Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 15 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 13 gasten

opajust, Soul


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+10
Péétje Brik
grossard.rob
Hendrik
alberts1
nick1
steven
stef123
pedro
erwin
Jef
14 plaatsers

    ervaringen met edilkamin kelly


    pedro
    Admin


    Aantal berichten : 4758
    Registration date : 18-12-08

    ervaringen met edilkamin kelly - Pagina 2 Empty Re: ervaringen met edilkamin kelly

    Bericht van pedro vr okt 19, 2012 2:54 pm

    Alberts1,

    gelieve 'familytalk' via een andere weg te voeren dan het forum Evil or Very Mad

    Pedro
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31575
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    ervaringen met edilkamin kelly - Pagina 2 Empty Re: ervaringen met edilkamin kelly

    Bericht van erwin vr okt 19, 2012 3:10 pm

    Heb vandaag een mail gekregen van de invoerder en zij zullen Heestermans kontakteren dat het probleem zovlug mogelijk moet worden opgelost.

    zo hoort het, de verkoper mag zijn technische kennis dus eens bewijzen tov de invoerder cheers


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    alberts1
    alberts1
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 24
    Leeftijd : 74
    Registration date : 28-01-12

    ervaringen met edilkamin kelly - Pagina 2 Empty Re: ervaringen met edilkamin kelly

    Bericht van alberts1 vr okt 19, 2012 4:16 pm

    Sorry pedro dat was niet mijn bedoeling , was alleen maar om te helpen.
    groeten albert
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen met edilkamin kelly - Pagina 2 Empty info

    Bericht van Gast vr okt 19, 2012 7:15 pm

    Reclame niet toegestaan en anti-reclame voor een concurrent al helemaal niet!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen met edilkamin kelly - Pagina 2 Empty Re: ervaringen met edilkamin kelly

    Bericht van Gast zo okt 21, 2012 8:07 pm

    Hey ,

    Ik vindt als de mensen tevreden zijn van een produckt of ontevreden zijn de mensen dat mogen weten.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31575
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    ervaringen met edilkamin kelly - Pagina 2 Empty Re: ervaringen met edilkamin kelly

    Bericht van erwin zo okt 21, 2012 8:14 pm

    juist, we wachten ondertussen vol ongeduld tot de verkoper zich bij je meld en je probleem word opgelost


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Hendrik
    Hendrik
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 23
    Leeftijd : 69
    Registration date : 27-10-09

    ervaringen met edilkamin kelly - Pagina 2 Empty Re: ervaringen met edilkamin kelly

    Bericht van Hendrik zo okt 21, 2012 9:29 pm

    In plaats dat de verkoper zich moet bewijzen tov de invoeder, zou deze laatse zijn dealers moeten scholen. Ik werk in een gerage bedrijf en een nieuw model is bijscholen. de invoerder zou zijn dealer moeten verplichten zich bij hem te scholen voor deze zelf zijn kachels zou mogen verkopen. Dit zou volgens mij veel problemen voorkomen, zou men tenminste weten waarover ze praten en ook geen imago schade aan het merk veroorzaken.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31575
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    ervaringen met edilkamin kelly - Pagina 2 Empty Re: ervaringen met edilkamin kelly

    Bericht van erwin zo okt 21, 2012 10:06 pm

    waar je een kachel koopt, die keuze ligt nog altijd bij ons,
    onderstaande tekst kan je een beetje helpen om een verkoper te selecteren:

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen met edilkamin kelly - Pagina 2 Empty Re: ervaringen met edilkamin kelly

    Bericht van Gast ma okt 22, 2012 12:55 pm

    Hey Erwin ,

    Bedankt voor het antwoorden op de laatste bericht heeft het toe ben beetje kort in de bocht gegaan met me antwoordt maar ben blij met je antwoordt.
    Ik hou jullie allemaal zeker op de hoogte wat er komt van de verkoper,zal niet veel zijn heb al verschillende mails gestuurd hij antwoord gewoon weg
    niet. Bellen doe ik niet meer ben gewoon beu en is geld in water , ben wel benieuwd wat de hoofd verdeler zal doen dus ik wacht nog een weekje.

    Grtj ,

    Julien Schatteman
    grossard.rob
    grossard.rob
    Admin


    Man Aantal berichten : 900
    Leeftijd : 41
    Registration date : 18-04-12

    ervaringen met edilkamin kelly - Pagina 2 Empty Bijscholing + keuze dealers

    Bericht van grossard.rob ma okt 22, 2012 2:03 pm

    Hey,

    Ik vind ook en heb het zelf al eerder aangehaald.
    Een invoerder, nl Girretz-Pierre Alternatieve Energie BVBA, zou eisen moeten kunnen stellen wanneer
    iemand verkoper wil worden. Auto's werden hier al aangehaald al voorbeeld.

