Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 2 verborgen en 5 gasten

povi1


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+5
Geert
pedro
stoffel
knoepken
Relax
9 plaatsers

    Ervaringen met pelletkachels

    Enquête

    Heb je al problemen gehad met uw pelletkachel

    [ 29 ]
    Ervaringen met pelletkachels - Pagina 3 Bar_left51%Ervaringen met pelletkachels - Pagina 3 Bar_right [51%] 
    [ 28 ]
    Ervaringen met pelletkachels - Pagina 3 Bar_left49%Ervaringen met pelletkachels - Pagina 3 Bar_right [49%] 

    Totaal aantal stemmen: 57

    Gast
    Gast


    Ervaringen met pelletkachels - Pagina 3 Empty Re: Ervaringen met pelletkachels

    Bericht van Gast vr 19 feb 2010 - 1:48

    Nico schreef:Nu nog geen jaar verder en mag ik toch al zeggen dat ik een hoop ervaring in 3 types van 1 merk pelletkachels heb, vooral hoe ze niet moeten branden, maar langs de andere kant leer ik nu ook de positieve ingesteldheid van de eindverkoper kennen, en de moeite hij moet doen om toch tevreden klanten te krijgen en houden en dit mag dan ook vermeld worden.


    bedankt voor je begrip Nico ,het is inderdaad zeer moeilijk om iedereen content te maken als het over kachels gaat ,je kan zo goed mogelijk je best doen er is altijd wel iemand die niet tevreden zal zijn .
    maar we doen ons best om de juiste kachel op de juiste plaats te zetten !
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen met pelletkachels - Pagina 3 Empty Re: Ervaringen met pelletkachels

    Bericht van Gast vr 19 feb 2010 - 13:05

    Aad van der Graaf

    het verschil van gewicht zal hem zitten of het geut ijzer is of plaatstaal natuurlijk,ook de prijs

      Het is nu zo 19 mei 2024 - 23:43