Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 27 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 26 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+69
Rayke
haroldgronsveld
Raf
RONIEKE
jerommeke
Marc Vermeylen
Stef
LucP
hans.goos
Johan
Bernd
jozef
InekeG
Paul
Fleur
Irbe
runefcb
Maryline
Paul Krottje
Mauritsius
Steven72
peter260
WOODY
Luc Peeters
fish11
ppeterke
alain
SICCO
don diego
Cerutti
rudy.devroey
nick.lams
henkco
Baileysker
mario1
Antonius
horatio
pedro
evert.clonen
Luc Melis
mikelbikel
grossard.rob
kordep
bettini
jelle
jorist
Ankaer Guido
deltalima
Toon
sabrinahorst
eura
egno
smillie
colleken
fdoncke
wvema
porteman
pellbox
piet
XTZ99.25MKII
eddy1
steven.eyssen
Luc B
85herman
antonio1980
nick1
kvkkvkkvk
pepe911
erwin
73 plaatsers

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor


    erwin
    Admin


    Aantal berichten : 31485
    Registration date : 15-02-10

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 2 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van erwin di nov 05, 2013 10:03 pm

    musti,

    welkom op het forum en veel leesplezier, welke pellets goed branden in uw kachel dat moet je zelf wat testen.
    in de topics achter de volgende link kun je wat ervaringen lezen met blue fire, onlangs is die naam trouwens omgedoopt tot surdiac: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 2 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast wo nov 06, 2013 8:53 am

    ik ben max
    we hebben een Italia camini point
    hoop hier het een en ander te leren over stoken met pellets
    daar wij onze als hoofd verwarming gebruiken
    de pellets die we nu gebruiken zijn wood pellets green energy
    en we willen natuurlijk een beetje groen zijn
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 2 Empty Voorstelling nieuw lid.

    Bericht van Gast wo nov 06, 2013 5:27 pm

    Hallo,
    Ik ben Thibaut en ben nieuw op het pelletforum.
    Vorige week heb ik op de Estethikabeurs in Genk een pelletkachel gekocht van het merk Superior type Milly.
    Ik hoop dat ik een goede keus gedaan heb. De verdeler is Interbo Lacroix.
    Ik hoop dat ik op dit forum veel wijze raad zal krijgen en dat ik mijn ervaringen kan weergeven.
    Groetjes,
    Thibaut
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 2 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast wo nov 06, 2013 5:34 pm

    Max en Thibaut,
    welkom op het forum en veel leesplezier. Met de zoekknop linksboven kun je alle informatie zoeken die je wilt en dan in de betreffende topics via reply deelnemen aan de berichtenwisseling.
    M.v.g.,
    Dick.
    nick1
    nick1
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 835
    Leeftijd : 62
    Registration date : 22-11-11

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 2 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van nick1 wo nov 06, 2013 7:55 pm

    @thibaut: Je moet je geen zorgen maken over Interbo-Lacroix, ze dragen service nog hoog in het vaandel!


    _________________
    Piazzetta P955 (11/01/2012)
    MCZ Cute (2014)
    antonio1980
    antonio1980
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 144
    Registration date : 03-11-13

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 2 Empty effe voorstellen

    Bericht van antonio1980 wo nov 06, 2013 10:01 pm

    Hoi iedereen,

    mijn naam is Antonio.

    We hebben namelijk een flam inbouwkachel, maar ben het gesleur met hout en zo beu. Dus we zijn op zoek naar een goede pelletkachel die onze ingebouwde kachel kan vervangen.
    Op dit forum wil ik kennis opdoen ivm pelletkachels zodat ik de juiste keuze kan maken.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31485
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 2 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van erwin wo nov 06, 2013 10:03 pm

    antonio,

    welkom op het forum en veel leesplezier, verdere vragen horen we dan wel in een specifiek topic..


