Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 14 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 14 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+7
rika1967
Luc Melis
steven
Fleur
Hans52
nick1
Ikzelf
11 plaatsers

    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?


    Ikzelf
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 374
    Registration date : 11-09-11

    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?

    Bericht van Ikzelf di jan 31, 2012 11:49 am

    Al een paar dagen op mazout aan het stoken en kachel uit... Sad wat mis ik die kachel toch enorm nu hoor...

    Misschien toch beter de kachel terug aan en CV uit... Heb alleen maar schrik dat de radiator in de garage gaat bevriezen... Dat is eigenlijk de enigste reden dat die CV aan staat... erg hé... Sad

    Eventueel kan ik de badkamer verwarmen met een electrisch vuurke en de CV terug af... maar wat met de garage...

    Hierbij komt het feit dat de CV nu slechts 's morgens een halfuurtje opstaat en 's avonds een 6-tal uur...
    De kachel zou met dit weer waarschijnlijk de hele dag branden... waardoor mijn vebruik waarschijnlijk toch 21-22kg zal zijn per 24u...

    Of mijn RIKA-pelletkachel dan goedkoper is dan de centrale verwarming is nog maar de vraag...

    Zoveel vraagtekens... Sad
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?

    Bericht van Gast di jan 31, 2012 12:02 pm

    Je kan toch ook enkel de kraan open laten van de radiator van de garage en badkamer en de rest verwarmen met de CV. Ik verwarm momenteel living en keuken met mijn kachel, gang, badkamer en soms de kinderkamers met de CV.
    Ikzelf
    Ikzelf
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 374
    Leeftijd : 39
    Registration date : 11-09-11

    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?

    Bericht van Ikzelf di jan 31, 2012 12:12 pm

    de thermostaat hangt langs de kachel, dat is het probleem... Als we een draadloze hadden op dit moment was het anders.

    + als de mazoutketel op winterstand staat slaat ie veel meer aan om de ketel op temperatuur te houden... Anders moet ie enkel warm water geven als we ernaar vragen...

    Dus CV op: is sowieso hoger verbruik waardoor mijn pelletkachel-voordeel wegvalt...

    Ik begin bijna spijt te krijgen van mijn rika... (rika = constant branden, MCZ veel sneller warmte, waardoor constant branden niet vereist is..)

    Ben ik nu echt de enigste met dit probleem/dilemma?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?

    Bericht van Gast di jan 31, 2012 12:23 pm

    Mijn thermostaat hangt ook in de living, ik vraag een hogere temperatuur en laat enkel de kranen open waar nodig. Heb je thermostatische kranen? Ik heb er in de badkamer en slaapkamers, die van de gang mag momenteel constant branden is maar een kleine radiator.
    Ikzelf
    Ikzelf
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 374
    Leeftijd : 39
    Registration date : 11-09-11

    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?

    Bericht van Ikzelf di jan 31, 2012 1:01 pm

    ik heb inderdaad thermostatische kranen, overal, behalve living.

    Maar een hogere temp. vragen? Terwijl de kachel draait? Dan ben je toch nog aan het verwarmen op mazout?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?

    Bericht van Gast di jan 31, 2012 1:11 pm

    De kranen van de living moet je dan wel allemaal dichtdraaien he. Bij mij staan enkel de kranen open daar waar het nodig is. In de living/keuken staat alles dicht want daar staat de kachel.
    Dus als je de chauffage van de garage vb. op 1 zet, badkamer op 3 of 4 en al de rest dicht, je zet de thermostaat op een hogere temperatuur dan geven toch enkel de chauffages af die warmte vragen.
    Ikzelf
    Ikzelf
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 374
    Leeftijd : 39
    Registration date : 11-09-11

    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?

    Bericht van Ikzelf di jan 31, 2012 1:12 pm

    Kristel, klopt, maar als het op de plaats (living) waar de thermostaat hangt, niet de gevraagde temperatuur wordt omdat je alles dichtdraait, blijft de CV draaien & verwarmen!
    Zover ik weet is dit geen goed idee.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?

