Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+4
steven
erwin
Annejanne
rotjer
8 plaatsers

    over verkopers


    Gast
    Gast


    over verkopers - Pagina 2 Empty Re: over verkopers

    Bericht van Gast di jul 03, 2012 10:11 am

    Ik kan het me wel voorstellen....ik met mn labeltje heb ook veel tijd nodig om de hedendaagse social media's te voorzien met info omtrent release's, artiesten, schema etc etc.

    En ook ik wordt daar af en toe goed ziek van, steeds weer achter die pc, steeds weer hetzelfde....gezien de discussie's die hier gevoerd worden zo af en toe kan ik me ook voorstellen dat je er helemaal scheitziek van wordt. Ik denk dat veel mensen niet inzien hoeveel werk zoiets is. Ik ben ook al eens moderator geweest op een forum en was dat erg snel bue, steeds weer rechtertje spelen, steeds weer hetzelfde gezever etc etc, en dat elke dag, 24/7, 365 a year. Een moderator, en zeker oprichter heeft nooit rust.

    Ik denk dat mensen eens hier moeten beginnen met zochzelf aan te bieden aan Steven als mod. Hoe meer mods (zeg maar 2 mods per hooftopic) dan verdeelt het werk zich, heeft Steven het een stuk rustiger en wellicht kunnen we hem dan overtuigen om aan te blijven. Want ook ik vindt het erg zonde als dit verdwijnt. ik heb er zeker in het begin erg veel aan gehad en anderen mogelijk ook in de toekomst. Maar als geen ander snap ik de sleur van dit vak en gezien mn eigen virtuele beslommeringen kan ik mijzelf helaas niet aanbieden als mod. Ik weet wat er in gaat zitten aan tijd en ik heb die eenvoudigweg niet.

    Maar ik zie er hier een paar zo regelmatig posten.....doe Steven een lol en help hem een handje als je een spare 10/20 minuten hebt p/dag om eens te kijken in de topics...Dan zul je ook meteen merken dat het allemaal niet zo makkelijk is....
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    over verkopers - Pagina 2 Empty Re: over verkopers

    Bericht van ss di jul 03, 2012 10:56 am

    Ik zei het al in een ander topic, Het is Steven zijn goed recht als hij wil stoppen! Maar er zijn andere oplossingen meen ik, zoals een tijdje "forum-vakantie"...
    Spijtig ook dat Steven, als hij toch echt wil stoppen, het forum niet wil overdragen aan een opvolger!?

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    Groeten en, Steven, denk er toch eventjes over na...


    ss

      Het is nu vr mei 10, 2024 1:29 pm