Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 51 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 51 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+4
Jef
ss
Philip
krusty
8 plaatsers

    GOOGLE STREET VIEW voor of tegen !!

    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4416
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    GOOGLE STREET VIEW  voor of tegen !! Empty GOOGLE STREET VIEW voor of tegen !!

    Bericht van krusty do nov 24, 2011 11:30 am

    Big brother is watching you !!!hahaha.....

    Naar aanleiding van het voor en tegen in de media , het artikel in dagblad HLN en de daarbijhorende lezerscommentaren


    Eigenlijk kan het mij geen moer schelen als ze maar niet in mijn bed komen kijken , dat zou pas lachen geblazen zijn al zeg ik het zelf.

    Maar het kan een goed hulpmiddel zijn voor oost-europese bendes om je met een bezoekje te vereren!

    Ik had mijn eigen adres ingetypt en wat zie ik:

    Dat mijn plastiekbak met flessen nog niet opgehaald is, en die 2 bomen in de voortuin er nog staan , dat wil zeggen dat de fotos/film minstens 3 jaar oud zijn of ergens tussen augustus 2008 en in het voorjaar 2009 op een mooie zonnige dag, volgens de stand van de zon tussen 10 en 12 u..........ik had het wel actueler verwacht !!!!

    In ieder geval een zware dobber voor mensen die graag schermen met het woord PRIVACY

    Wat denken jullie ervan ?
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    GOOGLE STREET VIEW  voor of tegen !! Empty Re: GOOGLE STREET VIEW voor of tegen !!

    Bericht van Philip do nov 24, 2011 12:06 pm

    voor

    is makkelijk voor fietsers als ik of bv motorrijders als je via bepaalde progs zoals onroute enz..routes uitstippeld
    kan je de buurten (bezigheden , restaurants) verkennen waar je heen gaat
    verder wat kan mij het schelen dat ik per ongeluk op internet te zien zou zijn van de miljarden gebruikers ter wereld van internet zijn er maar een heel klein aantal die me kennen dus..... en ik sta zelf al 10tallen malen op internet
    via de site bianchi trofee en van de duizenden die daar al aan deelnamen heb ik nog nooit gehoord dat ze hun foto niet op inet wilden hebben

    ps de privacy (volgens mijn gedacht)
    we worden dagelijks ettelijke malen gefilmd zonder het te weten
    of hebben degen die schermen met privacy iets te verstoppen voor buren of vrouwtje enz?
    zoalng ze maar niet binnen in mijn huis filemen of in een of andere hotelkamer waar ik ooit es zou kunnen vertoeven en daar mijn ding kan doen stoor ik mij er niet aan hoor


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    GOOGLE STREET VIEW  voor of tegen !! Empty Re: GOOGLE STREET VIEW voor of tegen !!

    Bericht van ss do nov 24, 2011 12:27 pm

    Ik stoor me er wel aan, een inbreker kan gemakkelijk je omgeving instuderen vanachter zijn laptopke...
    Maar we zullen het toch niet kunnen verhinderen...
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    GOOGLE STREET VIEW  voor of tegen !! Empty Re: GOOGLE STREET VIEW voor of tegen !!

    Bericht van Gast do nov 24, 2011 12:57 pm

    Het is ondertussen wel duidelijk aan het worden dat onze privacy open en bloot geschaadt wordt. Dagelijks worden we gefilmd en dan kan je ook nog eens zien op street-view hoe alles eruit ziet. Volgens mij had de privacy commisie al veel eerder moeten ingrijpen, maar dat zal onze staat te weinig geld opbrengen. Of wij dat nu als hinderlijk ervaren of niet we zullen ermee moeten leren leven!!! En dat is jammer vind ik.

    groetjes Benny.
    Jef
    Jef
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 618
    Leeftijd : 66
    Registration date : 31-10-08

    GOOGLE STREET VIEW  voor of tegen !! Empty Re: GOOGLE STREET VIEW voor of tegen !!

    Bericht van Jef do nov 24, 2011 3:07 pm

    Adressen kloppen zowieso al niet.
    Als ik mijn adres ingeef kom ik 30 meter verder uit.