    Bericht van Gast di jan 31, 2012 1:31 pm

    Ja inderdaad dat is zo en er moet ook 1 chauffage helemaal openstaan, bij mij is dat die van de gang,met deze temperatuur en al zeker de komende dagen kan dat echt geen kwaad.
    Ikzelf
    Ikzelf
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 374
    Leeftijd : 39
    Registration date : 11-09-11

    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?

    Bericht van Ikzelf di jan 31, 2012 1:41 pm

    maar als de CV dan de hele dag bolt voor die 1 chauffage, denk ik dat je je winst met de pelletkachel toch tenietdoet hoor...

    nick1
    nick1
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 835
    Leeftijd : 62
    Registration date : 22-11-11

    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?

    Bericht van nick1 di jan 31, 2012 2:11 pm

    Er zal wel een veschil zijn in het aantal keren dat je cv aanslaat als je circulatiepomp maar één radiator moet voorzien van warm water tov alle radiatoren. Alléé, zo redeneer ik toch, correct me if i'm wrong!


    _________________
    Piazzetta P955 (11/01/2012)
    MCZ Cute (2014)
    Hans52
    Hans52
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 191
    Leeftijd : 71
    Registration date : 21-11-11

    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?

    Bericht van Hans52 di jan 31, 2012 2:20 pm

    Ik denk dat iedereen wel een gelijkaardig probleem heeft die zijn CV thermostaat in de ruimte staan heeft waar de pelletkachel staat. Hier is dat niet anders en voorlopig als ik in de andere ruimtes dan die van de living/keuken/hall warmte wil dan zet ik de thermostaat van de CV ook op een hogere temperatuur dan dat het is in de living. Kranen in living/keuken/haal dicht en de thermostatische kranen open waar ik de warmte wil. En inderdaad de circulatiepomp van de CV zal dan blijven draaien omdat de thermostaat in de living niet aan zijn gevraagde temperatuur zal komen. Ik heb dan ook besloten om een draadloze thermostaat te bestellen die eerstdaags hier zal toekomen. Het is de Honeywell Chronotherm Wireless CMT927RF geworden. Probleem dan opgelost... ik zet die Thermostaat dan daar waar ik warmte wil van de CV en kan dat daar dan ook zo onder controle houden onafhankelijk van de temperatuur in de leefruimte die verwarmd wordt met de pelletkachel.

    Vriendelijke groeten

    Hans


    _________________
    MCZ Mercury 8Kw

    PREMIUM WOODPELLETS (Makro) 2,92 €/zak van 15 Kg
    GRANILUX pellets (Makro) ook aan 2.92 €/zak van 15Kg
    ELITE pellets (Groepsaankoop West Vlaanderen GBS) 3.60 €/zak van 15Kg (Thuis geleverd)
    Ikzelf
    Ikzelf
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 374
    Leeftijd : 39
    Registration date : 11-09-11

    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?

    Bericht van Ikzelf di jan 31, 2012 2:23 pm

    tuurlijk, maar de pomp slaat pas af als in de living (waar de thermostaat hangt) de gevraagde temp. bereikt is!

    En als die hoog is (want de kachel brandt blijkbaar ook?) kan dit héél lang duren!

    Maar goed, met dit verhaal lukt mijn ptobleem niet opgelost... Sad
    Ikzelf
    Ikzelf
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 374
    Leeftijd : 39
    Registration date : 11-09-11

    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?

    Bericht van Ikzelf di jan 31, 2012 2:30 pm

    die draadloze thermostaat...

    Kan je die zomaar aansluiten op een CV ketel van 1992? Hoe gaat dat dan?

    Heb nu een draaiknop in de living, die met kabels is aangesloten...
    Hans52
    Hans52
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 191
    Leeftijd : 71
    Registration date : 21-11-11

    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?

