Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 17 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 16 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    foutmelding - extraflame rosy

    Anonymous
    Gast
    Gast


    foutmelding - extraflame rosy Empty foutmelding - extraflame rosy

    Bericht van Gast zo 28 nov 2010 - 10:58

    Hallo!
    ik zit (alweer) met de handen in mijn haar. Ik krijg een foutmelding (omdat de deur bij het opstarten blijkbaar niet volledig gesloten was). Volgens handleiding zet de kachel zich dan van zelf volledig af en kan na het afkoelen terug opgestart worden.
    Maar bij mij blijft hij de foutmelding geven, zelfs stopcontact uittrekken helpt niet. Heeft iemand een idee wat ik kan doen?
    Ik heb een extraflame rosy.

    Groetjes
    Antje
    Anonymous
    Gast
    Gast


    foutmelding - extraflame rosy Empty Re: foutmelding - extraflame rosy

    Bericht van Gast zo 28 nov 2010 - 11:38

    Hallo,

    al eens geprobeerd om enkele seconden op de startknop te drukken?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    foutmelding - extraflame rosy Empty Re: foutmelding - extraflame rosy

    Bericht van Gast zo 28 nov 2010 - 11:43

    ja, dat doet niks. Maar dat staat ook zo in de handleiding - dat de kachel dan alles zelf regelt.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    foutmelding - extraflame rosy Empty Re: foutmelding - extraflame rosy

    Bericht van Gast zo 28 nov 2010 - 11:57

    PeeKlee schreef:Hallo!
    ik zit (alweer) met de handen in mijn haar. Ik krijg een foutmelding (omdat de deur bij het opstarten blijkbaar niet volledig gesloten was). Volgens handleiding zet de kachel zich dan van zelf volledig af en kan na het afkoelen terug opgestart worden.
    Maar bij mij blijft hij de foutmelding geven, zelfs stopcontact uittrekken helpt niet. Heeft iemand een idee wat ik kan doen?
    Ik heb een extraflame rosy.

    Groetjes
    Antje


    nogmaals de deur openen en eens zien naar het deurkontakt ,enkele keren indrukken,er hapert misschien daar iets of het kontakt staat los of te scherp afgeregeld



    gr fleur
    Anonymous
    Gast
    Gast


    foutmelding - extraflame rosy Empty Re: foutmelding - extraflame rosy

    Bericht van Gast zo 28 nov 2010 - 12:18

    zo, nu is alles in orde. De kachel heeft zich bedacht en zich tenslotte toch vanzelf afgezet. Ik snap het niet goed waarom het zo lang heeft geduurd maar het lijkt nu alles oké te zijn.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    foutmelding - extraflame rosy Empty Re: foutmelding - extraflame rosy

    Bericht van Gast zo 28 nov 2010 - 12:44

    Er zijn inderdaad bij Extraflame alarmen waarbij je moet wachten tot de kachel volledig gestopt is voordat je de netspanning moet onderbreken. Dat kan eventjes duren want het rookkanaal moet koud zijn.

    Gesponsorde inhoud


    foutmelding - extraflame rosy Empty Re: foutmelding - extraflame rosy

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za 27 apr 2024 - 22:49