Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 25 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 25 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+4
Jef
pedro
Philip
steven
8 plaatsers

    Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer


    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Aantal berichten : 1426
    Registration date : 15-03-09

    Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer - Pagina 2 Empty Re: Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer

    Bericht van Philip zo apr 12, 2009 9:58 pm

    ok
    zal ff bellen met de verzekeraar een van dezer dagen
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer - Pagina 2 Empty Schoorsteen vegen

    Bericht van Gast zo apr 12, 2009 10:57 pm

    vosje (philip) schreef:moet ik me op bevragen omdat ik ook zo een aansluiting heb
    en men installeuter me vertelde dat silent belgie op dat gebied weer achterloopt ivm wetgeving scratch

    Als je die borstel van onder of boven doorsteekt, X een keer of vier is is u schouw proper vergeet de ingang niet af te dekken met een vochtige doek anders heb ge de troep in u living liggen en dat zal de vrouwke lief nie zo schoon vinden want ik geloof niet dat er in nederland en Belgie nog gediplomeerde schoorsteenvegers te vinden zijn, wel in Duitsland bij ons doen de meeste voddeboeren dit werk.
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer - Pagina 2 Empty Re: Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer

    Bericht van Philip zo apr 12, 2009 11:03 pm

    ja misschien wel
    maar voor de verzekeraar telt je papiertje met btw nummer hier
    dan is het een zogezegde proffesionele schoorsteenveger ^^


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer - Pagina 2 Empty Re: Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer

    Bericht van Gast ma apr 13, 2009 6:12 pm

    vosje (philip) schreef:ja misschien wel
    maar voor de verzekeraar telt je papiertje met btw nummer hier
    dan is het een zogezegde proffesionele schoorsteenveger ^^

    Zeker Philip indien je er niet zeker van bent zou ik ook nog eens goed de verzekeringsvoorwaarden doorlezen ge weet als het op uitbetalen komt bij verzekeringen zijn het de grootse klootzakken onder de zon want dan zijn alle mooie verkooppraatjes onmiddellijk vergeten.
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer - Pagina 2 Empty Re: Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer

    Bericht van Philip ma apr 13, 2009 7:13 pm

    lol ik die dacht dat verzekeringen enkel in belgie zo waren ^^


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    Block
    Block
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 407
    Registration date : 01-01-09

    Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer - Pagina 2 Empty Re: Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer

    Bericht van Block wo apr 15, 2009 10:08 pm

    Ik ga ook eens nahoren bij de verzekering, als het moet gedaan worden door iemand met btw-nummer, moet ik het laten doen. Dan is zoals hierboven al aangehaald het financieel rendement van stoken op pellets een pak minder. 150 euro, daar heb je een pallet pellets voor. Is dit wel een normale prijs?

    Het onderhoud van schouw en kachel is op zich niet zo moeilijk.


    _________________
    Premium pellets
    26x180 Watt
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer - Pagina 2 Empty Re: Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer

    Bericht van Gast za apr 18, 2009 8:24 am

    bij mij komen ze ook langs schouw kuisen en kachel kuisen eens goed kijken als ze de kachel kuisen en misschien kan ik het nadien zelf doen
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer - Pagina 2 Empty Re: Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer

    Bericht van Gast za apr 18, 2009 9:34 am

    ze hebben de kachel komen kuisen ikzelf was niet thuis maar mijn vriendin wel.

    ze zegt dat de kachel zogoed als helemaal gedemonteerd was enkel de verbrandingskamer stond er nog
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer - Pagina 2 Empty Re: Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer

    Bericht van Gast za apr 18, 2009 9:36 am

    dag eddy welke kachel heb jij?

    een Ecoteck Francesca
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer - Pagina 2 Empty Re: Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer

    Bericht van Gast ma apr 20, 2009 6:33 am

    wannes schreef:dag eddy welke kachel heb jij?

    een Ecoteck Francesca
    mcz saturn en ben er best tevreden van zit wel active systeem op groeten eddy
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer - Pagina 2 Empty Re: Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer

    Bericht van Gast zo jun 07, 2009 6:39 pm

    Heb aan de achterkant van mijn schouw een serviceluik gemaakt zodat ik zelf kan kijken hoe het gesteld is met de binnenkant
    krista
    krista
    Pellet
    Pellet


    Vrouw Aantal berichten : 96
    Leeftijd : 54
    Registration date : 09-06-09

    Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer - Pagina 2 Empty Re: Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer

    Bericht van krista zo nov 01, 2009 2:14 pm

    hallo

    is het normaal dat het potje op de buis achter de kachel al halfvol met as zit na twee weken?

    groeten
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer - Pagina 2 Empty Re: Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer

    Bericht van steven zo nov 01, 2009 4:37 pm

    Krista,

    Dat is vrij snel, maar kan.

    Dat is het potje onderaan het T-stuk dat je bedoelt.

    Regelmatig eens leeg maken.


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    krista
    krista
    Pellet
    Pellet


    Vrouw Aantal berichten : 96
    Leeftijd : 54
    Registration date : 09-06-09

    Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer - Pagina 2 Empty Re: Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer

    Bericht van krista zo nov 01, 2009 5:40 pm

    ja dat bedoelde ik.Nog eens gekeken in de schouw maar daar was er niet veel te vinden

    groeten
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer - Pagina 2 Empty Re: Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer

    Bericht van Gast zo nov 01, 2009 5:44 pm

    krista schreef:hallo

    is het normaal dat het potje op de buis achter de kachel al halfvol met as zit na twee weken?

    groeten
    Bij mij na twee maanden niks in de buis te vinden,misschien ligt het aan de soort pellets die je gebruikt?
    Ik kan dit simpel controleren van in de aangebouwde garage via een luik in de schouw,zéér handig

    Gesponsorde inhoud


    Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer - Pagina 2 Empty Re: Groot onderhoud pelletkachel tijdens de zomer

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 03, 2024 1:32 am