    Bericht van Hans52 di jan 31, 2012 2:35 pm

    @Ikzelf... dat klopt volledig... pomp zal blijven draaien, maar je moet weten wat je wil natuurlijk... warmte of geen warmte in die andere ruimtes en als je wil dat de circulatiepomp niet blijft draaien van zodra in die andere ruimte de gevraagde temperatuur is bereikt dan is er volgens mij geen andere oplossing dan uw huidige vaste thermostaat installeren in die andere ruimte of kiezen voor een draadloze thermostaat die je dan kan zetten waar je wil. Als je niets gaat wijzigen aan je huidige installatie dan blijf je met dat probleem zitten. Een probleem los je maar op door iets te gaan veranderen hé. Je kan ook kiezen voor elektronische thermostaten op al uw radiatoren die dan draadloos aangestuurd worden vanuit een centrale eenheid, dan kan je in iedere ruimte de temperatuur gaan bepalen maar dat is dan wel een hele duren grap.

    Vriendelijke groeten

    Hans


    _________________
    MCZ Mercury 8Kw

    PREMIUM WOODPELLETS (Makro) 2,92 €/zak van 15 Kg
    GRANILUX pellets (Makro) ook aan 2.92 €/zak van 15Kg
    ELITE pellets (Groepsaankoop West Vlaanderen GBS) 3.60 €/zak van 15Kg (Thuis geleverd)
    Hans52
    Hans52
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 191
    Leeftijd : 71
    Registration date : 21-11-11

    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?

    Bericht van Hans52 di jan 31, 2012 2:49 pm

    @Ikzelf... uw circulatiepomp wordt aan en afgezet aan de hand van een schalelaartje dat in uw thermostaat zit, (klik!) Vraag je warmte dan sluit de schakelaar en gaat de circulatiepomp draaien... heb je de gevraagde temperatuur bereikt dan gaat de schakelaar weer open en de circulatiepomp stopt. De ontvanger van zo'n draadloze thermostaat doet precies hetzelfde... daar zit ook zo'n schakelaar in die gaat sluiten en openen. Het verschil is dat uw thermostaat zelf draadloos die ontvanger gaat aansturen vanuit gelijk welke ruimte dat je die plaatst.

    vr gr

    Hans


    _________________
    MCZ Mercury 8Kw

    PREMIUM WOODPELLETS (Makro) 2,92 €/zak van 15 Kg
    GRANILUX pellets (Makro) ook aan 2.92 €/zak van 15Kg
    ELITE pellets (Groepsaankoop West Vlaanderen GBS) 3.60 €/zak van 15Kg (Thuis geleverd)
    Keteltje
    Keteltje
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 55
    Registration date : 15-01-12

    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?

    Bericht van Keteltje di jan 31, 2012 4:15 pm

    @Ikzelf: Als u enige bezorgdheid is dat uw radiator in de garage kan bevriezen kan je het volgende doen.

    -Zet uw ketelwatertemperatuur van de CV op bv: 50°C. Hoe hoger de ketelwatertemperatuur, hoe meer energie (stookolie) hij dient te verbranden om een hogere temperatuur te bereiken.
    -Zet uw gevraagde temperatuur op de thermostaat iets hoger dan de temperatuur in de ruimte waar de kachel staat.
    -Zet de kraan op de radiator in de garage een beetje open.(het is mogelijk dat op het kraanhuis van deze radiator misschien de knop van een thermostatische kraan past als deze van een bekend merk is). Dan kan je deze op de vorststand zetten.
    -Het enige wat er nu zal gebeuren is dat de circulatiepomp constant zal draaien, maar dit verbruik is te verwaarlozen. Ook heeft deze pomp een ingebouwde by-pass.
    -Daar de knop van de radiator maar een klein beetje openstaat zal de ketel niet zoveel dienen aan te slaan daar hij niet veel warm water naar deze radiator dient te sturen.
    -Eventueel kan je je thermostaat ook zo instellen dat hij enkel warmte vraagt tussen bepaalde tijdstippen (als het bijvoorbeeld tijdens de dag niet nodig is deze radiator te verwarmen daar de omgevingstemperatuur dan hoger ligt).

