Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 25 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 25 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+26
meribo
harrielok
staby
Daniel00
paularis
ponneke
Fleur
Roger C
Jef
dxnature
eendracht
bertus
trigger
john-159
vinnus1
turkoois
pollydor
martin1949
peter van den Branden
ss
Block
erwin
boxke
pedro
Philip
steven
30 plaatsers

    De grote pelletkachel enquête

    Enquête

    Welk merk pelletkachel heb je thuis staan?

    [ 18 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [1%] 
    [ 12 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [1%] 
    [ 3 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [0%] 
    [ 37 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left2%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [2%] 
    [ 2 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [0%] 
    [ 10 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [1%] 
    [ 3 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [0%] 
    [ 8 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [0%] 
    [ 2 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [0%] 
    [ 5 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [0%] 
    [ 22 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [1%] 
    [ 14 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [1%] 
    [ 22 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [1%] 
    [ 94 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left6%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [6%] 
    [ 302 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left18%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [18%] 
    [ 6 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [0%] 
    [ 74 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left4%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [4%] 
    [ 12 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [1%] 
    [ 6 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [0%] 
    [ 13 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [1%] 
    [ 53 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left3%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [3%] 
    [ 20 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [1%] 
    [ 11 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [1%] 
    [ 176 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left10%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [10%] 
    [ 5 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [0%] 
    [ 94 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left6%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [6%] 
    [ 32 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left2%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [2%] 
    [ 9 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [1%] 
    [ 6 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [0%] 
    [ 13 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [1%] 
    [ 108 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left6%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [6%] 
    [ 22 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [1%] 
    [ 1 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [0%] 
    [ 12 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [1%] 
    [ 2 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [0%] 
    [ 50 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left3%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [3%] 
    [ 6 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [0%] 
    [ 9 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left1%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [1%] 
    [ 125 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left7%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [7%] 
    [ 258 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left15%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [15%] 
    [ 0 ]
    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_left0%De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Bar_right [0%] 

    Totaal aantal stemmen: 1677

    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast wo mei 05, 2010 10:39 am

    hehe sinds gisteren een ecotek laura staan.
    is effe wennen om zo'n beest te zien staan in huis!
    komen wan een inbouw gashaard in een antieke schouwconstructie.

    nu nog es onze weg zoeken in het bos van pellets en welke de beste zijn.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast wo mei 05, 2010 6:17 pm

    Ik heb een Viessmann pelletketel (centrale cv ketel)
    en een Wodtke kloofhout ketel.

    Beide al 3 jaar in bedrijf en prima functionerend. spring

    Groet
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast wo mei 12, 2010 9:56 am

    Hello,
    Ben een nieuw Limburgse op deze forum... en heb al wat gelezen..
    Heb pas een pelletkachel aangeschaft (een Piazzetta P961) tot nu toe zeer tevreden..
    Merk dat er veel Vandebosch voorkomt... had er bijna een kachel gekocht, maar in m'n vriendenkring hadden ze me verwittigd dat ik er best geen kocht (na service laat de wensen over en hun facturen kloppen blijkbaar achteraf niet meer... enz.. dit schrikte me wat af en ging bij een andere deler te Limburg. Hierover kan ik alleen momenteel zeggen dat ik hier tevreden over ben en alles bij hun klopt volgens de regels...
    Groeten.. Elly
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast wo mei 12, 2010 11:32 pm

    hallo beste forumkes
    ben uit gingelom en heb al reeds enkele maanden een edilkamin insert 54 ben tot nu toe zeer te vreden zijn er nog mensen die bij la croix gekocht hebben
    spring spring
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast za jul 03, 2010 2:13 pm

    Hi,
    ik heb een Extraflame Comfort Mini gekocht... een inbouwmodel bij Energy Point Wellen.
    Voor wat de kachel al heeft gebrand met MANDI pellets ben ik heel content. Wink
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast zo sep 05, 2010 7:25 pm

    Steven schreef:Welk merk pelletkachel heb je thuis staan?

    Meerdere keuzes zijn mogelijk.


    Mvg,


    Steven

    Hallo Steven, wij hebben in de woonkamer een Kalor Gloria en in de keuken een Kalor Lisa beide uit Emlichheim opgehaald bij Arjan Olijve. Gisteren hebben we ons 1e ton german-pellets opgehaald. tot nu toe bevalt het perfect, wel even wennen, we hadden voorheen een tegelkachel, ivm de extra trek die jehebt bij aansluiting op de bestaande schoorsteen ipv na 2 mtr door de buitenmuur. Hier in Drenthe is het concept pellet kachel nog niet helemaal aangeslagen ,mensen kijken ook bevreemd als je uitlegt wat voor type verbranding het is, maar laat ons maar mooi de 1e winter in gaan met deze beide 'dames' en kijken hoeveel we gaan verbruiken t/o van de gasrekening.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast zo sep 05, 2010 9:45 pm

