Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    handleiding Palladio + pellets in big bags

    Anonymous
    Gast
    Gast


    handleiding Palladio + pellets in big bags Empty handleiding Palladio + pellets in big bags

    Bericht van Gast wo dec 14, 2011 10:22 am

    Wij hebben ook een palido Scozia staan ondanks de uitleg moet ik er nog wel verder in duiken maar kan niet achter een nederlandse handleiding komen. Hoe kan ik die downloaden? Een mail sturen naar admin??
    Tevens zou ik graag een advies willen waar ik het beste pellets in een big bag kan kopen.
    Uthrex
    Uthrex
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 904
    Leeftijd : 55
    Registration date : 29-10-08

    handleiding Palladio + pellets in big bags Empty Re: handleiding Palladio + pellets in big bags

    Bericht van Uthrex wo dec 14, 2011 10:31 am

    Die Nederlandse handleiding heb je normaal van de installateur/verkoper meegekregen met de kachel. Over pellets in big bags bestaan al tig topics, even het forum afschuimen en je vindt het wel. We hebben nl geen glazen bol en kunnen dusdanig moeilijk inschatten wat voor u de beste pellets zijn. Daar heeft ieder zijn eigen mening over, zijn eigen ervaring mee. Voor de prijs moet je het sowieso niet echt doen denk ik.

    Uthrex


    _________________
    Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    handleiding Palladio + pellets in big bags Empty Re: handleiding Palladio + pellets in big bags

    Bericht van Gast wo dec 14, 2011 10:42 am

    Jursi,

    in Hattemerbroek zit houthandel van Gelder, die verkoopt pellets. Zie marktplaats.nl en zoeken op houtpellets.

    M.v.g.,
    Dick

    Gesponsorde inhoud


    handleiding Palladio + pellets in big bags Empty Re: handleiding Palladio + pellets in big bags

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 4:37 am