Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 10 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 10 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    edilkamin marea 9,3 kw

    Anonymous
    Gast
    Gast


    edilkamin marea 9,3 kw Empty edilkamin marea 9,3 kw

    Bericht van Gast di feb 19, 2013 10:04 pm

    een goede avond iedereen ik heb nu bijna een jaar een pelletkachel van edilkamin het type marea 9,3 kw ik heb verschillende pellets geprobeerd en ook de parameter op verschilende manieren bewerkt met toevoer van pellets en lucht gespeeld naar toe lied dat ik bijna geen aanslag meer heb op de ruit van de kachel en in de kachel zelf maar heef toch een verschil van merk van pellet tot pellet ik heb deze gebrand van aveve madi powerplus badger pellets op verschillende manier de parameters ingesteld en de temperatuur genomen van de lucht die uit de kachel kwam maar tot resultaat kom ik tot conclusie dat ik toch een merk van pellets voor neem waar ik minst van al aanslag hep op de ruit en kachel en de minste as heb en dat is badger en het meest warmte voor verder vragen hoe te parameters staan mag je mij gesrust vragen. maar de schouw speel ook een rol vergeet dat niet
    Anonymous
    Gast
    Gast


    edilkamin marea 9,3 kw Empty Re: edilkamin marea 9,3 kw

    Bericht van Gast wo feb 20, 2013 11:55 am

    Dag sloef,
    Ben sinds twee jaar gelukkige eigenaar van dezelfde Marea kachel. Ik heb ook al met de parameters gespeeld, maar de ruit krijgt toch nog vrij veel aanslag!
    Ik stook al twee jaar met COGRA pellets. De voorlaatste palet gaf merkelijk meer aanslag en as. Deze is weer beter. Hoe kan ik je contacteren om je parameters te krijgen?
    Met dank, dotteke
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31524
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    edilkamin marea 9,3 kw Empty Re: edilkamin marea 9,3 kw

    Bericht van erwin wo feb 20, 2013 12:03 pm

    dotteke,

    je bent hier niet echt nieuw (2 berichten over parameters in 2011..),
    maar toch graag eerst eens voorstellen in deze link [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    iemand contacteren kan via PM in een prive bericht, na 5 berichten op het forum


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

    Gesponsorde inhoud


    edilkamin marea 9,3 kw Empty Re: edilkamin marea 9,3 kw

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 06, 2024 1:14 pm