Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 43 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 43 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


5 plaatsers

    Mijn Idee laat me niet los !!!


    Gast
    Gast


    Mijn Idee laat me niet los !!! - Pagina 2 Empty Re: Mijn Idee laat me niet los !!!

    Bericht van Gast za feb 05, 2011 8:59 am

    nog iets voor de krusty

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Mijn Idee laat me niet los !!! - Pagina 2 Empty Re: Mijn Idee laat me niet los !!!

    Bericht van Gast vr jun 24, 2011 3:21 pm

    Het topic was een beetje opgedroogd maar .....

    Wist u dat :
    Vanaf 2010, de aanschaf van de elektrische auto zeer veel subsidies geeft : De elektrische auto is het eerste jaar 120% aftrekbaar, de 4 daaropvolgende jaren 100%. De aanschaf van de auto zelf geeft een belastingvermindering van 30% op de aanschafwaarde met een maximum van 6500 €. Ook de installatie van het elektrische oplaadpunt is 40% in te brengen met een maximum van 180€.
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Mijn Idee laat me niet los !!! - Pagina 2 Empty Re: Mijn Idee laat me niet los !!!

    Bericht van ss za jun 25, 2011 1:48 pm

    krusty schreef:Het topic was een beetje opgedroogd maar .....

    Wist u dat :
    Vanaf 2010, de aanschaf van de elektrische auto zeer veel subsidies geeft : De elektrische auto is het eerste jaar 120% aftrekbaar, de 4 daaropvolgende jaren 100%. De aanschaf van de auto zelf geeft een belastingvermindering van 30% op de aanschafwaarde met een maximum van 6500 €. Ook de installatie van het elektrische oplaadpunt is 40% in te brengen met een maximum van 180€.

    Allemaal goed en wel, maar dat ding moet ook nog rijden??? En liefst toch minimum 250km...
    En dat is NIET voor vandaag, met subsidie alleen rijdt dat spel niet...
    Groeten, vergeef me mijn kritiek...
    ss duivel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Mijn Idee laat me niet los !!! - Pagina 2 Empty Re: Mijn Idee laat me niet los !!!

    Bericht van Gast za jun 25, 2011 2:43 pm

    SS rijdt jij dagelijks 250 km ....ikke niet ....liefst niet!! zelfs nog geen 10.

    Maar omdat een auto (roestbak of stinkbak)) een noodzakelijk kwaad is in de maatschappij heb ik er ook eene!!

    Ik weet niet wat sommige er voor plezierig aan vinden om een ganse dag rond te rijden in de gemeente , zelfs voor 100 meter hun auto te starten( niet vergelijken met iemand die hem nodig heeft voor zijn beroep hé)
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Mijn Idee laat me niet los !!! - Pagina 2 Empty Re: Mijn Idee laat me niet los !!!

    Bericht van ss za jun 25, 2011 3:35 pm

    krusty schreef:SS rijdt jij dagelijks 250 km ....ikke niet ....liefst niet!! zelfs nog geen 10.

    Maar omdat een auto (roestbak of stinkbak)) een noodzakelijk kwaad is in de maatschappij heb ik er ook eene!!

    Ik weet niet wat sommige er voor plezierig aan vinden om een ganse dag rond te rijden in de gemeente , zelfs voor 100 meter hun auto te starten( niet vergelijken met iemand die hem nodig heeft voor zijn beroep hé)

    Tjah Krusty, ik heb hem wel degelijk nodig voor mijn beroep, ik haal zo'n 50000km/jaar auto/motogebruik zonder het privégebruik gerekend...
    Dus electrische auto zal misschien kunnen als ik met pensioen ga???
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Mijn Idee laat me niet los !!! - Pagina 2 Empty Re: Mijn Idee laat me niet los !!!

    Bericht van Gast za jun 25, 2011 4:02 pm

    Als we de evolutie van de zonnepanelen mogen doortrekken naar de autobatterijen , je weet toch dat dit alles een beetje tijd in beslag neemt !!

    Ik heb hier deze week zonnepanelen zien leggen in de buurt,die meer Wp opbrengen dan de mijne en die ongeveer een vierde kleiner en flinterdun zijn....dus ook batterijen in de toekomst die kleiner zijn en een grotere axiradius geven !!

    Mijn eerste nieuwe auto in 1973 renault 5 TL was ondanks een garage op 5 jaar opgeroest ...NU met de huidige technieken kunnen ze 7/8 jaar zonder roest garanderen

    De eerste autos van meer dan 100 jaar geleden hebben ze toch ook moeten serieus aan werken om tot het huidige resultaat te komen......ge moet daarom dit niet altijd direct afbreken.....alleen een beetje geduld hebben is de boodschap!!


    En nu ga ik bij de bakker 2 km heen en terug ....MET DE FIETS tong2
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    Mijn Idee laat me niet los !!! - Pagina 2 Empty Re: Mijn Idee laat me niet los !!!

    Bericht van Philip wo jun 29, 2011 8:19 pm

    en den deze heeft dit jaar een kleinen 7000 km met het fietsje dus ikke ga me misschien als volgend wagentje een elentrikken nemen
    want ikke ben die regen in de winter wel wa beu geworden


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31565
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Mijn Idee laat me niet los !!! - Pagina 2 Empty Re: Mijn Idee laat me niet los !!!

    Bericht van erwin vr maa 29, 2013 3:29 pm

    De eerste autos van meer dan 100 jaar geleden hebben ze toch ook moeten serieus aan werken om tot het huidige resultaat te komen......ge moet daarom dit niet altijd direct afbreken.....alleen een beetje geduld hebben is de boodschap!!

    Markt elektrische wagen stort volledig in:

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Mijn Idee laat me niet los !!! - Pagina 2 Empty Re: Mijn Idee laat me niet los !!!

    Bericht van ss za maa 30, 2013 4:01 pm

    Dat was te verwachten, die krengen deugen niet, dus verkopen ze niet!!!

    Gesponsorde inhoud


    Mijn Idee laat me niet los !!! - Pagina 2 Empty Re: Mijn Idee laat me niet los !!!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 5:58 am