    Wanneer iemand officiel verdeler, bv een keuze van een keurmerk alleen voor officiele dealers,
    om verkopers die via via oftewel de grijze zone te onderscheiden.

    Ook moeten ze de optelsom voor zichzelf maken van wanpraktijken,
    plaatsen waar klachten komen lelijk huishouden en de rechtstreekse samenwerking stopzetten.
    (Ikzelf als filiaalleider zou elke klacht, gegrond of niet, doorkrijgen van het hoofdkantoor,
    indien nodig met gevolgen.)

    Hoe het verschil te zien, keurmerk met jaarstempel, lijst op eigen website up-to-date houden...
    Je kan dan steeds op de website de erkende verkoper/installateurs in je buurt opvragen.
    (Zoals bij Cv-ketels; viessman, vaillant, etc)

    Het zou nalatig van de invoerder zelf zijn dit niet op te volgen.
    Niet alleen het product zelf bezorgd de naam roem of faam.
    Gedreven verkopers, dienst-na-verkoop, klachtenverwerking zijn een GROOT onderdeel hiervan.

    Algemeen klinkt het (tussen de lijnen voor mij!) voor Edilkamin zo:
    Heel toffe kachel, goed systeem, maar pas op waar je hem koopt want sommige verkopers
    hebben weinig of geen kennis, verkopen en plaatsen, stellen af???, cashen en bij problemen zijn ze weg.
    (Iedereen bijna kent het koppijnbier, dat van dat imago moeilijk afraakt)

    Gelukkig is er het forum, waar je op voorhand al een deel kan filteren en de betere installateurs kan terugvinden. Weet dat die weinig geprezen worden, maar diegenen die het bont maken vind je meteen.

    Ik hoop steeds meer en meer dat mensen die willen kopen even wachten en hier rondneuzen.
    Had ik dat maar in ieder geval gedaan.
    Mijn Moon is geweldig maar ook weer die cash & run verkoper...

    Met vriendelijke groeten

    Grossard Rob
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31575
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    ervaringen met edilkamin kelly - Pagina 2 Empty Re: ervaringen met edilkamin kelly

    Bericht van erwin ma okt 22, 2012 2:40 pm

    de handelswijze 100% cash bij plaatsing is nu eenmaal niet zonder risico als er na een paar dagen problemen optreden, bij veel installateurs krijg je gewoon een factuur met het eindsaldo en een betaaltermijn.


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen met edilkamin kelly - Pagina 2 Empty Re: ervaringen met edilkamin kelly

    Bericht van Gast ma okt 22, 2012 2:55 pm

    Voor de duidelijkheid even een link over de rechten van een consument zoals dat in NL geregeld is: Consumentenkoop

    De vertaalslag naar de Belgische situatie graag zelf maken, iets met FOD-economie geloof ik.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen met edilkamin kelly - Pagina 2 Empty Re: ervaringen met edilkamin kelly

    Bericht van Gast ma okt 22, 2012 3:57 pm

    Link teruggevonden, voor België geldt: FOD
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen met edilkamin kelly - Pagina 2 Empty Re: ervaringen met edilkamin kelly

    Bericht van Gast di okt 23, 2012 8:50 am

    Hey Grossard Rob,

    Volledig akkoord met wat je aanhaalde ik wil geen steen werpen naar sommige zeer goede techniekers en verkopers die zijn er ook hoor.
    Maar zoals wel weet als er één (rotte) appel tussen zit moeten de rest het ook bekopen niet tegenstaande dat het goed opgeleid personeel is.
    In afwachting kan ik al zeggen dat ik nog altijd niets gehoord heb van verkoper niet tegenstaande dat het al meer dan een maand is geleden .

    Grtj ,

    Julien Schatteman
    alberts1
    alberts1
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 24
    Leeftijd : 74
    Registration date : 28-01-12

    ervaringen met edilkamin kelly - Pagina 2 Empty Re: ervaringen met edilkamin kelly

    Bericht van alberts1 vr nov 02, 2012 8:32 am

    Vervolg probleem kelly is nu al 6 weken en mijnheer heerstermans laat nog altijd niets van hem horen ook niet na dat hij een aangetekend schrijven heeft ontvangen, kontakt opgenomen met girrets maar die kunnen niets doen zolang heestermans geen opdracht geeft aan hun , zijn 300 kg pellets die ik gratis ging krijgen ook niet gezien en intussen staat de kachel daar als een sierstuk , vind dat niet kunnen.
    Grt.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen met edilkamin kelly - Pagina 2 Empty Re: ervaringen met edilkamin kelly

    Bericht van Gast vr nov 02, 2012 9:02 am

    Alberts1,

    als je de link in mijn bericht 38 eens bekijkt vind je misschien een oplossingsrichting om je verkoper aan te pakken.

