Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+4
Toon-Viviana
mic
krusty
erwin
8 plaatsers

    welke kachel voor een ruimte van 8x5.5x4,5?


    bogaerts
    Pelletje
    Pelletje


    Aantal berichten : 21
    Registration date : 01-10-09

    welke kachel voor een ruimte van 8x5.5x4,5?  - Pagina 2 Empty Re: welke kachel voor een ruimte van 8x5.5x4,5?

    Bericht van bogaerts wo sep 18, 2013 7:18 pm

    genoeg vermogen.dan kan men de kachel op lagervolume laten draaien en zal minder verslijten.
    Toon-Viviana
    Toon-Viviana
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 42
    Registration date : 28-04-13

    welke kachel voor een ruimte van 8x5.5x4,5?  - Pagina 2 Empty Re: welke kachel voor een ruimte van 8x5.5x4,5?

    Bericht van Toon-Viviana zo sep 22, 2013 10:06 pm

    @Ger,
    Uiteraard bent u van harte welkom om naar onze Viviana te komen kijken, ik woon overigens wel in Steenbergen Noord Brabant. Ook hier heb ik de kachel gekocht bij de fa. Plexba.
    En als ik het goed zie, bent u uit Groningen!?!?
    Maar goed, nogmaals bent u van harte welkom om te komen kijken.

    Ik zag dat u een privéberichtje had verstuurd. Echter, begrijp ik niets van, is het niet mogelijk om dit te beantwoorden.
    met opgewekte groeten
    Toon
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31565
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    welke kachel voor een ruimte van 8x5.5x4,5?  - Pagina 2 Empty Re: welke kachel voor een ruimte van 8x5.5x4,5?

    Bericht van erwin zo sep 22, 2013 10:15 pm

    @ Toon

    als je nog 1 berichtje plaatst op het forum dan staat je berichtenteller op 5, vanaf dan is je PM functie geactiveerd en kun je antwoorden.
    meer info over PM vind je in [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] ...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    welke kachel voor een ruimte van 8x5.5x4,5?  - Pagina 2 Empty Re: welke kachel voor een ruimte van 8x5.5x4,5?

    Bericht van Gast do sep 26, 2013 11:37 pm

    Zeer veel dank voor jullie tips om het pelletreservoir te vergroten. Super. Goed om te horen dat dit technisch mogelijk is. Ook voor de tips met betrekking tot het maximale vermogen afgezet naar de ruimte die deze verwarmen moet.

    @toon, ik had je idd een prive-bericht gestuurd! Ik moet binnenkort naar Heerlen, wellicht kan ik het dan combineren met een bezoek aan jou. Ik zou de kachel graag eens bekijken. Qua vormgeving is die echt prachtig.

    zo, het blijft verschrikkelijk moeilijk voor mij om een keuze te maken voor een goede kachel. Ik vind het moeilijk om in een merk/type vertrouwen te vinden/hebben.
    mic
    mic
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 185
    Leeftijd : 68
    Registration date : 07-09-13

    welke kachel voor een ruimte van 8x5.5x4,5?  - Pagina 2 Empty Re: welke kachel voor een ruimte van 8x5.5x4,5?

    Bericht van mic vr sep 27, 2013 12:19 am

    Tja, het zal altijd moeilijk zijn om tot aankoop over te gaan.
    Om te beslissen welk merk je gaat kopen.
    Ikzelf vond het ook moeilijk.
    Gelukkig vond ik een winkel die maar één (1) merk had!!! hahaha. Razz 
    Neenee, ik snap het wel, zoveel merken, zoveel verschillende modellen...
    Het kiezen zal idd moeilijk blijven.

    en zelfs dan... de technieker of de service van de winkel is belangrijker dan het merk.
    Want stel je koopt een goed merk... maar bij een technieker die er niets van terecht brengt.

    Gesponsorde inhoud


    welke kachel voor een ruimte van 8x5.5x4,5?  - Pagina 2 Empty Re: welke kachel voor een ruimte van 8x5.5x4,5?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 1:10 pm