Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 18 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 17 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    Palladio Scozia

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Palladio Scozia Empty Palladio Scozia

    Bericht van Gast vr dec 16, 2011 6:56 pm

    Wij hebben ook een pelletkachel aangeschaft. Gezien de niet zo grote ruimte is het een Palladio Scozia geworden.
    We hebben hem al enkele keren laten proefdraaien wat vlot ging maar momenteel toch wat miserie met de instellingen. Alles in het italiaans en de afstandsbediening niet meegeleverd...
    Vandaag hebben we dan ook onze zetel, tv, ... naar de living verhuisd, nu wil de pelletkachel niet werken. Hij heeft alarm nummer 8: Allarme Ventilatore Aspirazione Fumi Guasto. Voor zover google translate dit wou vertalen is dat neer gekomen op problemen met de ventilator voor rookafvoer. De kachel heeft amper 4x gebrand en al meteen problemen, we krijgen hem dus niet aan de gang vandaag, de italiaanse handleiding helpt er ook niet echt aan.

    Morgen ga ik dus terug naar de verkoper, mijn nederlandstalige handleiding eisen, de beloofde afstandsbediening en een oplossing voor het probleem. Jammer dat er zo weinig ondersteuning wordt gegeven als je zelf plaatst. Je krijgt enkel een italiaanse handleiding mee... Niet echt een nette service. Ik hoop dat ze het morgen netjes oplossen!

    Als er hier nog tips zijn voor dat probleem, laat maar komen!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Palladio Scozia Empty heb intresse voor een palladio scozia

    Bericht van Gast ma jan 30, 2012 8:58 pm

    hey

    Mag ik de verkoper weten ben op zoek naar zoeen toestel?

    thanx kampvuur

      Het is nu di mei 07, 2024 10:15 am