Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 18 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 17 gasten

Ikzelf


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


3 plaatsers

    leuke zoektocht+ kan ik het is misschien tegen geiteresseerden vertellen ...?

    Anonymous
    Gast
    Gast


    leuke zoektocht+ kan ik het is misschien tegen geiteresseerden vertellen ...? Empty leuke zoektocht+ kan ik het is misschien tegen geiteresseerden vertellen ...?

    Bericht van Gast zo sep 04, 2011 5:54 pm

    Hoi,


    Ik ben nu al enkele weken opzoek naar een pelletkachel. Dus eerst wat info opgezocht over pelletkachels, enzo op dit forum terecht gekomen (waar ik zeeer tevreden over ben trouwens).


    En nu ben zijn we bezig met naar wat verkoop punten te gaan. Ik ben van de regio Mechelen dus ben ik eerst naar winkels hier in de buurt geweest. 3 Daarvan verkopen het merk MCZ. Na wat overleg met de verkoper kwam ik bij het model MCZ Musa. Vind ik een mooie kachel en de mogelijkheden van de kachel (electronische regeling en thermosstaat enz) spreken me wel aan.


    Na veel overleg enz komt het dan in het gesprek met de verkopers erop aan om een goede prijs te bedingen. En dan begingt het leuke. Wat opviel was dat de basis prijs van de verkopers verschilt voor het zelfde model maar wanneer ze hun zogenaamde korting gaven kwamen ze allemaal op ongeveer de zelfde prijs (10-20 euro verschil). Wat wel veel in prijs scheelde waren de installatie kosten en de prijzen van onderdelen (t stuk enzo). De goedkoopste vroeg 150 euro en de duurste bijna 300 euro voor enkel de installatie dan hé...
    Ik heb bewust ni echt doorgegaan op de uiteindelijke prijs dat wil ik pas doen als we echt belsist hebben welke kachel we nu net gaan kopen.


    gewoon zomaar
    Anonymous
    Gast
    Gast


    leuke zoektocht+ kan ik het is misschien tegen geiteresseerden vertellen ...? Empty Re: leuke zoektocht+ kan ik het is misschien tegen geiteresseerden vertellen ...?

    Bericht van Gast zo sep 04, 2011 5:55 pm

    ps sorry voor de schrijf fouten
    petrah
    petrah
    Pellet
    Pellet


    Aantal berichten : 154
    Registration date : 25-08-10

    leuke zoektocht+ kan ik het is misschien tegen geiteresseerden vertellen ...? Empty Re: leuke zoektocht+ kan ik het is misschien tegen geiteresseerden vertellen ...?

    Bericht van petrah zo sep 04, 2011 6:17 pm

    prijs is een onderdeel van de aanschaf , maar een goede service is belangrijker , dus mss is het beter om te kijken hoe de winkel is aangeschreven bij bestaande klanten , kopen kan je overal voor praktisch dezelfde prijs ,maar hoe gaat het als je later met problemen zit , gaat het dan net zo vlot en vriendelijk als bij de verkoop ?
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    leuke zoektocht+ kan ik het is misschien tegen geiteresseerden vertellen ...? Empty Re: leuke zoektocht+ kan ik het is misschien tegen geiteresseerden vertellen ...?

    Bericht van ss zo sep 04, 2011 6:22 pm

    petrah schreef: prijs is een onderdeel van de aanschaf , maar een goede service is belangrijker , dus mss is het beter om te kijken hoe de winkel is aangeschreven bij bestaande klanten , kopen kan je overal voor praktisch dezelfde prijs ,maar hoe gaat het als je later met problemen zit , gaat het dan net zo vlot en vriendelijk als bij de verkoop ?

    Gouden raad van... Petrah...
    Inderdaad daar zit het addertje, goedkoop is zelden Beste koop...
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    leuke zoektocht+ kan ik het is misschien tegen geiteresseerden vertellen ...? Empty Re: leuke zoektocht+ kan ik het is misschien tegen geiteresseerden vertellen ...?

    Bericht van Gast zo sep 04, 2011 6:47 pm

    ss schreef:
    petrah schreef: prijs is een onderdeel van de aanschaf , maar een goede service is belangrijker , dus mss is het beter om te kijken hoe de winkel is aangeschreven bij bestaande klanten , kopen kan je overal voor praktisch dezelfde prijs ,maar hoe gaat het als je later met problemen zit , gaat het dan net zo vlot en vriendelijk als bij de verkoop ?

    Gouden raad van... Petrah...
    Inderdaad daar zit het addertje, goedkoop is zelden Beste koop...
    Groeten,
    ss

    Kopen kun je overal, net als in een garage ga je toch ook meer af op de REPUTATIE (naservice)!!
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31540
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    leuke zoektocht+ kan ik het is misschien tegen geiteresseerden vertellen ...? Empty Re: leuke zoektocht+ kan ik het is misschien tegen geiteresseerden vertellen ...?

    Bericht van erwin zo sep 04, 2011 7:09 pm

    ik sluit me aan bij de voorgangers, de naservice is veel belangrijker dan dat verschil op de installatie

    kijk ook wat je krijgt voor die prijs, tussen enkelwandig en dubbelwandige buis is een groot prijsverschil


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

    Gesponsorde inhoud


    leuke zoektocht+ kan ik het is misschien tegen geiteresseerden vertellen ...? Empty Re: leuke zoektocht+ kan ik het is misschien tegen geiteresseerden vertellen ...?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 09, 2024 10:36 pm