Succes ermee,
groeten,
ss
Er zijn in totaal 13 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 13 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
petrah schreef: ik zou ook de raad van steven opvolgen ,anders kom je misschien net zo te staan dan wij die de kachel bij een onwetende kachelverkoper hebben gekocht , ik heb dit forum pas ondekt na onze aankoop en gelukkig hier al veel geleerd en goed geholpen met raad , ik had liever een kachel aangeschaft na alle info .
Voor dat geld koop je ook een een prima nieuwe pelletkachel van ongeveer hetzelfde vermogen. En dan heb je garantie en ondersteuning van je leverancier/installateur.kristel schreef:iemand soms ervaring met deze kachel : FAIR M3 10 kW
staat er eentje op kapaza voor 1750€
Steven schreef:Kristel,
Doe je zelf een plezier en koop de kachel aan bij een degelijke installateur. In geval van technische problemen zal je goed geholpen worden.
Mvg,
Steven
kristel schreef:Ik ga hier zeker blijven volgen en mijn bevindingen delen.
Groetjes
Kristel
kristel schreef:Ik ben gestart met het merk Pelleo, die heb ik er bij gekregen, veel kan ik er nog niet over zeggen, zijn ook men eerste pellets, enige wat ik weet is dat ik men ruitje proper kreeg met enkel er over te gaan met een verfkwast, dus heel makkelijk. Verder zal ik beetje moeten afwachten, heb er ook al liggen van Aveve die ik vorige week gekocht heb. Bij Aveve verkopen ze ook Badger, dus die ga ik ook misschien nog eens proberen, want echt veel keuze heb ik hier niet echt in mijn directe omgeving.
Groetjes
Kristel