Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 19 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 18 gasten

krusty


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+11
ss
turkoois
erwin
michaelvandenberghe
Philip
pedro
biezoe
bogaerts
johanvl
steven
Uthrex
15 plaatsers

    ervaringen Clean Fire pellets


    Gast
    Gast


    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty Re: ervaringen Clean Fire pellets

    Bericht van Gast vr feb 12, 2010 6:11 pm

    Na jullie (positief) commentaar heb ik beslist CleanFire te kopen.
    Vandaag (21-02-2010) heeft GF+ (Vielsalm) 975Kg (65 zakken) CleanFire pellets geleverd bij mij thuis met lossen (15,-€) inbegrepen 249,-€.
    Met lossen bedoel ik dat ze mijn zakken gelost hebben en gestockeerd hebben in mijn garage. Wat een service!! Smile
    Levering thuis + lossen: 15,-€
    Dus ik heb 3,6 € betaald per 15Kg.

    Ik heb al 1 zak opengedaan en alles ziet er perfect uit.
    Normale lengtes en geen stof in de zakken.
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty Re: ervaringen Clean Fire pellets

    Bericht van steven vr feb 12, 2010 6:24 pm

    dat is echt goedkoop. zeker de moeite waard dus


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty Re: ervaringen Clean Fire pellets

    Bericht van Gast vr feb 12, 2010 7:32 pm

    Dit vind ik ook Steven. Eerst was ik van plan Granubois te kopen, maar daarvoor vroegen ze 3,95€/15Kg.
    En die werden gelost op een palet voor de deur. Zelf verplaatsen naar de garage (150m) en de palet terugbrengen anders moet ik nog 25,-€ bijbetalen.

    Dit jaar heb ik evenveel pellets gekocht als vorig jaar. Door de koude en lange (vroeg koud) heb ik meer pellets verbrand. (Niet te vergeten, ik woon bijna op het hoogste punt in Belieg in de Ardennen. Momenteel is het hier -7.)
    Ik had nog een 10 tal zakken liggen. Onvoldoende om de rest van de winter door te komen.
    Ik had wel schrik dat men veel meer zou vragen voor de pellets midden in de winter.
    Blijkbaar zijn pellets heel stabiel in prijs. Niet zoals huisbrand olie!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty Re: ervaringen Clean Fire pellets

    Bericht van Gast vr feb 12, 2010 7:40 pm

    hanstandt schreef:Dit vind ik ook Steven. Eerst was ik van plan Granubois te kopen, maar daarvoor vroegen ze 3,95€/15Kg.
    En die werden gelost op een palet voor de deur. Zelf verplaatsen naar de garage (150m) en de palet terugbrengen anders moet ik nog 25,-€ bijbetalen.

    Dit jaar heb ik evenveel pellets gekocht als vorig jaar. Door de koude en lange (vroeg koud) heb ik meer pellets verbrand. (Niet te vergeten, ik woon bijna op het hoogste punt in Belieg in de Ardennen. Momenteel is het hier -7.)
    Ik had nog een 10 tal zakken liggen. Onvoldoende om de rest van de winter door te komen.
    Ik had wel schrik dat men veel meer zou vragen voor de pellets midden in de winter.
    Blijkbaar zijn pellets heel stabiel in prijs. Niet zoals huisbrand olie!


    hanstandt

    hoeveel kosten de badger-pellets in de ardennen ,dit is toch in die omgeving waar ze geproduceerd worden ?



    gr fleur
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty Re: ervaringen Clean Fire pellets

    Bericht van Gast vr feb 12, 2010 9:56 pm

    Hoi,

    We hebben vandaag bij Gamma ook 20 zakjes Cleanfire gekocht. Er staat geen DinPlus keurmerk op de rood/gele zakjes, en er zit weinig stof in.
    Wel staat er een PEFC label op, wat voor mij zeker even belangrijk is als een DIN keurmerk (zolang ze maar kwalitatief ok zijn natuurlijk).
    Normale prijs is 4,19 eur/zak, -10% deze week = 3,77 eur/zak.
    Morgen gaat het eerste zakje in onze Rika.