    _________________
    Iris plus Speksteen


    26 zonnepanelen Suntech 205Wp = 5330Wp
    1 Omvormer SMA 5000TL-20
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    GOOGLE STREET VIEW  voor of tegen !! Empty Re: GOOGLE STREET VIEW voor of tegen !!

    Bericht van steven do nov 24, 2011 3:23 pm

    heb er niet zoveel problemen mee


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    GOOGLE STREET VIEW  voor of tegen !! Empty Re: GOOGLE STREET VIEW voor of tegen !!

    Bericht van Philip do nov 24, 2011 3:25 pm

    nu niet om op iemand te zeggen
    maar mij is opgevallen hier in de straat hoe ouder de mensen zijn des te meer ze er problemen mee hebben, de jongere generatie vind dit geheel bijna geen probleem lijkt mij


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    Anonymous
    Gast
    Gast


    GOOGLE STREET VIEW  voor of tegen !! Empty Re: GOOGLE STREET VIEW voor of tegen !!

    Bericht van Gast do nov 24, 2011 3:36 pm

    Beste Krusty,
    Google Street View is een hot item in de media, maar dit is nog altijd een pelletforum. Waarom je daarover hier een discussie voor of tegen wilt openen is mij een raadsel. Daar zijn voldoende andere sites voor. De sterkte van een site is net dat forumleden en gasten er relevante informatie en discussie-items vindt. Ik lees soms wel eens in een reactie: 'We wijken af van het onderwerp', maar hier open je gewoon een onderwerp dat hier niet thuishoort, vind ik.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    GOOGLE STREET VIEW  voor of tegen !! Empty Re: GOOGLE STREET VIEW voor of tegen !!

    Bericht van Gast do nov 24, 2011 3:50 pm

    bever schreef:Beste Krusty,
    Google Street View is een hot item in de media, maar dit is nog altijd een pelletforum. Waarom je daarover hier een discussie voor of tegen wilt openen is mij een raadsel. Daar zijn voldoende andere sites voor. De sterkte van een site is net dat forumleden en gasten er relevante informatie en discussie-items vindt. Ik lees soms wel eens in een reactie: 'We wijken af van het onderwerp', maar hier open je gewoon een onderwerp dat hier niet thuishoort, vind ik.
    Daarom staat het ook bij chit chat
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    GOOGLE STREET VIEW  voor of tegen !! Empty Re: GOOGLE STREET VIEW voor of tegen !!

    Bericht van steven do nov 24, 2011 4:03 pm

    Krusty mag dit in de chitchat plaatsen. daarvoor is dit juist aangemaakt


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    GOOGLE STREET VIEW  voor of tegen !! Empty Re: GOOGLE STREET VIEW voor of tegen !!

    Bericht van Gast do nov 24, 2011 4:14 pm

    Geen probleem. Ik had er niet op gelet dat het bij chitchat stond.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    GOOGLE STREET VIEW  voor of tegen !! Empty Re: GOOGLE STREET VIEW voor of tegen !!

    Bericht van Gast do nov 24, 2011 4:44 pm

    Heb er op zich geen probleem mee.
    Maar ook hier na 2 inbraken en 1 poging, moet ik toegeven dat het de mensen met slechte bedoelingen wel, wel heel gemakkelijk maakt.
    Zo zijn er van elk systeem gebruikers en misbruikers.

    Ik kan momenteel geen rede verzinnen waarom iemand dit "echt" nodig zou hebben.
    povi1
    povi1
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 110
    Leeftijd : 67
    Registration date : 29-12-09

    GOOGLE STREET VIEW  voor of tegen !! Empty Re: GOOGLE STREET VIEW voor of tegen !!

    Bericht van povi1 do nov 24, 2011 4:47 pm

    Mijn straat staat er niet op amai En trouwens moest mijn huis erop staan zou ik er echt geen probleem mee hebben
    ,Ik heb niets te verbergen wat een ander niet mag zien .Tja de slaap en badkamer is iets anders he rollen rollen
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    GOOGLE STREET VIEW  voor of tegen !! Empty Re: GOOGLE STREET VIEW voor of tegen !!

