Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 17 gebruikers online :: 3 Geregistreerd, 1 verborgen en 13 gasten

Cerutti, grossard.rob, povi1


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


3 plaatsers

    iemand die tegen pellets is

    Anonymous
    Gast
    Gast


    iemand die tegen pellets is Empty iemand die tegen pellets is

    Bericht van Gast vr nov 25, 2011 6:06 pm

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    iemand die tegen pellets is Empty Re: iemand die tegen pellets is

    Bericht van steven vr nov 25, 2011 6:09 pm

    fameuze zeveraar die zijn eigen produkten wil beschermen.


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    iemand die tegen pellets is Empty Re: iemand die tegen pellets is

    Bericht van Gast vr nov 25, 2011 6:11 pm

    soms hebben ze wel gelijk ..... maar nadelen van brandhout hebben ze er niet bijgezet affraid
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    iemand die tegen pellets is Empty Re: iemand die tegen pellets is

    Bericht van ss vr nov 25, 2011 6:30 pm

    jl schreef:soms hebben ze wel gelijk ..... maar nadelen van brandhout hebben ze er niet bijgezet affraid

    Inderdaad, maar ze vergeten wel om de "comfort"-voordelen te vermelden.
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    iemand die tegen pellets is Empty Re: iemand die tegen pellets is

    Bericht van Gast vr nov 25, 2011 6:47 pm

    geen of heel verlaagde vochtigheid (20% max.)
    - nabijheid van de verwarmingsketel
    - toegankelijkheid voor de vrachtwagen

    hahaha dat is een leuke...
    staan in de garage bij mij
    de CV ketel hangt er naast..
    en de vrachtwagen kan tot aan de garagepoort rijden....

    hahahahaha

    Anonymous
    Gast
    Gast


    iemand die tegen pellets is Empty Re: iemand die tegen pellets is

    Bericht van Gast vr nov 25, 2011 6:51 pm

    ss schreef:
    jl schreef:soms hebben ze wel gelijk ..... maar nadelen van brandhout hebben ze er niet bijgezet affraid

    Inderdaad, maar ze vergeten wel om de "comfort"-voordelen te vermelden.
    Groeten,
    ss

    wat ik grappig vind op het laatste praten ze over stockeren van pellets neem meer plaats in dan MAZOUT

    klop
    Anonymous
    Gast
    Gast


    iemand die tegen pellets is Empty Re: iemand die tegen pellets is

    Bericht van Gast vr nov 25, 2011 8:13 pm

    Ja, elk argument is goed om zijn product verkocht te krijgen.
    Natuurlijk voelt men de hete adem van de pellets in de nek.

    Dat brandhout goedkoper is, dat is waar. Dit is natuurlijk ook afhankelijk van waar je woont.
    Ik woon in de Ardennen en hier kan je goedkoper aan hout geraken.
    Maar dit gaat niet op tegen het gemak van pellets.

    NB.: Mijn tweede CV kachel brand zowel pellets als hout.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    iemand die tegen pellets is Empty Re: iemand die tegen pellets is

    Bericht van Gast vr nov 25, 2011 10:02 pm

    Mijn ouders, die vroeger een houtzagerij hadden, stoken al een eeuwigheid op hout (CV ketel). Toen ik vorig jaar aan een kachel dacht als alternatief voor mijn accumulatoren, dacht ik een houtkachel te kopen en via pa hout te krijgen. Natuurlijk wou hij dat wel doen, maar hij raadde het mij toch af vanwege "het gesleur, vuil in huis, iedere keer weer die kachel aanmaken, waar ga je dat hout leggen, enz."
    Ik heb mij dus een pelletkachel gekocht en geen spijt gehad.

    Pesno
    Anonymous
    Gast
    Gast


    iemand die tegen pellets is Empty Re: iemand die tegen pellets is

    Bericht van Gast za nov 26, 2011 12:09 am

    zet em bij "stop de pellets, blijf eraf" topic, niet?
    Jef
    Jef
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 618
    Leeftijd : 66
    Registration date : 31-10-08

    iemand die tegen pellets is Empty Re: iemand die tegen pellets is

    Bericht van Jef za nov 26, 2011 1:25 am

    Tja een houtkachel kan iedereen plaatsen een pelletkachel daarentegen heb je een beetje meer techneut voor nodig.Deze is waarschijnlijk zo iemand die helemaal niks van techniek afweet zodoende gaat hij iets waar hij geen kennis van heeft natuurlijk afbreken.
    Pas op ik ken er ook die al jaren houtkachels verkopen en dan mee op het succes van de pelletkachels springen natuurlijk als je bij zo'n verkoper koopt ben je ge sjarelt zoals ze hier zeggen.
    Loser van een vent en dan nog zo open op zijn eigen site zetten volgens mij snijd hij hiermee in zijn eigen vingers.