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 2 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast do nov 07, 2013 9:27 am

    Hallo allemaal,ik ben Helga uit Berlaar .Mijn man en ik hebben een tweetal maand een inbouw pelletkachel laten plaatsen de eva calor.
    Ik zou heel graag raad willen vragen aan DEMOONENS die dezelfde kachel heeft.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31485
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 2 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van erwin do nov 07, 2013 11:28 am

    Helga,

    welkom op het forum en veel leesplezier, raad aan iemand vragen is niet zo moeilijk hier.
    klik op het eind van deze zin op het onderstreepte woord topic, waar je dan terecht komt stel je je vraag en dan op reply klikken. [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    na 5 berichten op het forum kun je ook prive berichten sturen aan iemand, daarvoor moet je dan naast een bericht van iemand in een topic links op zijn gebruikersnaam boven de foto klikken, en dan op privebericht en daar invullen wat je wilt versturen.


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 2 Empty zeer veel asse en beslagen ruiten

    Bericht van Gast zo nov 10, 2013 8:11 am

    hallo ik ben biauty ik ben nieuw op dit forum daar ik niet tevreden ben over mijn pelletkachel op aanraden van mensen die reeds geholpen zijn op dit forum ben ik lid geworden mijn pelletkachel is een ecoforest air 1 vrijstaand de pellets die ik gebruik zijn purepower ik heb ook al verschilende merken gebrobeerd maar zonder resultaat.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 2 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast zo nov 10, 2013 9:44 am

    Biauty,
    welkom en veel leesplezier op het forum, jammer dat je minder tevreden bent over je kachel maar daarover heb je in een ander topic al een bericht geplaatst zag ik.
    M.v.g.,
    Dick
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 2 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast zo nov 10, 2013 11:59 am

    ik ben frankie en ben op zoek naar een kleine pelletkachel om onze veranda op te warmen ong 40m3
    heb schrik dat het een lawaaierig ding zal worden en ben dus op zoek naar een kleine stille kachel,maar er zijn zoveel merken dat ik door het bos de bomen niet meer zie
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 2 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast zo nov 10, 2013 12:09 pm

    Frankie,
    welkom op het forum en succes bij je zoektocht. Als ik even reken kom ik op een oppervlak van 16 m² en dat betekent dat de lichtste kachel nauwelijks boven zijn minimum vermogen zal hoeven werken. Daardoor zal de kachel weinig lawaai maken en als je je zoektocht richt op kachels met een vermogen van 5 - 6 Kw is er wel keus.
    M.v.g.,
    Dick
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 2 Empty op zoek naar kachel

    Bericht van Gast zo nov 10, 2013 7:26 pm

    Hallo iedereen, heb een kleine vrijstaande slecht geisoleerde woning en op zoek naar een kachel met groot vermogen om de hele boel hier warm te krijgen.  Op 2dehandssite zag ik dat firma Sunspa kachels verkoopt van Flame, die zijn niet duur dus vroeg me af of die duurzaam zijn. Hopelijk kom ik hier meer te weten, groetjes Tiani

    edit: ok laat dan maar die van sunspa, heb mijn antwoord hier gevonden Smile
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 2 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast zo nov 10, 2013 7:30 pm

    Tiani,
    welkom op het forum en om je gelijk een hoop ellende te besparen, blijf ver weg van firma's als Sunspa en aanverwanten want dat zijn dozenschuivers waar je niets goeds van kan verwachten. In [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] meer ervaringen met deze firma.
    Koop niet overhaast, neem de tijd om op het forum thuis te raken en dan zul je zien dat er betere keuzes zijn.
    M.v.g.,
    Dick
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 2 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast ma nov 11, 2013 10:05 am

    Ik heb sinds een jaar een Ecoforest II insert waar ik zeer tevreden over ben.
    Forum gevonden via Yahoo zoeken.
    Mijn naam is Piet en woon al 23 jaar in Antwerpen maar ben eigenlijk een Nederbelg uit Gouda.
    Een echte kaaskop dus.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 2 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast ma nov 11, 2013 10:40 am