    Bericht van ss do nov 24, 2011 5:06 pm

    bever schreef:Beste Krusty,
    Google Street View is een hot item in de media, maar dit is nog altijd een pelletforum. Waarom je daarover hier een discussie voor of tegen wilt openen is mij een raadsel. Daar zijn voldoende andere sites voor. De sterkte van een site is net dat forumleden en gasten er relevante informatie en discussie-items vindt. Ik lees soms wel eens in een reactie: 'We wijken af van het onderwerp', maar hier open je gewoon een onderwerp dat hier niet thuishoort, vind ik.

    Beste Bever, het doet me een beetje pijn dat je de meest gekende, meest geroutineerde, beruchte, met waarschijnlijk het meeste topics op zijn naam en, had hij er op een bepaald moment en in een vlaag van acute waanzin de stekker niet uitgetrokken, met meer dan 4000, ja VIERDUIZEND berichten op zijn naam, hier een onterechte bemerking durft te geven!?
    Vroeger kreeg je zijn gekende reactie bloot gat Maar blijkbaar is hij toleranter geworden wat?
    Groeten,
    ss lacher
    Anonymous
    Gast
    Gast


    GOOGLE STREET VIEW  voor of tegen !! Empty Re: GOOGLE STREET VIEW voor of tegen !!

    Bericht van Gast do nov 24, 2011 5:16 pm

    Beste ss,
    Voor mij is iedereen gelijk op een forum, geroutineerd, berucht of recordhouder in het aantal berichten ... Dus: geen vipbehandeling dus, geen tribuneplaatsen enz. Misschien heb je mijn tweede bericht niet gelezen. Ik had niet gemerkt dat het bericht van Krusty bij chitchat stond. Je bemerking over mijn onterechte bemerking is dus helaas onterecht.
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    GOOGLE STREET VIEW  voor of tegen !! Empty Re: GOOGLE STREET VIEW voor of tegen !!

    Bericht van Philip do nov 24, 2011 5:18 pm

    bever SS bedoelde dit om te lachen
    en hij heeft gelijk vroeger zou de krusty nogal tekeer gegaan zijn hoor ^^


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    GOOGLE STREET VIEW  voor of tegen !! Empty Re: GOOGLE STREET VIEW voor of tegen !!

    Bericht van ss do nov 24, 2011 5:19 pm

    bever schreef:Beste ss,
    Voor mij is iedereen gelijk op een forum, geroutineerd, berucht of recordhouder in het aantal berichten ... Dus: geen vipbehandeling dus, geen tribuneplaatsen enz. Misschien heb je mijn tweede bericht niet gelezen. Ik had niet gemerkt dat het bericht van Krusty bij chitchat stond. Je bemerking over mijn onterechte bemerking is dus helaas onterecht.

    Ernstig blijven he jongen, we zitten te chitchatten...
    En ja, moest je het niet begrepen hebben de Phil heeft gelijk! 't Was echt wel om te lachen...


    Laatst aangepast door ss op do nov 24, 2011 5:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : uitleg bijgevoegd om)
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4416
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    GOOGLE STREET VIEW  voor of tegen !! Empty Re: GOOGLE STREET VIEW voor of tegen !!

    Bericht van krusty do nov 24, 2011 5:51 pm

    Aléé tis goe ...zand erover bloot gat
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    GOOGLE STREET VIEW  voor of tegen !! Empty Re: GOOGLE STREET VIEW voor of tegen !!

    Bericht van ss do nov 24, 2011 5:53 pm

    zot
    Goedzo, daar zaten we op te wachten! Joepie, hij is weer de oude!!!!
    ss duivel
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    GOOGLE STREET VIEW  voor of tegen !! Empty Re: GOOGLE STREET VIEW voor of tegen !!

    Bericht van Philip do nov 24, 2011 6:08 pm

    ik peis dattem nog moet wennen aan droevige grijze buitenlucht en vochtige koude temperaturen hoor


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    Annejanne
    Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Vrouw Aantal berichten : 1387
    Registration date : 05-07-09

    GOOGLE STREET VIEW  voor of tegen !! Empty Re: GOOGLE STREET VIEW voor of tegen !!