    _________________
    Iris plus Speksteen


    26 zonnepanelen Suntech 205Wp = 5330Wp
    1 Omvormer SMA 5000TL-20
    Anonymous
    Gast
    Gast


    iemand die tegen pellets is Empty Re: iemand die tegen pellets is

    Bericht van Gast za nov 26, 2011 5:43 am

    Iemand die tegen is? Dit is de website van B-G het merk, geen verkoper van...

    Begin dit jaar gingen we naar imperno om ons vloertje te kiezen, en zagen we dat in dezelfde straat Flam zat. Daar ook even gepolst naar hun pellet aanbod.
    Daar kregen we een gelijkaardig anti pellet verhaal.

    Vind het wel gek dat deze merken (toch geen flut merken) niet mee gaan in het pellet verhaal.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    iemand die tegen pellets is Empty Re: iemand die tegen pellets is

    Bericht van Gast za nov 26, 2011 8:17 am

    Beste,

    Daar is het nu al veel te laat voor, alle grote merken worden reeds verdeeld door andere invoerders waardoor deze fabrikanten zich tevreden moeten stellen met B merken of akkoorden moeten maken om gigantische aantallen te halen. Ik verkoop ook Bodart toestellen en ik moet zeggen dat wat hun hout toestellen betreft zij toch bij de meest revolutionaire zitten. Zeer goede toestellen. Het zijn uiteraard geen pellets maar toch geloof ik 100% in hun merk. Maar uiteraard voelen zij de klappen van de pellets ook.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    iemand die tegen pellets is Empty Re: iemand die tegen pellets is

    Bericht van Gast za nov 26, 2011 11:13 am

    vandebosch schreef:Beste,

    Daar is het nu al veel te laat voor, alle grote merken worden reeds verdeeld door andere invoerders waardoor deze fabrikanten zich tevreden moeten stellen met B merken of akkoorden moeten maken om gigantische aantallen te halen. Ik verkoop ook Bodart toestellen en ik moet zeggen dat wat hun hout toestellen betreft zij toch bij de meest revolutionaire zitten. Zeer goede toestellen. Het zijn uiteraard geen pellets maar toch geloof ik 100% in hun merk. Maar uiteraard voelen zij de klappen van de pellets ook.

    BG zijn goede toestellen (ouders hadden een) maar voor mij gaat er niets boven een cardoen, dat buizensysteem is subliem.

    Ik bedoelde eigenlijk "waarom een BG of Flam geen eigen pellet lijn hebben". Dat vind ik raar
    Anonymous
    Gast
    Gast


    iemand die tegen pellets is Empty Re: iemand die tegen pellets is

    Bericht van Gast za nov 26, 2011 11:34 am

    Wat ik op die website lees, is een typisch voorbeeld van reclame voor eigen producten, maar wel op de verkeerde manier via antireclame, in dit geval anti pelletkachels. Een ernstige zaak informeert een kandidaat-koper zoals het hoort: voor- en nadelen van zijn eigen product. Ik vraag me af of ze hier veel profijt mee doen. Ik zou zeker al geen auto kopen bij een dealer die andere merken de grond inboort. En by the way: wie wil nu nog een houtkachel die 50 jaar meegaat? Hoe zal het zitten met energie binnen 10, 20, laat staan 50 jaar. Ik vraag me af wat ze ervan zouden vinden als ik hun vertel dat ik een auto te koop heb die wel 50 jaar meegaat.
    Misschien kan iedereen via die site een mailtje sturen met objectieve info over pelletverwarming. Een ideetje?
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    iemand die tegen pellets is Empty Re: iemand die tegen pellets is

    Bericht van ss za nov 26, 2011 11:58 am

    bever schreef:Wat ik op die website lees, is een typisch voorbeeld van reclame voor eigen producten, maar wel op de verkeerde manier via antireclame, in dit geval anti pelletkachels. Een ernstige zaak informeert een kandidaat-koper zoals het hoort: voor- en nadelen van zijn eigen product. Ik vraag me af of ze hier veel profijt mee doen. Ik zou zeker al geen auto kopen bij een dealer die andere merken de grond inboort. En by the way: wie wil nu nog een houtkachel die 50 jaar meegaat? Hoe zal het zitten met energie binnen 10, 20, laat staan 50 jaar. Ik vraag me af wat ze ervan zouden vinden als ik hun vertel dat ik een auto te koop heb die wel 50 jaar meegaat.
    Misschien kan iedereen via die site een mailtje sturen met objectieve info over pelletverwarming. Een ideetje?

    Ik zou er geen mailtje aan vuil maken, ze zullen hun standpunt toch niet wijzigen, tenslotte is het toch de koper die zijn verstand moet gebruiken en zijn keuze maken. Als handelaar weet ik één ding zeker; iemand anders zijn product publiek afbreken keert zich na enige tijd ALTIJD tegen je...
    Dus is het domme antireklame!
    Groeten,
    ss


    Laatst aangepast door ss op za nov 26, 2011 1:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : correctie foutje)

    Gesponsorde inhoud


    iemand die tegen pellets is Empty Re: iemand die tegen pellets is

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 10:47 am