    Zoals reeds in een ander topic aangegeven bezit ik een Rika topo, en ben er zeer tevreden van, ook deze komt van Energy point te Wellen,waar ik zeer content ben van de service.
    Ps voor mensen die nog rondkijken , er zijn opendeurdagen op 11 en 12 september. Kan ik alleen maar aanraden en informeren ku je nooit genoeg


    Laatst aangepast door puk op zo sep 05, 2010 9:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : spelfout)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast zo sep 05, 2010 10:38 pm

    Hey

    Wij hebben een Piazzetta P962 met canalisatie ,zijn 100%tevreden van de kachel alsook de afwerking zeer proper gedaan en achertaf alles netjes opgeruimd en een correcte prijs.
    dit alles hebben we gekocht bij Interbo-Lacroix in Gingelom en er zijn ook
    opendeur dagen op 11 en 12 september.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast wo okt 06, 2010 5:11 pm

    Het valt me op dat er blijkbaar zeer weinig mensen zijn die hun kachel in West-Vlaanderen hebben gekocht. Ik ben nog steeds op zoek naar een inbouw pelletkachel en zou heel graag wat feedback zien van mensen die ervaring (liefst een positieve) hebben met leveranciers en type kachels
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van steven wo okt 06, 2010 11:41 pm

    ik heb een inbouw en ben tevreden. de installateur is een ander verhaal.

    zelf heb ik een edilkamin pellbox SCF


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Empty Pellets uit Roemenie

    Bericht van Gast zo okt 17, 2010 2:09 pm

    hjvm45 schreef:Hallo,

    Ik ben nieuw hier, maar over het produceren van pellets weet ik het een en ander, weest niet bang er komen maandelijks nieuwe fabrieken bij, ik woon in roemenie, en ook hier gaat dat zo, er is verschrikkelijk veel zaagsel............, het verschil is dat de prijzen van pellets hier wat anders liggen dan bv in Nederland.

    groeten
    henk jan
    Hoi, hoe liggen de prijzen daar en de kwaliteit?? Heb eventueel interesse voor import. grtjes
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van steven ma okt 18, 2010 12:03 am

    Betonboerke,

    stuur een pm, denk niet dat je anders reactie zal krijgen.


    MVg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast di nov 02, 2010 6:58 pm

    hallo

    wij hebben een kalor 85 chiara
    en brand nu een paar maanden en ben heel tevreden nu even uitzoeken van wat voor pellets er allemaal zijn
    maar dat komt wel goed denk ik,ik heb er al een paar geprobeert

    groeten henk
    boxke
    boxke
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 223
    Registration date : 18-10-10

    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van boxke di nov 02, 2010 7:13 pm

    Wij hebben 3 weken geleden een MCZ Toba aangekocht; Naar onze smaak een aparte kachel qua design;
    Zeer tevreden over de kachel; Weinig vreugd aan de verkoper/installateur;
    Wacht nog op de reactie van de invoerder, om een garantie geval recht te zetten waar de verkoper weigert verantwoordelijkheid te nemen (niet werkende afstandsbediening is nu eenmaal 'Italiaans design' waar je voor gekozen hebt);
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31542
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van erwin di nov 02, 2010 7:45 pm

    boxke de factuur toch nog niet betaald
    wie is die verkoper Smile
    hij MOET je 2jaar garantie bieden en een nederlandse handleiding..
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast di nov 02, 2010 7:48 pm

    Ai..Ai..Ai....Is boxke ook uit de streek van Geraardsbergen/Ninove ???
    boxke
    boxke
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 223
    Registration date : 18-10-10

    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van boxke di nov 02, 2010 8:08 pm

    Nee, uit het Noorden van Antwerpen; Verdeler is uit Deurne.
    Heb rechtstreeks naar Italië gebeld (of beter laten bellen door Italiaanse collega); Daar wilden ze me niet verder helpen maar gaven me het telefoon nr van Fero - de invoerder;
    De dame aan de telefoon bij FERO daar was zeer vriendelijk - beloofde dat ze gingen terugbellen en dat het gegeven antwoord onterecht was; Wacht vol ongeduld op een telefoonjtje van die technische dienst.
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van steven di nov 02, 2010 9:28 pm

    Bij Fero zijn ze correct. Dat is de Belgische invoerder van jouw pelletkachel


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast di nov 23, 2010 9:10 pm

    Kan mij iemand zeggen of avantis in tiegem (vichte) een goeie keuze is voor aanschaf van een pelletkachel en hoe is de service en prijs????
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4754
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van pedro di nov 23, 2010 9:34 pm

    koko schreef:Kan mij iemand zeggen of avantis in tiegem (vichte) een goeie keuze is voor aanschaf van een pelletkachel en hoe is de service en prijs????

    Avantis in Tiegem(hebn ook winkel in Roeselare) is verdeler van oa Ecoteck .
    Mijn installateur heeft mijn kachel daar alleszins gehaald;Heb één keer problemen met afstandsbediening en dan rechtstreeks gebeld naar Avantis(was zelfs s'avonds laat) Waren zeer behulpzaam en binnen de kortste keren een nieuwe afstandsbediening gekregen.

