Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 15 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 15 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


3 plaatsers

    wie kent de Per-eko KSRM of de Kostrzewa ketels?

    knessel
    knessel
    Pelletje
    Pelletje


    Aantal berichten : 20
    Registration date : 26-12-10

    wie kent de Per-eko KSRM of de Kostrzewa ketels? Empty wie kent de Per-eko KSRM of de Kostrzewa ketels?

    Bericht van knessel vr jul 22, 2011 1:14 pm

    hallo allemaal,
    wij stappen waarschijnlijk ook in het pelletavontuur en zijn op zoek naar een betaalbare CV-ketel. Ik heb totnogtoe offertes voor een Per-eko en een Kostrzewa ketel. Heeft iemand ervaring met deze ketels, zowel goede als slechte. Of heeft iemand de gouden tip voor dé ketel?
    Alvast bedank voor jullie reacties!
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31529
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    wie kent de Per-eko KSRM of de Kostrzewa ketels? Empty Re: wie kent de Per-eko KSRM of de Kostrzewa ketels?

    Bericht van erwin vr jul 22, 2011 10:10 pm

    knessel schreef:hallo allemaal,
    wij stappen waarschijnlijk ook in het pelletavontuur en zijn op zoek naar een betaalbare CV-ketel. Ik heb totnogtoe offertes voor een Per-eko en een Kostrzewa ketel. Heeft iemand ervaring met deze ketels, zowel goede als slechte. Of heeft iemand de gouden tip voor dé ketel?
    Alvast bedank voor jullie reacties!

    informeer ook eens achter de edilkamin ottawa


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    jeanhup
    jeanhup
    verkoper


    Man Aantal berichten : 1556
    Registration date : 18-11-09

    wie kent de Per-eko KSRM of de Kostrzewa ketels? Empty Re: wie kent de Per-eko KSRM of de Kostrzewa ketels?

    Bericht van jeanhup za jul 23, 2011 11:32 am

    Kostrzewa is een tijdje in Duitsland verkocht maar alle verkopers van een paar jaar geleden zijn er inmiddels mee gestopt. Ik weet niet waarom (op papier zien die ketels er best goed uit) maar het lijkt me niet echt een goed teken. Er is ook weinig ervaring mee in Duitsland (zoek maar eens op het HaustechnikDialog-forum).
    De Per-eko wordt qua kwaliteit, verbranding en besturing nog onder de Kostrzewa ingeschaald. Er is met dit merk ook niet veel ervaring hier of in Duitsland.

    Een Poolse ketel waar al wat meer ervaring mee is is de Klimosz Ling Duo. Die zal qua prijs tussen de Kostrzewa en de Per-eko in zitten (ongeveer €3000 voor een NL/DE/BE versie met 35 kW ex BTW ex transport). Een van onze partners installeert deze in Nederland. Een bezichtiging bij een gebruiker kan ik eventueel voor je regelen.

    Als je nog een oude mazoutketel hebt staan kun je ook overwegen om de bestaande mazoutbrander te vervangen voor een goede Italiaanse pelletbrander.
    wie kent de Per-eko KSRM of de Kostrzewa ketels? BrucProdotti_1
    Voor ca. €1500,- heb je een 25 kW brander met pellettoevoersysteem. Je hoeft dan alleen nog zelf een pelletbunker te bouwen en de bestaande mazoutbrander om te wisselen voor deze pelletbrander.

    groet,

    Jean
    importeur van Adler en Pasian pelletkachels, -ketels en -branders
    knessel
    knessel
    Pelletje
    Pelletje


    Aantal berichten : 20
    Registration date : 26-12-10

    wie kent de Per-eko KSRM of de Kostrzewa ketels? Empty Re: wie kent de Per-eko KSRM of de Kostrzewa ketels?

    Bericht van knessel za jul 23, 2011 11:49 am

    bedankt jeanhup, zie pb aub.

    Gesponsorde inhoud


    wie kent de Per-eko KSRM of de Kostrzewa ketels? Empty Re: wie kent de Per-eko KSRM of de Kostrzewa ketels?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 9:18 pm