Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 13 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 13 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+26
meribo
harrielok
staby
Daniel00
paularis
ponneke
Fleur
Roger C
Jef
dxnature
eendracht
bertus
trigger
john-159
vinnus1
turkoois
pollydor
martin1949
peter van den Branden
ss
Block
erwin
boxke
pedro
Philip
steven
30 plaatsers

    De grote pelletkachel enquête

    Enquête

    Welk merk pelletkachel heb je thuis staan?

    [ 18 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [1%] 
    [ 12 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [1%] 
    [ 3 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [0%] 
    [ 37 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left2%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [2%] 
    [ 2 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [0%] 
    [ 10 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [1%] 
    [ 3 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [0%] 
    [ 8 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [0%] 
    [ 2 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [0%] 
    [ 5 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [0%] 
    [ 22 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [1%] 
    [ 14 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [1%] 
    [ 22 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [1%] 
    [ 94 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left6%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [6%] 
    [ 302 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left18%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [18%] 
    [ 6 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [0%] 
    [ 74 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left4%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [4%] 
    [ 12 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [1%] 
    [ 6 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [0%] 
    [ 13 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [1%] 
    [ 53 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left3%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [3%] 
    [ 20 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [1%] 
    [ 11 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [1%] 
    [ 176 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left10%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [10%] 
    [ 5 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [0%] 
    [ 94 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left6%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [6%] 
    [ 32 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left2%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [2%] 
    [ 9 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [1%] 
    [ 6 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [0%] 
    [ 13 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [1%] 
    [ 108 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left6%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [6%] 
    [ 22 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [1%] 
    [ 1 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [0%] 
    [ 12 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [1%] 
    [ 2 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [0%] 
    [ 50 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left3%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [3%] 
    [ 6 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [0%] 
    [ 9 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [1%] 
    [ 125 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left7%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [7%] 
    [ 258 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left15%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [15%] 
    [ 0 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Bar_right [0%] 

    Totaal aantal stemmen: 1677

    turkoois
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 297
    Registration date : 23-10-10

    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van turkoois vr dec 16, 2011 4:16 pm

    Ik mis hier de kachelmerken die Jeanhup verkoopt.
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4754
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van pedro vr dec 16, 2011 4:53 pm

    Frankyvdb911,

    stel u mss eerst es ff voor aub in het welkomtopic!

    Grtz,
    Pedro


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast wo jan 04, 2012 6:24 pm

    hey met kapelleke 2010,heb een edilkamin marea pelletkachel gekocht,komen ze maandag plaatsen,heeft iemand er ook zo een staan,ik hoop een goede keuze want je ziet door het bos de bomen niet meer.ben zeeeeeer benieuwd.ik laat nog wel iets weten.
    vinnus1
    vinnus1
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 410
    Leeftijd : 69
    Registration date : 10-11-10

    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van vinnus1 wo jan 04, 2012 7:27 pm

    Daar zul je nu eens heel tevreden over zijn hoor.Hebben ook een en voldoet ruimschoots aan onze verwachtingen.Zijn nu aan tweede winter bezig en tot hiertoe nog geen enkel probleem gehad enkel een beetje bij gesteld naar onze wensen.Proficiat met je nieuwe koop Kapelleke.


    _________________
    Harman Accentra
    Nestor Martin
    COMBULUX
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast wo jan 04, 2012 7:58 pm

    hey vinnus,bedankt voor je reactie,nu ben ik toch een beetje gerust gr,stefan.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast za jan 07, 2012 4:42 pm

    Hallo Iedereen;
    Mijn naam is semgast en heb +- 4 jaar ervaring met een pelletkachel
    van Ecoteck Veronica
    Het eerste jaar was een jaar van onderzoek en had problemen zoals .
    -Niet starten
    -Water in de schouw
    Dit alles was te wijten door een slechte montage van de deurdichting.
    Als jullie vragen hebben omtrend dit type kachel kan ik jullie helpen.
    En er is ervaring met verschillende type pellets ook
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast za jan 14, 2012 10:58 am

    hey allemaal,met kapelleke 2010.ik heb sinds maandag mijn kachel edikamin marea staan,uitleg en gebruiksaanwijzeging gekregen,maar als beginneling allemaal een beetje veel ineens,ben ook niet van de slimste mischien haha,maar zit toch met enkele vragen,wat is air fan en wat doet dat,en waar kan ik mijn pellettoevoer. adj pellets. regelen op mijn display.vind dat nergens terug?mijn glas links en rechts boven word ook zwart,ook in stand 2.ik heb 2soorten pellets geprobeerd,badger en green energy en denk wel dat ze alletwee goed zijn voor mijn kachel.gisteren wel een probleem gehad bij het uitzetten van de kachel,kachel uitgezet en gaan slapen,deze morgen was hij nog altijd aan het uitblazen op de laagste stand.wie heeft er ook zo een staan en kan mij uitleg geven,en hoe u uw kachel afgesteld hebt.ik weet wel dat elke kachel verschillend is qua afstelling maar toch.groetjes,kapelleke 2010.
    john-159
    john-159
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 134
    Leeftijd : 59
    Registration date : 07-03-11

    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van john-159 za jan 14, 2012 12:18 pm

    Als de kachel wordt uitgezet mag hij niet blijven uitblazen, een half uurtje of zo is normaal. Mijn hier ergens gelezen te hebben iemand met zelfde en daar was de printplaat van kapot. In ieder gevel eerst de verkoper eens vragen. Wat betreft de instellingen kan ik je helaas niet verder helpen. Ben ook nog een beginneling.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast do jan 26, 2012 10:15 pm

    nieuw op het forum, ben in bezit van een nieuwe Sun-maschine een wkk kachel 20 kw/w en 3,5 kw/e, ben nu nog op zoek of er ook een combi cv bestaat pellets/gas, wie kent zoiets?
    gr

