Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 57 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 57 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    kalor canalisatie thermostaat vervangen door draadloze thermostaat

    Anonymous
    Gast
    Gast


    kalor canalisatie thermostaat vervangen door draadloze thermostaat Empty kalor canalisatie thermostaat vervangen door draadloze thermostaat

    Bericht van Gast wo okt 09, 2013 7:40 am

    hallo mensen ik heb zelf nu drie jaar een kalor canalisatie
    waar ik niet tevreden over was
    was dat de temperatuur van de thermostaat teveel afwijkte van mijn gewone cv thermostaat
    het was niet helemaal zoals ik het wou
    ben op zoek gegaan en vond toen de rf-optima thermostaat draadloos
    de ontvanger is mooi klein en compact
    ik heb de voeler van de kachel er af geknipt toen de ontvanger achter op de ketel geplaatst
    deze moest worden voorzien van 220 volt geen probleem deze was natuurlijk aanwezig in de kachel
    heb deze achter de schakelaar weggehaald dus kachel uit dan ook de ontvanger uit
    heb toen de twee draads van de voeler aangesloten op de ontvanger op het nc contact niet op het no contact
    dat is het mooie van de optima deze kan namelijk allebei zowel normalie close  als normalie open contact
    bij de thermostaat zit zowel een muur frame als ook een standaard waar je de thermostaat in kunt zetten
    en dus overal neer kunt zetten
    wanneer ik de temperatuur hoger zet reageert de pellet kachel meteen en ook als ik hem lager zet
    wanneer ik de thermostaat hoger zet verschijnt in het display van de kachel  t on
    wanneer de thermostaat zijn temperatuur bereikt heeft komt in het display  te staan 60 gr
    dit is de maximum temperatuur van de kachel deze gaat dan direct over tot  afkoelen
    het werkt perfect
    en mijn vrouw vind het ook pretiger om de kachel te bedienen
    alle overige instellingen blijven bestaan dus alle vooraf ingestelde parameters zoals stand van blazen en dergelijke kun je gewoon vooraf blijven instellen
    werkt super

    kalor canalisatie thermostaat vervangen door draadloze thermostaat Zjvk


      Het is nu do mei 09, 2024 12:59 am