Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 10 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 2 verborgen en 7 gasten

Maryline


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    centrale verwarming in combinatie met pelletkachel

    Anonymous
    Gast
    Gast


    centrale verwarming in combinatie met pelletkachel Empty centrale verwarming in combinatie met pelletkachel

    Bericht van Gast wo dec 05, 2012 6:57 pm

    Beste,

    Ik heb een Rika pelletkachel staan en gebruik deze in combinatie met centrala verwarming met thermostaatkranen.
    Hoe stel ik de centrale verwarming in de living best in in combinatie met de pelletkachel?
    Zet ik alle radiatoren in de living op uit of moeten deze allemaal aan staan om een optimaal resultaat te kunnen bekomen?
    met vriendelijke groeten
    Carlietie
    jeanhup
    jeanhup
    verkoper


    Man Aantal berichten : 1556
    Registration date : 18-11-09

    centrale verwarming in combinatie met pelletkachel Empty Re: centrale verwarming in combinatie met pelletkachel

    Bericht van jeanhup wo dec 05, 2012 7:36 pm

    In feite kun je je thermostaatkranen op de normale stand laten staan: als je pelletkachel uit staat zal de CV je living verwarmen. Staat de pelletkachel aan en warmt deze de ruimte genoeg op dan zullen de thermostatische kranen zich vanzelf sluiten.


    _________________
    met vriendelijke groet,

    Jean - importeur/installateur/gebruiker van pelletkachels en pelletketels

    In eigen gebruik:
    Pasian Bijou pelletkachel
    Adler Firecube pelletkachel
    Ariterm Biomatic pelletketel
    Gebruikte pellets: momenteel zeer content met Piron belgische pellets

      Het is nu zo apr 28, 2024 3:48 pm