    Piet Pellet,
    welkom op het forum en veel leesplezier, met de zoekknop linksboven kun je hier gericht op zoek gaan naar info.
    M.v.g.,
    Dick
    85herman
    85herman
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 37
    Registration date : 02-12-12

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 2 Empty herman

    Bericht van 85herman ma nov 11, 2013 8:22 pm

    hallo ik ben herman

    ben al een poos lid van dit forum maar nooit echt voorgesteld geloof ik,
    ik had een edilkamin seven veel plezier van gehad weer verkocht omdat het zo goed beviel
    nu heb ik een edilkamin funny dat is nog een leuker machientje
    kwam hier geregeld de site bezoeken om informatie over de kachels en veel wijzer geworden
    had eerst german pellets en nu elite ++dinplus branden zoals ik kan zeggen beter

    mvg herman
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31485
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 2 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van erwin ma nov 11, 2013 8:25 pm

    herman,

    welkom op het forum, alsnog bedankt voor de voorstelling..


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31485
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 2 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van erwin ma nov 11, 2013 9:01 pm

    feniks,

    welkom op het forum, neem je tijd om veel te lezen op het forum en zeker [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.].
    aansluitend horen we dan wel je verdere vragen in een specifiek topic...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 2 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast ma nov 11, 2013 11:54 pm

    Hello

    Bij deze ook de stap gemaakt en een palletkachel aangeschaft. Het is een Cadel (Diana) geworden.
    dit door het feit dat deze het best paste in een bestaande sierschouw.
    We hebben ze nog maar enkele weken en zodoende nog wat aan het experimenteren met verschillende pallets.
    Voorlopig wel tevreden.

    We zijn woonachtig in Maaseik en ik hoop hier toch wel wat nuttige info te vinden, maar dat denk ik dat geen probleem zal zijn.
    Hier terecht gekomen door te googelen.

    Grtz Patrick
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 2 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast di nov 12, 2013 8:11 am

    Patrick,
    welkom op het forum en veel leesplezier, met de zoekknop linksvoven kun je die info vinden die voor jou interessant is.
    M.v.g.,
    Dick
    Luc B
    Luc B
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 172
    Leeftijd : 64
    Registration date : 12-11-13

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 2 Empty Nieuw op dit forum

    Bericht van Luc B di nov 12, 2013 11:56 am

    Hallo, ik ben Luc en nieuw dus op dit forum.
    Ik heb een 3 tal pelletkachels in een vakantiewoning in de Ardennen. Zowel kachel als pellets zijn dus nog vrij nieuw voor mij, doch ik leer vlug bij...
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 2 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast di nov 12, 2013 12:00 pm

    Luc,
    welkom op het forum en veel leesplezier. Voor zover bekend ben je het eerste, en dus enige lid in de Ardennen en dan direct met 3 kachels.
    Met de zoekknop linksboven kun je gericht op zoek naar info die voor jou interessant is.
    M.v.g.,
    Dick
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 2 Empty SOt

    Bericht van Gast di nov 12, 2013 7:44 pm

    Sot is van Schnauzers On Tour, onze honden, en wonen in Oirschot.

    We zijn aan het zoeken naar een goede pelletkachel, en kwamen in Haaren terecht bij Dreamfire met de Caminetti Montegrappa linea 9
    Alleen kan ik niets vinden op het forum over dit merk Shocked 
    Ze lijken me van degelijk en kwaliteit en  zou vergelijjkbaar zijn met piazzetta, maar verkoper preekt natuurlijk wel voor eigen parogie Razz 

    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31485
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 2 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van erwin di nov 12, 2013 7:47 pm

    sot,

    welkom op het forum en veel leesplezier, info zoeken kun je met de zoekknop linksboven.
    typ daar maar eens caminetti...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

    Gesponsorde inhoud


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 2 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 1:02 pm