Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 22 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 22 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


3 plaatsers

    batterijen afstandsbediening piazzetta snel leeg

    colleken
    colleken
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Vrouw Aantal berichten : 233
    Leeftijd : 56
    Registration date : 25-11-12

    batterijen afstandsbediening piazzetta snel leeg Empty batterijen afstandsbediening piazzetta snel leeg

    Bericht van colleken za nov 09, 2013 5:10 pm

    Om de 2 weken moet ik de batterijen van mijn afstandsbediening vervangen omdat de gegevens die er op vermeld staan nooit doven .
    Het betreft een afstandsbediening van een P963.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    batterijen afstandsbediening piazzetta snel leeg Empty Re: batterijen afstandsbediening piazzetta snel leeg

    Bericht van Gast za nov 09, 2013 5:18 pm

    hey..zou toch eens naar je verkoper gaan ermee want dat word te duur aan batterijen...
    bij mijn piazzetta gaan de tekens op scherm na een tijdje weg . 1 keer per jaar batterij vervangen...
    gr dendan
    nick1
    nick1
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 835
    Leeftijd : 62
    Registration date : 22-11-11

    batterijen afstandsbediening piazzetta snel leeg Empty Re: batterijen afstandsbediening piazzetta snel leeg

    Bericht van nick1 za nov 09, 2013 8:46 pm

    Elke 5 maanden steek ik nieuwe batterijen, de info op de display is dan immers haast onleesbaar geworden. Denk dat er iets mis is met de afstandsbediening als je om de twee weken nieuwe batterijen moet steken. De gegevens op mijn afstandsbediening blijven in tegenstelling tot dendan bij mij wel steeds zichtbaar. Heb al geprobeerd met dure duracell batterijen en die gaan niet langer mee dan batterijen gekocht bij den action of in gamma, kruidvat of andere zogenaamde witte product merken.


    _________________
    Piazzetta P955 (11/01/2012)
    MCZ Cute (2014)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    batterijen afstandsbediening piazzetta snel leeg Empty Re: batterijen afstandsbediening piazzetta snel leeg

    Bericht van Gast zo nov 10, 2013 9:50 am

    @Colleken
    ik heb een brunico en ik moet ook maar een keer per jaar mijn batterijen vervangen dus terug naar je leverancier is niet normaal
    avatar
    nele
    Pellet
    Pellet


    Vrouw Aantal berichten : 53
    Registration date : 15-03-09

    batterijen afstandsbediening piazzetta snel leeg Empty Re: batterijen afstandsbediening piazzetta snel leeg

    Bericht van nele zo nov 10, 2013 9:59 am

    Bij ons een Piazzetta P956, ook ik moet 1x in het jaar mijn batterijen vervangen. de leesbaarheid van de letters wordt geleidelijk aan minder dan.
    colleken
    colleken
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Vrouw Aantal berichten : 233
    Leeftijd : 56
    Registration date : 25-11-12

    batterijen afstandsbediening piazzetta snel leeg Empty Re: batterijen afstandsbediening piazzetta snel leeg

    Bericht van colleken zo nov 10, 2013 4:56 pm

    @iedereen Razz de oorzaak ken ik dus , de letters blijven branden en gaan niet weg na een tijdje .De bedoeling van mijn vraag was in feite of niemand weet hoe ik die letters kan doen verdwijnen zodat mijn batterijen ook een jaar meegaan .
    avatar
    nele
    Pellet
    Pellet


    Vrouw Aantal berichten : 53
    Registration date : 15-03-09

    batterijen afstandsbediening piazzetta snel leeg Empty Re: batterijen afstandsbediening piazzetta snel leeg

    Bericht van nele zo nov 10, 2013 5:03 pm

    Hier blijven de letters ook voortdurend leesbaar, en toch moet ik maar 1 x in het jaar mijn batterij veranderen. het is pas al de batterij bijna ten einde is dat de letters minder leesbaar worden.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    batterijen afstandsbediening piazzetta snel leeg Empty Re: batterijen afstandsbediening piazzetta snel leeg

    Bericht van Gast zo nov 10, 2013 5:37 pm

    Colleken,

    Kijk eens op de achterzijde van je afstandsbediening of het een V3 of V4 is?
    Indien het een V3 is, gaan de letters niet weg en heb je een ouder type geleverd gekregen bij uw kachel.
    Je zou bij dit type kachel een V4 moeten hebben. Als dit niet zo is, neem je best contact op met je installateur.
    colleken
    colleken
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Vrouw Aantal berichten : 233
    Leeftijd : 56
    Registration date : 25-11-12

    batterijen afstandsbediening piazzetta snel leeg Empty Re: batterijen afstandsbediening piazzetta snel leeg

    Bericht van colleken zo nov 10, 2013 8:09 pm

    @ cantodea :bedankt voor de oplossing .Met deze uitleg kan ik zeker naar de verkoper gaan .

    Gesponsorde inhoud


    batterijen afstandsbediening piazzetta snel leeg Empty Re: batterijen afstandsbediening piazzetta snel leeg

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 2:14 am