    Groetjes,
    Steven
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty Re: ervaringen Clean Fire pellets

    Bericht van Gast vr feb 12, 2010 10:10 pm


    hoeveel kosten de badger-pellets in de ardennen ,dit is toch in die omgeving waar ze geproduceerd worden ?
    gr fleur
    Ik dat u dat maandag vertellen. Niet ver van mij wordt Badger verdeeld.
    Reeds gekocht en getest. Ik vind het heel duur en zie geen verschil qua kwaliteit.
    De brander is zelfs tweemaal volgelopen (verstopt-lave) tijdens het gebruik.
    Ik ben zeker niet overtuigd, maar ik zal u weten te zeggen wat de vraagprijs is.
    michaelvandenberghe
    michaelvandenberghe
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 21
    Registration date : 19-02-10

    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty Re: ervaringen Clean Fire pellets

    Bericht van michaelvandenberghe vr feb 19, 2010 3:14 pm

    Hallo ,

    Ik heb onlangs ook een kleine lading clean fire pellets gekocht om uit te testen.
    De warmte was goed , had bijna geen as in mijn potje liggen alleen de ruit van mijn kachel was iets rapper vuil dan bv met badger.
    Maar al bij al vind ik ze zeer goed, geven volgens mij zelfs minder asse dan badger en zéér veel minder dan die german pellets van AVEVE.
    Ze zijn ook terug te vinden op de website van het DIN instituut en zijn dus echte DIN plus pellets.
    Misschien verkopen ze in de macro en gamma 2de keus ofwel hebben die van clean fire al hun zakken die ze nog liggen hadden van voor de DIN certificatie verkocht aan de gamma en macro.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty Re: ervaringen Clean Fire pellets

    Bericht van Gast vr feb 19, 2010 10:00 pm

    Hier ongeveer dezelfde vaststelling : minder as dan german en mandi, ruitje iets sneller vuil en goede warmte.
    De vlamtemperatuur op vol vermogen bij cleanfire is ong 660°, bij mandi en german ong 650°.

    Groetjes,
    Steven
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty Re: ervaringen Clean Fire pellets

    Bericht van Gast za maa 13, 2010 10:26 am

    ik gebruik ook clean fire pellets voordien bioflam Arrow
    met bioflam kon ik meer dan 1 dag branden wel veel as en soms verstopingen 4 € eernegem
    met clean fire weinig as maar sel 1 zak n half per dag 3,80€ aartrijke
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4749
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty Re: ervaringen Clean Fire pellets

    Bericht van pedro vr okt 22, 2010 11:27 am

    Brand nu voor het eerst Cleanfire pellets sinds gisterenmiddag,heb de kachel deze nacht laten doorbranden(bij wijze van test Smile ) en we zijn nu bijna 24u verder en het ruitje van de kachel is nog helemaal niet vuil,eerder wat bestoft....Ook heel weinig as! Warmte is ook prima en het verbruik valt ook héél goe mee.Doordat het praktisch allemaal pellets zijn van 1cm heb ik de toevoer wa verminderd.

    Dit is tot nu toe de beste pellet die ik gebrand heb,maandag ga ik vlug nog een lading halen naar de Gamma(laatste dag dat de bon van -21% geldig is)

    pelletforum


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty Re: ervaringen Clean Fire pellets

    Bericht van Gast za okt 23, 2010 6:43 pm

    heb vandaag de laatste zakken van de gamma in ieper gehaald .maar gene nood pedro je kunt ze nog altijd bijbestellen met je bon van 21 procent .thx voor de tip (dimitri) kampvuur
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4749
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty Re: ervaringen Clean Fire pellets

    Bericht van pedro za okt 23, 2010 9:41 pm

    Héhé,hopelijk ben je dr ook content van!ma da zal wel é,anders wil ik ze sebiet overkopen aan de helft van de prijs lol! Grtzzzzz


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty Re: ervaringen Clean Fire pellets

    Bericht van steven za okt 23, 2010 10:36 pm

    in de gamma heb ik vandaag gezien dat ze meer dan 4 euro kosten. vind ik veel te duur


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4749
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty Re: ervaringen Clean Fire pellets

    Bericht van pedro zo okt 24, 2010 11:00 am

    Steven schreef:in de gamma heb ik vandaag gezien dat ze meer dan 4 euro kosten. vind ik veel te duur

    Ja klopt Steven,
    maar nu krijg je op 1 artikel naar keuze 21% korting.
    Prijs komt dan neer op 3,31E.


