Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 40 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 39 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    edelkamin cherry

    Anonymous
    Gast
    Gast


    edelkamin cherry  Empty edelkamin cherry

    Bericht van Gast zo sep 19, 2010 1:32 pm

    heb sinds vorige week een edelkamin cherry met het leonardi systeem
    ik ben er tot nu toe zeer tevreden over zijn er nog mensen die er
    zo eentje hebben en welke pellets stoken jullie
    theco
    theco
    Pellet
    Pellet


    Vrouw Aantal berichten : 94
    Registration date : 31-07-10

    edelkamin cherry  Empty Re: edelkamin cherry

    Bericht van theco zo okt 03, 2010 8:05 pm

    hallo eddy,

    ik heb sinds 4 september ook een edilkamin, maar dan de funny.
    Dit is dezelfde kachel alleen met een metalen ommanteling.
    Ik ben in principe tevreden met de kachel en ik stook momenteel met de pellets die ik
    bij de kachel gekregen heb. (20 zakken gratis gekregen bij de kachel, deze zijn volgens mij van Piron of rechtstreeks te koop bij vandebosch.(voor het prijsverschil hoef je het niet te laten. [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    Naar mijn mening heb ik teveel asvorming in de kachel en ik vind dat de vlam in de 1ste stand te hoog word.
    Volgens mij mag hij dan bijna niet boven de vuurpot uitkomen en dat doet hij ruim.

    Ik had verwacht dat de kachel dit door het leonardo systeem allemaal zelf zou aanpassen, maar volgens mij dienen
    er nog parameters aangepast te worden.
    De kachel komt van vandebosch uit Riemst MAAR ik heb hem zelf geïnstalleerd.

    Nicky vandebosch heeft in oktober een speciale avond over het bijstellen van parameters en het onderhoud van pelletkachel. (voor zijn eigen klanten) Ik heb me hier voor aangemeld en ben ervan overtuigd dat ik dan wel antwoord zal krijgen op al mijn vragen.(ik hoop dat we hier genoeg tijd voor krijgen. haha)

    Ik heb de kachel als hoofdverwarming en geef me niet graag gewonnen aan computers. (welke de besturing van deze kachel ook eigenlijk is)
    Ik wil mijn kachel dus van binnen en buiten leren kennen en bedienen, zodat ik problemen eerst zelf zal proberen op te lossen en niet direct ergens aan de bel hoef te hangen.
    Zo ben ik ook zeer blij met dit forum en alle tips die men onder elkaar geeft.

    Dat vandebosch de mensen leert, zelf met hun kachel om te gaan is, buiten zijn goede aankoopprijs, een van de redenen dat ik mijn kachel bij hem gekocht heb.


    groetjes van claudia


    Anonymous
    Gast
    Gast


    edelkamin cherry  Empty Re: edelkamin cherry

    Bericht van Gast zo okt 03, 2010 8:35 pm

    dat is altijd fijn er meer over te weten te komen moets je iets nieuws horen je mag het altijd laten weten ik leer ook graag bij
    mvg eddy
    Anonymous
    Gast
    Gast


    edelkamin cherry  Empty Re: edelkamin cherry

    Bericht van Gast ma okt 04, 2010 10:30 pm

    Beste Claudia,

    Wij zijn ook op zoek naar een pelletkachel voor in
    onze keuken, hebben reeds ééntje in de woonkamer.
    Ik heb al enkele installateurs afgelopen om te kijken of de
    mogelijkheid er is om deze zelf te installeren, maar iedere keer krijg ik te horen, dat ik dan 21% btw moet betalen ipv 6% daarom lijkt het met toch echt niet interessant om hiervoor te kiezen, we zouden dan nog meer betalen voor deze kachel dan wanneer ze door de verkoper zou geïnstalleerd worden. Omdat je in je vorige bericht spreekt van een "goede aankoopprijs" had ik graag geweten wat jullie ervaring hiermee is? Is het eventueel toch mogelijk in Riemst om deze aan 6% btw te kopen en ze toch zelf te installeren? Dat zou wel interessant zijn

    groetjes,

    Debby
    theco
    theco
    Pellet
    Pellet


    Vrouw Aantal berichten : 94
    Registration date : 31-07-10

    edelkamin cherry  Empty Re: edelkamin cherry

    Bericht van theco ma okt 04, 2010 11:20 pm

    hallo debby,

    omdat dit niet bestemt is als reclameboard, heb ik je een Privat mail gestuurt.
    Kijk even bij je berichten voor mijn antwoord.

    groet claudia

    Gesponsorde inhoud


    edelkamin cherry  Empty Re: edelkamin cherry

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 4:48 pm