Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


5 plaatsers

    Edelkamin Flexa.


    Gast
    Gast


    Edelkamin Flexa. - Pagina 2 Empty Re: Edelkamin Flexa.

    Bericht van Gast do nov 24, 2011 5:43 pm

    vandebosch schreef:Beste,

    Om het toestel op manueel te zetten moet je de linker scrol toets ingedrukt houden en dan scrollen naar 40°C, daarna zie je man. Dan bevestig je met de rechter scrol toets door in te drukken. In standby stand(niet brandend) zie je dan op het display MAN staan in het midden. Om hem dan in een hoger of lager vermogen te schakelen dient het toestel aan te staan. Persoonlijk vind ik het toch interresant om het toestel te gebruiken in de automatische stand zodat hij zelf zal moduleren.

    groeten,

    Vandebosch Nicky


    Beste Nicky,

    Het toestel komt van bij u.Wij zijn er zeer tevreden van.Alleen wil hij niet in manueel.Ik doe gelijk je het uitlegt en hij gaat niet in man.Ik vind het vreemd want bij mijn ouders die ook een flexa hebben lukt het wel.

    Groetjes Steven.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edelkamin Flexa. - Pagina 2 Empty Re: Edelkamin Flexa.

    Bericht van Gast do nov 24, 2011 6:36 pm

    Hoi Steven,

    Stuur me je gegevens even door via mij persoonlijk email adres of via privé bericht. Dan kom ik zo snel ik in de buurt ben even binnen. Normaal zou zowel het toestel van je ouders als het jouwe hetzelfde moeten functioneren.
    mijn email adres: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    Normaal moet je dat hebben van de offerte.

    groeten, Nicky
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edelkamin Flexa. - Pagina 2 Empty Re: Edelkamin Flexa.

    Bericht van Gast do nov 24, 2011 7:57 pm

    vandebosch schreef:Hoi Steven,

    Stuur me je gegevens even door via mij persoonlijk email adres of via privé bericht. Dan kom ik zo snel ik in de buurt ben even binnen. Normaal zou zowel het toestel van je ouders als het jouwe hetzelfde moeten functioneren.
    mijn email adres: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    Normaal moet je dat hebben van de offerte.

    groeten, Nicky

    Beste Nicky ik heb je een privé bericht verzonden.
    Groeten
    Steven
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edelkamin Flexa. - Pagina 2 Empty Re: Edelkamin Flexa.

    Bericht van Gast di nov 29, 2011 1:00 pm

    Hallo allemaal,

    Ook wij hebben sinds een paar dagen de Flexa en zitten er lekker warmpjes bij. Wat mij ook opvalt is het duidelijke hoorbare trafo achtige geluid waar hier op het forum ook over gesproken wordt. Is er bij iemand al meer bekend over de herkomst van dit geluid? zo ja dan graag je reactie. Verder zeer tevreden.

    Groeten Jos
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edelkamin Flexa. - Pagina 2 Empty Re: Edelkamin Flexa.

    Bericht van Gast ma dec 05, 2011 4:54 pm

    Hoi,ik heb de parameters anders laten instellen omdat ik onze kachel moeilijk onder controle kon houden ivm de ingestelde kamertemperatuur.De installateur heeft de parameters veranderd en nu kan ik de graden veel beter onder controle houden.Het hinderlijk geluid waar sommigen van jullie over schrijven is nu ook een stuk minder!!!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edelkamin Flexa. - Pagina 2 Empty Re: Edelkamin Flexa.

    Bericht van Gast di dec 13, 2011 11:47 am

    Niemand die weet hoe het omt dat ik hem niet op manueel krijg?
    Ik doe thans alles wat in de gebruiksaanwijzing staat.

    Groetjes.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edelkamin Flexa. - Pagina 2 Empty Re: Edelkamin Flexa.

    Bericht van Gast di dec 13, 2011 12:05 pm

    Steven 71, heb je de installateur al laten langs komen?Groetjes
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edelkamin Flexa. - Pagina 2 Empty Re: Edelkamin Flexa.

    Bericht van Gast di dec 13, 2011 7:14 pm

    Hallo Willy 1959

    Nog niemand gezien!
    Ze gaan langskomen als ze in de buurt zijn maar op moment hebben het veel
    te druk.
    Groeten
    Steven
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edelkamin Flexa. - Pagina 2 Empty Re: Edelkamin Flexa.

    Bericht van Gast zo feb 19, 2012 12:47 pm

    De man van Edilkamin is vandaag langs geweest en heeft een software update gedaan en de wormmoter vervangen.Nu zijn alle problemen opgelost en werkt de kachel goed en stil.Ben nu een tevreden pelletstoker.
    dxnature
    dxnature
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 305
    Registration date : 25-10-11

    Edelkamin Flexa. - Pagina 2 Empty Re: Edelkamin Flexa.

    Bericht van dxnature zo feb 19, 2012 8:55 pm

    Oei, meer dan twee maanden wachten voor een service interventie en dan nog in de winter affraid

    Ben zelf service verantwoordelijke. Moest mijn werkgever van een klant zo iets te horen krijgen kreeg ik mijn boterbriefje wel en ik heb een heel schappelijke baas hoor.

    Blij voor jou dat het probleem toch uiteindelijk opgelost is. Hopelijk is de toekomstige leverancier van mijn kachel sneller uit de startblokken bij een mogelijk probleem.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edelkamin Flexa. - Pagina 2 Empty Re: Edelkamin Flexa.

