    jethro en krusty en ikzelf

    we gaan hier terug ON-TOPIC ,misschien wel interressant om een nieuwe te openen.


    gelukkig Sleep hij nog


    gr fleur
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    laat tijdige leveringen van pelletkachel Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van Philip wo nov 10, 2010 9:24 am

    voila fleur
    topic gesplitst

    kunne jullie samen met anderen over bestelbons en laattijdige leveringen praten


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    Anonymous
    Gast
    Gast


    laat tijdige leveringen van pelletkachel Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van Gast wo nov 10, 2010 11:53 am

    Fleur, je bent gewoon te braaf! Krusty en Philip hebben gelijk! Geef in het vervolg geen voorschotten! Teken een bestelbon en laat er een "uiterste leverings- of plaatsingsdatum" op plaatsen en laat die door de verkoper ook ondertekenen. Plaatst men het toestel niet voor de afgesproken datum, wel dan is een aangetekend schrijven voldoende om je contract op te zeggen en ga je ergens anders kopen, de verkoper die hier niet akkoord mee is, wel die staat niet recht in zijn schoenen.
    Groeten,
    ss kampvuur
    Anonymous
    Gast
    Gast


    laat tijdige leveringen van pelletkachel Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van Gast wo nov 10, 2010 1:17 pm

    ss schreef:Fleur, je bent gewoon te braaf! Krusty en Philip hebben gelijk! Geef in het vervolg geen voorschotten! Teken een bestelbon en laat er een "uiterste leverings- of plaatsingsdatum" op plaatsen en laat die door de verkoper ook ondertekenen. Plaatst men het toestel niet voor de afgesproken datum, wel dan is een aangetekend schrijven voldoende om je contract op te zeggen en ga je ergens anders kopen, de verkoper die hier niet akkoord mee is, wel die staat niet recht in zijn schoenen.
    Groeten,
    ss kampvuur



    ss
    ik weet niet waar jullie wonen maar hier in de streek west-vlaanderen vragen ze een voorschot als er iets moet besteld worden.
    als je hier een renovatie werk moet laten uitvoeren heb je al vele zelfstandigen die naarmate de werken vorderen hun loon en kosten-materiaal opeisen ,zoniet leggen ze de werken stil
    ik kan ze daar helemaal geen ongelijk in geven ,want wanbetalers heb je overal .
    en geen voorschot dan kan je het aftrappen --maar het zijn soms die waar je nog eens iets kan REGELEN OP ZEN BELGISCH als je mij verstaat.

    ps ,bijna vergeten.....ik heb ook veel meer geduld dan jullie.... lacher


    gr fleur.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    laat tijdige leveringen van pelletkachel Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van Gast wo nov 10, 2010 2:37 pm

    Ja maar in de west-flutten zijn het ook speciaal mannekes hé !! lacher

    o.a. Boer Joel en zoon rollen
    Anonymous
    Gast
    Gast


    laat tijdige leveringen van pelletkachel Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van Gast wo nov 10, 2010 2:49 pm

    Naar 't schijnt zit 't goe volk in de Vlaamse Ardennen....
    bloot gat
    Anonymous
    Gast
    Gast


    laat tijdige leveringen van pelletkachel Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van Gast wo nov 10, 2010 2:55 pm

    En in het Pajottenland lacher bloot gat

    Zolang dat de Uthrex slaapt mogen we zeveren


    Voor wie niet weet, wie Boer Joel en zoon is , typt dit in google en je weet alles !!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    laat tijdige leveringen van pelletkachel Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van Gast wo nov 10, 2010 6:10 pm

    ss schreef:Naar 't schijnt zit 't goe volk in de Vlaamse Ardennen....
    bloot gat




    k ga deze keer geen olie op t vuur gooien maar k wil toch nog even kwijt dat hier wel de beste werkkrachten te vinden zijn
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    laat tijdige leveringen van pelletkachel Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van Philip wo nov 10, 2010 7:00 pm

    hmm brabantste trekpaarden zekers
    die je ook veel in het pajottenland vind he ^^


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    Anonymous
    Gast
    Gast


    laat tijdige leveringen van pelletkachel Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van Gast do nov 11, 2010 11:35 am

    Vraag me af of laattijdige leveringen van pelletkachels bij alle merken voorkomen, of dat sommige merken daar meer last van hebben dan andere...
    Anonymous
    Gast
    Gast


    laat tijdige leveringen van pelletkachel Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van Gast do nov 11, 2010 11:42 am

    Ik heb er zeker geen last van gehad, er was 2 weken beloofd en na 2 weken en 2 dagen stond ze hier in mijne living.

    Groetjes
    Kristel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    laat tijdige leveringen van pelletkachel Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van Gast do nov 11, 2010 11:49 am

    heeft te maken met de vraag denk ik ,de periode rond nieuwjaar is cruciaal,alle beurzen in het land en grote vraag en een fabriek legt ook geen eindeloze stocks meer aan .


    gr fleur
    boxke
    boxke
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 223
    Registration date : 18-10-10

    laat tijdige leveringen van pelletkachel Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van boxke do nov 11, 2010 12:13 pm

    Volgens mij regelt de verkoper/installateur de levering ifv zijn installatie planning.
    Voor de aankoop werd gesteld 'maar wij hebben de kachels praktish allemaal op stock', en indien niet hier: wekelijks komt de leverancier langs.
    Echter na ondertekening van de aankoop (begin september - stookseizoen nog niet gestart) was het al: kan 2 weken zijn, maar in het slechtste geval 8 weken.

    Daarna regelmatig gepold naar de leverdatum en altijd andere smoesjes gekregen. Was duidelijk dat hij gewoon geen tijd had voor installatie en daarom de kachel niet bestelde/liet leveren. Bij leverancier (Fero) was kachel volop voorradig. Uiteindelijk heeft de verkoper geleverd na 5 weken om van m'n gezaag vanaf te zijn.
    Spijtig dat we afhankelijk zijn van installatie omwille van BTW redenen (had hem evengoed zelf kunnen zetten want ik had alles al voorzien tot aansluitstuk rookgas afvoer en lucht aanvoer inbegrepen, maar dan 21%BTW te betalen ipv 6%).
    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 633
    Registration date : 29-10-10

    laat tijdige leveringen van pelletkachel Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van francky do nov 11, 2010 12:52 pm

    Boxke
    Voor die 6% moet enkel maar de verkooper komen voor hem af te stellen en dan krijg je hem aan 6% . Laughing ook het materiaal zit dan op die 6% buizen en al de rest.
    Het is maar zoals ge afspreekt bij de aankoop van de kachel.

    Ge moet toch geen ingenieur zijn om een kachel te plaatsen !
    ge heb toch ook alles klaargemaakt voor het plaatsen van u kachel.

    Bij mij is het zo als ik iets wil wil ik het direck en betaal aan de kassa en ga geen maanden wachten.

    Ben bij iemand geweest voor een kachel die zij 8 weken voor ik hem kan plaatsen .

    Mijn antwoord was ,Dat gaat ge niet mogen zegen op de jaarbeurs in Roeselare Toch of ge gaat er niet veel verkopen.
    Het zelfde van die parameters als ik ze niet krijg dan koop ik hem NIET en ga op een ander Laughing al moet ik wat meer betalen.
    Mensen zijn soms veel te braaf

    Gesponsorde inhoud


    laat tijdige leveringen van pelletkachel Empty Re: laat tijdige leveringen van pelletkachel

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 2:17 pm