Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 16 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 16 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    edilkamin cherry

    Anonymous
    Gast
    Gast


    edilkamin cherry Empty edilkamin cherry

    Bericht van Gast zo sep 04, 2011 2:49 pm

    hallo,

    wij staan op het punt een edelkamin cherry te kopen, zijn er mensen die deze hebben en wat zijn de ervaringen ermee?
    of kan iemand mss een betere aanraden dan deze? hij zou wel 11kw moeten zijn.

    groetjes
    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 633
    Registration date : 29-10-10

    edilkamin cherry Empty Re: edilkamin cherry

    Bericht van francky zo sep 04, 2011 3:20 pm

    christie schreef:hallo,

    wij staan op het punt een edelkamin cherry te kopen, zijn er mensen die deze hebben en wat zijn de ervaringen ermee?
    of kan iemand mss een betere aanraden dan deze? hij zou wel 11kw moeten zijn.

    groetjes

    Welkom
    Ik bezit een Edelkamin Funny is de zelfde als de cherry 11 kw ,ik ben er zeer te vreden over Hij is echt stil!
    Ook het leonardo sisteem is zeer goed (kachel past zig aan aan alle pellets +- )Men andere kachel is een zibro carmen ook 11 kw en de tosca 7 kw ook goed maar veel meer lawaai.
    Er zijn nog zeer goede kachels op de markt, kijk maar eens rond op het forum.
    grt
    grt
    petrah
    petrah
    Pellet
    Pellet


    Aantal berichten : 154
    Registration date : 25-08-10

    edilkamin cherry Empty Re: edilkamin cherry

    Bericht van petrah zo sep 04, 2011 5:44 pm

    wij hebben een edilkamin iris , merk is prima alleen hij is 8 kw ,en daar heb ik wel wat spijt van , dat komt omdat hij bedoelt was als bijverwarming maar in de praktijk is het hoofdverwarming geworden , alleen in de winter de cv erbij aan , dus mocht ik een andere kachel kopen wordt het waarschijnlijk die jij nu op het oog hebt, bij de iris mis ik ook een aslade , is toch handiger dan uitzuigen

    Gesponsorde inhoud


    edilkamin cherry Empty Re: edilkamin cherry

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 29, 2024 3:42 am