    CAJ
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast ma jan 30, 2012 2:32 pm

    Ik gebruik het forum al langer ,maar door een fout in de browser was alles weg en zal ik me terug voorstellen.
    Ik heb een Pellinsert 54 en ben er tamelijk content van ,hij maakt wat veel lawaai en ik denk dat het verbruik wat hoog is maar dat moet ik nog eens goed bekijken, ook word het ruitje nogal snel zwart en is er meer kuiswerk aan dan de handelaars beweren.
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van ss ma jan 30, 2012 3:21 pm

    Hoeft niet hoor nonkel, we kennen je, hier zijn je vroegere berichten:
    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    Trouwens een mooie Avatar!!! Tijgerliefhebber...
    Groeten en nogmaals welkom op pelletforum


    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast vr feb 03, 2012 4:52 pm

    Beste, ik tracht de handleiding voor de Extraflame P80 te downloaden. Blijkt dat geen enkele handleiding gevonden wordt (file not found)... Graag uw reactie. Alvast bedankt !
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast vr feb 03, 2012 5:03 pm

    Petra,
    dat klopt, de handleidingen staan niet meet op RapidShare. Als je in algemeen/handleidingen en parameters de rode letters leest weet je wanneer je Steven een PM kunt sturen.

    Ook via algemeen/welkom kun je je een beetje voorstellen hier.

    M.v.g.,
    Dick
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast vr feb 03, 2012 5:07 pm

    Bedankt, dat heb ik net gedaan. Het is een beetje sneu, in Spanje wonen, toffe nieuwe kachel en een handleiding in het Italiaans erbij krijgen 8-) . Hoe dan ook, zalige kachel die Comfort P80. Ik vraag me wel af : als de pellets op zijn, kan je pas bijvullen na de final cleaning en blackout. Dat duurt best even. Dan moet hij weer opstarten. Dit klopt toch hoop ik ? Alvast bedankt voor reactie.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast zo feb 05, 2012 3:59 pm

    hallo iedereen,
    ik ben nieuw op het forum maar heb sinds oktober 2011 een okofen pes 20kw pelletketel.
    Tot nu ong. 2 ton pellets verbruikt en al een paar vragen over de parameters genoteerd.
    Ga eerstdaags aan stroomop uitleg vragen.
    Als ik antwoord heb post ik deze bij het okofen ketel gedeelte.
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van steven zo feb 05, 2012 4:40 pm

    super!


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    trigger
    trigger
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 45
    Registration date : 27-09-11

    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van trigger zo feb 05, 2012 4:58 pm

    @PetraAltea

    pellets bijvullen kan je altijd.
    "black out" = dat je een stroom onderbreking hebt.
    'final cleaning' doet de kachel na uitschakeling (door jou zelf of door de stroomonderbreking)


    _________________
    Palladio Scozia
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast zo feb 05, 2012 6:17 pm

    gisteren een edelkamin funny besteld, nu maar hopen op een snelle levering drunken
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van steven zo feb 05, 2012 8:06 pm

    PetraAltea,

    heb je wat gemaild. hopelijk versta je engels.


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    bertus
    bertus
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 184
    Registration date : 06-02-12

    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van bertus di feb 07, 2012 10:45 am

    Ik ga straks zien naar een ecoforest venus en de edelkamin iris plus , voor bijverwarming zal dit wel voldoende zijn ( ± 50 vierkante m )
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast vr maa 09, 2012 1:39 am

    De groeten aan iedereen.
    Ben hier nieuw en moet nog wat zoeken hoe het allemaal werkt.
    Wij hebben een Extraflame Comfort mini laten plaatsen omdat zwaardere modellen te ver voorbij de sierschouw zouden uitsteken.
    Voor de aankoop kwam ik op dit forum steeds de verschillende onderwerpen lezen en heb zo heel wat voorkennis kunnen opdoen. Dank aan iedereen.
    Heeft u nog extra weetjes over de Comfort mini dan mag u het mij laten weten.

    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast za maa 10, 2012 8:46 pm

    Hier staat een EdelKamin Cherie, wij wouden dat model in het wit, zowel de man als ik vonden dit mooi.
    Zeer tevreden over de plaatsing en de snelle levering, kon binnen de week geplaatst worden. Zeer vrienelijk en correct.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast do maa 15, 2012 6:29 pm

    Nog geen kachel geplaatst,ben nog aan het uitzien voor ééntje,dus nu prijzen en kwaliteit vergelijken en ook daarom hier geregistreerd.
    Kan hier dan beetje rondfietsen en bijleren.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast vr maa 16, 2012 7:21 pm

    haha Edelkamin aan de leiding Twisted Evil spring Twisted Evil
    eendracht
    eendracht
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 118
    Registration date : 14-03-12

    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van eendracht za maa 17, 2012 12:18 am

    Hallo, heeft er hier al iemand een kachel en eventuele schouwaanpassingen laten doorvoeren door [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] te Borsbeke? Indien ja, hoor ik graag jullie mening want deze persoon geeft uitstekende prijscondities.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast ma maa 26, 2012 11:02 am

    Smile Hallo, ben nieuw hier... , al eventjes het forum aan het meevolgen, weliswaar vanop afstand en als niet-lid, uiteindelijk de stap gezet om te registreren en hopelijk actief en opbouwend te kunnen deelnemen aan het pelletforum.
    Sinds een jaar geleden een edelkamin Moon aangeschaft en eerste stookseizoen is bijna afgerond. Smile Cool Smile Cool Smile

    Gesponsorde inhoud


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 5 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za mei 11, 2024 12:46 pm