    M.v.g.,
    Dick
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen met edilkamin kelly - Pagina 2 Empty Re: ervaringen met edilkamin kelly

    Bericht van Gast vr nov 02, 2012 11:46 am

    Beste Julien,

    Het lijkt me in dit geval toch slim om even contact met ons op te nemen wat betreft uw interventie aanvraag.
    Het is natuurlijk de bedoeling dat u er met de verkoper uit gaat komen. Maar mocht er door wat voor reden dan ook ruis zijn binnen de communicatie proberen wij dit alsnog zo vlug mogelijk op te lossen.

    Met vriendelijke groet,

    Ricardo van de Donk

    Girretz Eindhoven
    Dragonder 30A
    5554 XZ Valkenswaard
    Tel: 0031-407850612
    Email: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    Péétje Brik
    Péétje Brik
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 175
    Leeftijd : 62
    Registration date : 19-01-11

    ervaringen met edilkamin kelly - Pagina 2 Empty Re: ervaringen met edilkamin kelly

    Bericht van Péétje Brik vr nov 02, 2012 12:02 pm

    Heb hetzelfde probleem gehad, is toen redelijk snel opgelost via de invoerder.

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31575
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    ervaringen met edilkamin kelly - Pagina 2 Empty Re: ervaringen met edilkamin kelly

    Bericht van erwin vr nov 02, 2012 3:01 pm

    @ ricardo (girretz)

    Maar mocht er door wat voor reden dan ook ruis zijn binnen de communicatie proberen wij dit alsnog zo vlug mogelijk op te lossen.

    misschien de bewuste verkoper eens dringend op zijn plichten wijzen, afgaande op de ervaringen zit daar heel veel ruis tussen de oren


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    alberts1
    alberts1
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 24
    Leeftijd : 74
    Registration date : 28-01-12

    ervaringen met edilkamin kelly - Pagina 2 Empty Re: ervaringen met edilkamin kelly

    Bericht van alberts1 wo nov 07, 2012 10:40 am

    Vanmiddag het uur van de waarheid eindelijk na 7 weken komt er een technieker om 3 uurvoor de kelly.
    Grt. albert.
    dxnature
    dxnature
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 305
    Registration date : 25-10-11

    ervaringen met edilkamin kelly - Pagina 2 Empty Re: ervaringen met edilkamin kelly

    Bericht van dxnature wo nov 07, 2012 12:45 pm

    Goed op de vingers lijken en veel uitleg vragen study

    succes Albert
    Péétje Brik
    Péétje Brik
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 175
    Leeftijd : 62
    Registration date : 19-01-11

    ervaringen met edilkamin kelly - Pagina 2 Empty Re: ervaringen met edilkamin kelly

    Bericht van Péétje Brik wo nov 07, 2012 2:57 pm

    Nieuwe printplaat en opgelost gok ik, is eigenlijk meer dan een gok.
    alberts1
    alberts1
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 24
    Leeftijd : 74
    Registration date : 28-01-12

    ervaringen met edilkamin kelly - Pagina 2 Empty Re: ervaringen met edilkamin kelly

    Bericht van alberts1 wo nov 07, 2012 4:31 pm

    Eindelijk is de kelly hersteld door girretz nederland , moederbord vervangen heeft 10 minuten geduurt en de rekening is voor heerstermans die kwam toch niet af en dikke proficiat van de mensen uit nederland.
    Grt.albert
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    ervaringen met edilkamin kelly - Pagina 2 Empty Re: ervaringen met edilkamin kelly

    Bericht van pedro wo nov 07, 2012 5:16 pm

    Eindelijk,eind goed al goed,spijtig dat de verkoper niet kon instaan voor deze 'simpele' herstelling!!!

    Hopelijk worden dergelijke verkopers(lees cowboys) es goed op hun plichten gewezen door de fabrikant!

    Grtz,
    Pedro


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen met edilkamin kelly - Pagina 2 Empty Re: ervaringen met edilkamin kelly

    Bericht van Gast wo nov 07, 2012 5:19 pm

    Hopelijk worden dergelijke verkopers(lees cowboys) es goed op hun plichten gewezen door de fabrikant!

    Of nog beter, afgerekend door de consument als deze tenminste op het forum leest.
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    ervaringen met edilkamin kelly - Pagina 2 Empty Re: ervaringen met edilkamin kelly

    Bericht van pedro wo nov 07, 2012 5:30 pm

    Zo is dat Dicktwist Laughing


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena

    Gesponsorde inhoud


    ervaringen met edilkamin kelly - Pagina 2 Empty Re: ervaringen met edilkamin kelly

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 6:24 pm