Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 27 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 27 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    nieuw ! nieuw !

    Anonymous
    Gast
    Gast


    nieuw ! nieuw ! Empty nieuw ! nieuw !

    Bericht van Gast wo dec 01, 2010 6:03 pm

    Hallo iedereen ,

    Mijn naam is squanto en ben woonachtig in Limburg .
    Ben het moe om die hoge mazoutprijzen te betalen ne en ben niet de enige zeker Evil or Very Mad .
    Ben opzoek naar een pelletkachel en was beginnen surfen en ben op deze site terecht gekomen .
    Waar je veel om niet te zeggen heeel veel uitleg vindt over pellets en pelletkachels .
    Maar er is zoveel info over pellets en pelletkachels dat ik de bomen niet meer zie door het bos No .
    Wil mijn living en keuken verwarmen ermee ! Das ongeveer 125m³ of 51m². Welke kachel is dan goed ?? pellets ???
    Ik denk eraan om zaterdag aanstaande eens naar "de groene kachel " ga gaan en eens uitleg vraag daar !
    Heeft iemand al ervaring bij deze dealer ?

    mvg Squanto duivel

    ps chapeau over de site heel veel uitleg feest
    Anonymous
    Gast
    Gast


    nieuw ! nieuw ! Empty Re: nieuw ! nieuw !

    Bericht van Gast zo dec 05, 2010 11:36 am

    Ik ben er geweest en ze hebben een kachel voorgesteld de Panorama van cs Thermos , heeft er iemand zo eentje en is deze goed ? deze verwarmde tot 350m³ en is 11,5Kw . Zou ervaringen willen over deze kachel niet dat ik de verkoper niet vertrouw maar is toch een bedrag dat ik niet elke dag uitgeef Rolling Eyes

    Allvast bedankt
    Squanto

      Soortgelijke onderwerpen

      -
      » Nieuw!
      » Nieuw
      »  nieuw

      Het is nu do mei 02, 2024 1:25 am