Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 11 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 11 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    Thermorossi 5000 - al dan niet afstandsbediening kopen ?

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Thermorossi 5000 - al dan niet afstandsbediening kopen ? Empty Thermorossi 5000 - al dan niet afstandsbediening kopen ?

    Bericht van Gast wo sep 28, 2022 1:34 pm

    Hoi,

    Ben nog nieuw, zeker hier en zeker op vlak van pelletkachels of pellets.

    Mijne Thermorossi 5000 pelletkachel is sinds zaterdag geïnstalleerd en werkt zéér fijn.

    Ben meer dan tevreden..... denk wel goede aankoop.

    Alleen, ik kan hem mss niet goed afstellen ?

    Of is dit normaal zo ?

    Indien ik hem op laagste stand zet vlammetje 1 steepje, ventilator 2 dan is het na een tijdje snel 22,5 graden binnen.

    Mss is dit niet warm, of wel warm, geen idee....

    Voor mij in elk geval warm :-)

    Maar bestaat er een manier, afstandsbediening ?, dat ik dit beter zou kunnen regelen ?

    Dat hij aan gaat bij bijvoorbeeld 20 graden en uit bij 22 graden ?

    Kan je dat zo instellen ?

    Ook nog volledig uitschakelen ?

    Is dus zo een optionele afstandsbediening (niet echt goedkoop) een meerwaarde ?

    Let me know ;-)

    Thx en hou het warm (niet te)

    Grtjs
    Luc
    Geert
    Geert
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 334
    Leeftijd : 51
    Registration date : 02-12-08

    Thermorossi 5000 - al dan niet afstandsbediening kopen ? Empty Re: Thermorossi 5000 - al dan niet afstandsbediening kopen ?

    Bericht van Geert wo sep 28, 2022 9:48 pm

    Ik heb een nieuwe afstandsbediening moeten kopen(235€), kan er niet zonder, met de 7000, het oude was ram versleten, je kan instellen 4 programma's per dag, maar niet laten uitvallen op temperatuur bereikt, aan een thermorrossi valt er niks af te stellen, je hebt op je afstandsbediening enkel de keuze uit level 0,1,2 of 3 , onder elk level staan parameters geprogrammeerd waar je niet aan kan, ben wel tevreden over onze thermorrossi hij begint aan zijn 15de winter en lust alle pellets , de afstandsbediening was de 1ste onkosten op 2 clixons na


    _________________
    Thermorossi Ecotherm 7000(11/2008)
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31494
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Thermorossi 5000 - al dan niet afstandsbediening kopen ? Empty Re: Thermorossi 5000 - al dan niet afstandsbediening kopen ?

    Bericht van erwin do sep 29, 2022 12:38 am

    een thermorossi is niet gemaakt voor uit te gaan op temperatuur, anders stond het er wel op.
    dan koop je beter mcz of edilkamin maar die gaan geen 15 jaar mee zonder onkosten.
    ik zou afwachten of het nog te warm wordt als het buiten kouder wordt...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Thermorossi 5000 - al dan niet afstandsbediening kopen ? Empty Re: Thermorossi 5000 - al dan niet afstandsbediening kopen ?

    Bericht van Gast wo okt 12, 2022 10:00 am

    Bedankt voor de reacties :-)

    Nu maar aan (soms) en de deuren maar open zetten naar het nachtgedeelte toe.

    Rest super tevreden van !!!

    Hopelijk voor jaren, en vooral aan een betaalbaardere prijs (pellets) dan momenteel.

    grtn
    Luc

    Gesponsorde inhoud


    Thermorossi 5000 - al dan niet afstandsbediening kopen ? Empty Re: Thermorossi 5000 - al dan niet afstandsbediening kopen ?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 8:20 am