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4749
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty Re: ervaringen Clean Fire pellets

    Bericht van pedro zo okt 24, 2010 1:46 pm

    En Gamma is uitzonderlijk vandaag open,dus als je nie weet waarheen,pellets gaan kopen Laughing


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31485
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty Re: ervaringen Clean Fire pellets

    Bericht van erwin zo okt 24, 2010 3:36 pm

    pedro

    is de gamma niet volgende zondag open (31/10)

    Shocked
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4749
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty Re: ervaringen Clean Fire pellets

    Bericht van pedro zo okt 24, 2010 5:04 pm

    erwin123 schreef:pedro

    is de gamma niet volgende zondag open (31/10)

    Shocked

    Idd!!!Mijn excuses,kheb het maar gezien toen ik dr was,verdorie Twisted Evil


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty Re: ervaringen Clean Fire pellets

    Bericht van Gast zo okt 24, 2010 5:27 pm

    Potverdorie, hier zit nog zo'n kieken, ik stond daarnet voor een lege parking en gesloten deuren bij gamma Ronse! Pedro, dat kost je een pint als ik je tegenkom! heel kwaad
    lol!
    Uitstel tot volgende week dus, of betaal ik ze dan weer duurder? klop
    Prettige zondag nog...
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty Re: ervaringen Clean Fire pellets

    Bericht van Gast zo okt 24, 2010 9:38 pm

    Voor de kiekens die voor de deur stonden is de Gamma terug open morgen en de -21% telt dus nog op maandag 25 oktober 2010.

    Kijk ook eens in de rode cirkel rechts bovenaan de foto , de kleine letterkes

    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Save0007
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4749
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty Re: ervaringen Clean Fire pellets

    Bericht van pedro ma okt 25, 2010 7:06 am

    Sorry ss confused ,hopelijk heb je niet al te veel kilometers moeten rijden....

    @Krusty, ja,zelfs een kieken kan zich es mispakken é Razz


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4749
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty Re: ervaringen Clean Fire pellets

    Bericht van pedro ma okt 25, 2010 11:40 am

    Bon is dan ook wel misleidend opgemaakt é!!Ze geven reclame voor die -21% van 20 tot 25 oktober en dat het de zondag open is,wel een week later.......


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty Re: ervaringen Clean Fire pellets

    Bericht van Gast ma okt 25, 2010 12:18 pm

    OK Pedro, je hebt gelijk, duidelijkheid laat te wensen over! Maar vandaag kan ik niet om die pellets, 't zal voor een volgende promo zijn... zot
    Kieken uit Ronse,
    ss
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4749
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty Re: ervaringen Clean Fire pellets

    Bericht van pedro ma okt 25, 2010 5:12 pm

    ss,ik heb gebeld naar de Gamma deze middag en gevraagd of ze er nog in voorraad hadden,zoals verwacht gene meer dus,maar heb er langs de telefoon besteld die eind deze week of begin volgende week geleverd gaan worden ,zo heb ik ze ook nog aan -21%!


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty Re: ervaringen Clean Fire pellets

    Bericht van Gast ma okt 25, 2010 5:29 pm

    Ah, goeie tip, ik ga naar Ronse bellen...
    Bedankt
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty Re: ervaringen Clean Fire pellets

    Bericht van Gast ma okt 25, 2010 5:39 pm

    Voila, zeer vriendelijke juf aan de telefoon, 35 zakskes besteld, morgen voorschot gaan betalen en de rekening valt mee 3.31 per zak... Mijn winterstock is kompleet dan. Smile
    Merci, Krusty en Pedro...
    Groeten,
    ss kampvuur
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4749
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty Re: ervaringen Clean Fire pellets

    Bericht van pedro ma okt 25, 2010 8:38 pm

    Allez,ben blij dat mn info over de Gamma deze keer wel klopt geek


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena

    Gesponsorde inhoud


    ervaringen Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty Re: ervaringen Clean Fire pellets

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 3:19 pm