    Ikzelf heb een pelletketel en een stookoliebrander, mijn stookoliebrander blijft ook het gehele jaar in werking. Enkel om mijn sanitair warm water op te warmen.
    Maar als ik eventueel een panne zou hebben aan mijn pelletketel kan ik binnen de minuut omschakelen op stookolie.
    Het is ook beter voor de stookoliebrander dat deze af en toe (1 X dag?), aanslaat i.v.m. condensvorming in de ketel. Anders zou deze op termijn zich mengen met het salpeter dat achterblijft in deze ketel en zo de ketel zou kapotvreten.
    Ook kan ik zo mijn sanitair water warmen in de zomer, met mijn pelletketel zou dit anders te kostelijk worden als ik deze dagelijks zou moeten opstarten voor 10 minuten.

    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31574
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?

    Bericht van erwin di jan 31, 2012 11:00 pm

    ikzelf, in afwachting van een draadloze thermostaat kun je volgnde proberen,
    kijk eens waar de draden van de thermostaat uitkomen aan de ketel, dit zijn 2/3 draden, waarvan 2 voor het schakelen, de derde is er alleen als de thermostaat geen batterij heeft.
    koop ergens een heel eenvoudge draaiknop thermostaat; deze sluit je aan over de andere thermostaat. nu kan je de temperatuur aan de ketel waar de radiator staat regelen op bvb 10graden, de thermostaat in de living zet je op minimum, dus nooit geschakeld.
    zo blijft de garage op temperatuur van 10gr wat voldoende is om niets kapot te vriezen.
    de radiatoren waar geen warmte nodig is draai je dicht


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?

    Bericht van Gast zo feb 05, 2012 3:08 pm

    Sinds het hier enkele nachten na elkaar -14°C of minder is, en overdag maximum -6°C, was ik gedwongen toch één van mijn accumulatoren in te schakelen. De kachel bleef steken op 19°C, kwam niet meer verder. Met die ene accumulator erbij is het nu geen probleem meer.

    Pesno
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?

    Bericht van Gast zo feb 05, 2012 3:27 pm

    Pesno,

    Met een 11 Kw kachel het niet warmer kunnen krijgen? Hoe groot is de te verwarmen ruimte dan wel niet?

    Ik stook hier met 9,5 Kw een L-vormige kamer van 42 m² met de deur naar de keuken open vlot op 21° en dan verdwijnt de warmte via de keuken naar boven zodat het daar ook behaaglijk is. Zoon zit boven op zijn kamer met de deur open en vindt het warm genoeg.

    Alleen de niet gebruikte ruimtes worden niet mee verwarmd en daar staan de radiatoren op vorstbeveiliging.

    M.v.g.,
    Dick
    Geert
    Geert
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 334
    Leeftijd : 51
    Registration date : 02-12-08

    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?

    Bericht van Geert zo feb 05, 2012 4:03 pm

    hier brand de pelletkachel met dit weer ook dag en nacht en de radiatoren laat ik werken op de thermostatische kranen is vooral nodig op de bovenverdieping

    mvg


    _________________
    Thermorossi Ecotherm 7000(11/2008)
    Hans52
    Hans52
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 191
    Leeftijd : 71
    Registration date : 21-11-11

    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?