    Bericht van Gast zo feb 19, 2012 10:31 pm

    Steven71,ik ben blij te lezen dat je kachel nu naar behoren werkt!!! Maar ik moet me wel aansluiten bij de mening van dxnature. Jammer dat het zo lang heeft geduurd voor er iemand is komen opdagen om je verder te helpen!!! Goede service is niet te onderschatten!!!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edelkamin Flexa. - Pagina 2 Empty Re: Edelkamin Flexa.

    Bericht van Gast ma feb 20, 2012 9:55 am

    Beste,

    Het zijn de grote problemen die voorrang krijgen. De kachel bij Steven werkte nog perfect naar behoren, enkel het geluid en het manueel zetten was het probleem. Dan wordt uiteraard voorrang gegeven aan klanten die hun toestel totaal niet kunnen gebruiken.
    dxnature
    dxnature
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 305
    Registration date : 25-10-11

    Edelkamin Flexa. - Pagina 2 Empty Re: Edelkamin Flexa.

    Bericht van dxnature ma feb 20, 2012 10:43 am

    @vandebosch

    Ik begrijp uw redenering volledig en had dit reeds in overweging genomen voor ik mijn bericht schreef.
    Er zijn prioriteiten uiteraard en dat weet ook iedereen. Doch 2 maanden is volgens elke klant niet redelijk zelfs al is het geen grote storing.

    Ik garandeer voor mijn klanten dat 1, de nodige onderdelen voor een herstelling binnen de 24h beschikbaar zijn en ook geplaatst bij een dringendheid. 2, bij een niet zo dringende interventie deze binnen de 36h zal plaats vinden. Het heeft ook geen belang waar in België de klant woonachtig is. Uiteraard is dit een service die al onze klanten zeer op prijs stellen en waar ook onze personeelsleden terecht fier op zijn en dat zich dan ook binnen ons bedrijf gewaardeerd word want het is het collectief dat dit mogelijk maakt.

    Nu begrijp ik dat dit alles misschien niet toepasselijk is binnen de structuur van uw bedrijf doch dat was vele jaren geleden ook bij ons niet het geval. Met gezamenlijke inzet en de medewerking van uw invoerder kan dit waarheid worden.

    Wij zijn een internationaal bedrijf en het woord service staat bovenaan ons vaandel en dat is ook de reden waarom we zo'n omvangrijk en tevreden klantenbestand hebben. Het begrip service en klantvriendelijkheid is iets wat hier in België nog echt weining en voldoende ingeburgerd is. Een kleine attentie voor de klant in de vorm van een bv tasje koffie is een vorm van respect en commercieël inzicht een kleintje voor de winkelier maar een genereus gebaar voor de klant. Ik heb recent zeker 12 kachel dealers bezocht en nergens viel me deze attentie te beurt. Bij onze noorderburen is dat wel anders. We wijken hier uiteraard af van het onderwerp en ga dit dan ook afsluiten.

    De moraal, twee maanden voor een reparatie is echt veel te lang. Zeker als de klant in november al de klacht had dat het wormwiel geluid maakte en u op 24 november 2011 op dit forum schreef en ik citeer uw woorden "Dan kom ik zo snel ik in de buurt ben even binnen." De klant heeft evenwel spijtig pas op 19 februari 2012 uw bezoek mogen ontvangen. Wees eerlijk tegenover uzelf en steek uw hand eens in eigen boezem en vooral "denk steeds vanuit het perspectief van de klant". Uw toekomstige klanten en uw omzet zullen u dankbaar zijn. Ik schrijf niet dat u een slecht bedrijf heeft en getuige uw klanten doet u een degelijke plaatsing, doch trek de lijn even door naar uw naverkoopdienst. Het zal u geen windeieren leggen.

    mijn 2 centjes
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edelkamin Flexa. - Pagina 2 Empty Re: Edelkamin Flexa.

    Bericht van Gast ma feb 20, 2012 12:26 pm

    Het is allemaal in overleg gebeurt met vandebosch en ik kon inderdaad verder stoken met mijn kachel.Als er problemen zijn kan ik altijd bellen naar vandebosch en word het probleem met onderling overleg opgelost.Daar heb ik geen klachten van.Het kon inderdaad wat sneller maar daar zit de invoerder die de mechanieker moest sturen ook voor iets tussen.Het probleem is opgelost en ik ben gelukkig.Ik heb ook geen enkel probleem met de firma Vandebosch.Het is een drukke periode voor die mensen en ik zal zeker niet de enige zijn met problemen,het kon misschien wat sneller maar we zijn er uit geraakt en het probleem is opgelost.

    Groetjes Steven71.
    dxnature
    dxnature
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 305
    Registration date : 25-10-11

    Edelkamin Flexa. - Pagina 2 Empty Re: Edelkamin Flexa.

    Bericht van dxnature ma feb 20, 2012 12:58 pm

    @steven71

    Als dat in overleg is geweest met Vandebosch kon ik nergens lezen en mijn reactie is gebaseerd op de hier neergeschreven gegevens.

    Het belangrijkste is dat je kachel nu naar behoren werkt! Mijn relaas ging eigenlijk over de opvatting service en klantvriendelijkheid, iets waar men dikwijls nogal te licht opvat in ons Belgenland.

    Succes en hou het warm Laughing

    Gesponsorde inhoud


    Edelkamin Flexa. - Pagina 2 Empty Re: Edelkamin Flexa.

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 10:15 pm