    Bericht van Annejanne do nov 24, 2011 7:10 pm

    Dat iedereen het huis kan zien, maakt me echt niets uit. In hoeveel winkels, parkings, straten in de grootstad en ik vergeet er dan nog, word je stiekem gefilmd? Je ziet op sommige plaatsen de camera zelfs niet hangen: zit verborgen in een klok of in een zogezegde brandmelder of nog in een kader. Opnames worden dan ook nog eens 8 dagen bewaard op harde schijf en je kan ze eventueel branden op dvd. Indien je niets te verbergen hebt, stoort het niet. Bij overval of diefstal is het een meerwaarde!


    _________________
    Edilkamin Iris Plus speksteen
    Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    GOOGLE STREET VIEW  voor of tegen !! Empty Re: GOOGLE STREET VIEW voor of tegen !!

    Bericht van Philip ma nov 28, 2011 3:36 pm

    voila si


    daarom gebruik ik het nu ook zie


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    Anonymous
    Gast
    Gast


    GOOGLE STREET VIEW  voor of tegen !! Empty Re: GOOGLE STREET VIEW voor of tegen !!

    Bericht van Gast ma nov 28, 2011 3:42 pm

    tja of het meerwaarde heeft.??
    ik zie dat de opnames van de zomer 2008 zijn,ondertussen kan eea al veranderd zijn..

    voor mij hoeft het niet..
    wat ik wel meegemaakt heb op een ander forum..
    nederland heeft dit al langer..
    alle leden lieten hun huis zien met hun auto ervoor...
    en in een ander draadje werd vermeld we gaan 3 weken op vakantie bla bla..
    en toen heb ik eens de opmerking gemaakt, handig voor inbrekers,
    die weten meteen wie 3 weken op reis is en welk huis vrij voor hun is...

    niemand heeft meer iets gepost ... Laughing
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    GOOGLE STREET VIEW  voor of tegen !! Empty Re: GOOGLE STREET VIEW voor of tegen !!

    Bericht van Philip ma nov 28, 2011 3:44 pm

    veel straten zulle er niet veranderd
    zijn maar ik was ooit op nl forum en daar gebruikte een motorrijderal om zijn trips na te kijken zodat hij steeds landelijk enz... kon rijden


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    Anonymous
    Gast
    Gast


    GOOGLE STREET VIEW  voor of tegen !! Empty Re: GOOGLE STREET VIEW voor of tegen !!

    Bericht van Gast ma nov 28, 2011 7:16 pm

    Philip schreef:voila si


    daarom gebruik ik het nu ook zie

    Ge loopt achter ;-)
    Mijn overbuur heeft zo'n scherm op zijn stuur die dat allemaal voor hem doet. ( geen kilometrikske, geen tomtom en ge kunt er ook niet mee bellen. maar ge kunt er wel tripkes mee rijden.) tongue

    Geen verwijt hoor. ;-) Hij is HET voorbeeld van het verschil tussen toerist of terrorist. jong gepensioneerde , zijn fiets gedoe kost bakken geld, doet 500km per jaar, en ligt 5 keer per seizoen op spoed omdat hem ergens tegen bots, of iets tegen hem botst. Omdat het fietspad voor hem te onveilig is.
    Jammer dat zijn computerke geen melding geeft "gevaarlijk rijgedrag" ;-) haha

    Streetview zal zijn nut wel hebben.
    wil je er niet op gezien worden moet je het melden...

    Hier in de grens streek zijn veel inbraken, als ze dan iemand kunnen betrappen zijn het oost europeanen die hier stelen en in het franse verkopen, of omgekeerd. Allemaal met een smartphone en google earth, enz. om mogelijke toegangen van uit de lucht te bekijken.
    Als ze nu eerst nog kunnen kijken of er wel of geen alarm kast tegen de gevel hangt...

    Gesponsorde inhoud


    GOOGLE STREET VIEW  voor of tegen !! Empty Re: GOOGLE STREET VIEW voor of tegen !!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 13, 2024 12:46 am