    Bericht van Hans52 zo feb 05, 2012 4:32 pm

    Met mijn MCZ Mercury 8Kw ook geen enkel probleem om bij deze vriestemperaturen mijn gemiddelde temperatuur van 23°C à 24°C te bekomen. Living (108 m³)en de deur van de keuken (43 m³)staat dan ook continu open. Bij deze vriestemperaturen zie ik uiteraard wel het gemiddeld verbruik van de kachel die op automatisch staat stijgen wat natuurlijk normaal is. Toen het nog zo rond het vriespunt schommelde had ik voor deze gemiddelde temperaturen een gemiddeld verbruik van 0.83kg/uur nu met de vrieskoude van -10°C tot -15°C een gemiddeld verbruik van 1,07kg/uur.
    Voorbije vrijdag is mijn draadloze thermostaat (Honeywell Chronotherm Wireless CMT927RF) voor de CV op aardgas toegekomen en heb ik die inmiddels ook al aangesloten. Dus mijn probleem om de andere ruimtes (bv slaapkamer... strijkkamer of Bureau) te verwarmen met de CV terwijl de pelletkachel brandt is opgelost. Werkt uitstekend ... heel eenvoudig te bedienen en programmeren. Ik plaats gewoon de draadloze thermostaat daar waar ik de CV temperatuur wens te regelen. Ter info !! prijsverschil tussen België en Nederland is wel aanzienlijk ... In België kost dat grapje +- 258€ incl BTW en in Nederland 175€ incl BTW (+ verzendingskost van 13,5€ is dat 188,5€) ... dus zo maar eventjes een verschil van 69,5€

    Ik zou mijn pelletkachel echt niet meer kunnen missen !!!

    Vriendelijke groeten

    Hans


    _________________
    MCZ Mercury 8Kw

    PREMIUM WOODPELLETS (Makro) 2,92 €/zak van 15 Kg
    GRANILUX pellets (Makro) ook aan 2.92 €/zak van 15Kg
    ELITE pellets (Groepsaankoop West Vlaanderen GBS) 3.60 €/zak van 15Kg (Thuis geleverd)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?

    Bericht van Gast zo feb 05, 2012 4:45 pm

    Geen Honywell maar ook goed en heel betaalbaar: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    M.v.g.,
    Dick
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?

    Bericht van Gast zo feb 05, 2012 6:22 pm

    de tip van keteltje ga ik proberen, enkel als ik de temperatuur zo laag zet hoe zit het dan met het warm water als ik bv ga douchen? of maak dat er niks aan uit?
    Hans52
    Hans52
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 191
    Leeftijd : 71
    Registration date : 21-11-11

    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?

    Bericht van Hans52 zo feb 05, 2012 6:57 pm

    @bgcw: Dat is te zien hoe uw installatie ingesteld kan worden. In mijn geval zou dat niks uitmaken aangezien ik zowel de temperatuur van de CV als de temperatuur van de warmwaterboiler afzonderlijk op mijn gasbrander kan instellen. bv zou ik dan de CV temperatuur op 50°C kunnen instellen en de temperatuur van de warmwaterboiler op 65°C.
    In het geval dat je op uw gasbrander maar één temperatuur kan instellen zowel voor CV als warmwaterboiler dan zou dat wel iets uitmaken omdat 50°C normaal gezien te laag is voor warm water (risico op salmonella) 65°C is veiliger dan.
    Nu weet ik wel niet of dat niet altijd zo is dat je beide temperaturen afzonderlijk kan instellen.

    vriendelijke groeten

    Hans


    _________________
    MCZ Mercury 8Kw

    PREMIUM WOODPELLETS (Makro) 2,92 €/zak van 15 Kg
    GRANILUX pellets (Makro) ook aan 2.92 €/zak van 15Kg
    ELITE pellets (Groepsaankoop West Vlaanderen GBS) 3.60 €/zak van 15Kg (Thuis geleverd)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?

    Bericht van Gast zo feb 05, 2012 7:00 pm

    ik kan het niet apart instellen jammer genoeg...
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?

    Bericht van Gast zo feb 05, 2012 8:53 pm

    @ Hans 52: Waar heb je deze draadloze thermostaat besteld? Hoe bevalt hij?
    Aangezien mijn vaste thermostaat het aan het begeven is, ben ik ook voor eentje aan het kijken.

    Gesponsorde inhoud


    Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf volgende week vriezen! CV & Pelletkachel samen? hoe?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 3:20 pm