    Denk wel dat je daar dus goed zit,en qua prijs ja,de prijs van de kachel is overal dezelfde ,zal gewoon een verschil zijn in werkuren en korting en dergelijke.

    Vraag zeker ook of zijzelf de kachel komen installeren ofdat ze het uitgeven naar onderaanneming.Avantis Roeselare laat de kachels plaatsen door mannen van kolenhandel Pillen .


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast wo dec 01, 2010 10:02 pm

    hallo allemaal,
    wij zijn ook aan het uitkijken naar een pelletkachel. De juiste te vinden zal iets anders zijn.
    Vermits wij in de living een inbouwcassette hebben met hout, weten we niet goed wat doen in de veranda. Dat is natuurlijk een grote glaspartij(dak ook).
    Op sommige plaatsen raden ze ons een kachel aan van KW 13.5, de andere één van KW 9. Of zijn we beter af met een houtkachel, want blijkbaar zou er toch nog een verschil zijn van warmte. Wie ons raad kan geven, alles is welkom.
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van steven wo dec 01, 2010 10:10 pm

    cv, op het vlak van warmte zal een pelletkachel zeker niet moeten onder doen voor een klassieke houtkachel. het rendement die een pelletkachel haalt is groter dan van een houtkachel


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast wo dec 01, 2010 10:14 pm

    CV schreef:hallo allemaal,
    wij zijn ook aan het uitkijken naar een pelletkachel. De juiste te vinden zal iets anders zijn.
    Vermits wij in de living een inbouwcassette hebben met hout, weten we niet goed wat doen in de veranda. Dat is natuurlijk een grote glaspartij(dak ook).
    Op sommige plaatsen raden ze ons een kachel aan van KW 13.5, de andere één van KW 9. Of zijn we beter af met een houtkachel, want blijkbaar zou er toch nog een verschil zijn van warmte. Wie ons raad kan geven, alles is welkom.


    welkom in de club cv

    ik zocht een kachel om de veranda te verwarmen en ben geeindigd met een inbouwkachel in de living van 12kw ,waar ik dagelijks living,keuken en veranda opwarm ,als het nodig is kan hij er nog de gang en slaapkamers bijverwarmen
    om 200m3 op te warmen in 3 aanpalende ruimtes had ik wel een goede kanalisatie nodig met extra ventilator.

    ps ,plafond in veranda heb ik voorlopig geisoleerd en volgend jaar vast dak erop


    gr fleur
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast do dec 02, 2010 7:57 am

    hallokes
    bedankt al voor de reacties.
    Ik kan geen enkele kanalisatie leggen, het gaat enkel dienen voor in de veranda. Onze inbouwcassette staat bij ons al 17 jaar en nog steeds tevreden over. Die warmte kennen we dus. Het is bij ons wel altijd 25° en die warmte wil ik ook in onze veranda. Maar omdat het glas altijd voor een zekere afkoeling zorgt, zijn wij wat bang om een pelletkachel te kopen.Het lawaai van een ventilator kennen we ook, maar is niet altijd storend. Wie heeft ervaring met Wodtke, die zouden geruisloos zijn volgens de verkoper.Ik heb ze aan gezien in de winkel en daar was ze dus stil.(!)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gast do dec 02, 2010 9:00 am

    Wij hebben van de week een Palazzetti Ecofire Melissa gekocht bij euro-domus te emblem van 6.5 Kw levering, plaatsing en uitleg is zeer correct verlopen, zijn zeer tevreden over deze personen en ook over het merk, wij verwarmen hierme een oppervlakte van 60m² en het verbruik valt goed mee 15 kg pellets op 1.5 dag en dit tegen een dag temperatuur van 25 C° en met de nacht 20 C° wij hebben hem wel zo geprogrammeerd dat hij bij nacht op waakstand staat zodoende hij enkel opspringt wanneer de temperatuur onder de 19 C° valt, vandaag gaan we hem uitproberen om ook de hall mee op te warmen kijken wat zijn verbruik dan zal zijn als we dan, op een zak per dag komen denk ik dat we dan redelijk goed zitten t.o.v. de kostprijs van aardgas wat het laatste betreft heeft iemand daar al een corecte berekening over gemaakt, grtjs van jurgen en ann
    Block
    Block
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 407
    Registration date : 01-01-09

    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Block do dec 02, 2010 9:28 am

    Hangt er van af welke prijs je voor je gasprijs hanteert. De gasprijs is gekoppeld aan de olieprijs, en die schommelt de laatste jaren enorm.

    voorbeeld schommelingen mazoutprijs: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


    _________________
    Premium pellets
    26x180 Watt

    Gesponsorde inhoud


    De grote pelletkachel enquête - Pagina 2 Empty Re: De grote pelletkachel enquête

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za mei 11, 2024 6:18 pm