Door al die reklame in de media begint straks iedere idioot met pellets te stoken en gaan wij arme pelletgebruikers ons pellets duurder gaan betalen.
De ketens bieden ons pellets nu aan als lokker voor geen geld, straks als iedereen pellets stookt gaan ze de prijzen vertienvoudigen en zijn wij, de arme pelletterkes van 't eerste uur de pineut. Ik geef de trouwe pelletters de raad om vanaf nu iedereen pellets af te raden met volgende argumenten:
Pellets veroorzaken ontploffingen, branden, CO-vergiftigingen hele wouden worden erdoor verwoest, bovendien zijn ze veel te goedkoop en goedkoop deugt niet (dat weet toch iedereen!), heel je living zit onder het stof als je een zakje pellets in je tank giet, het stinkt en je moet je kachel 5x per dag volledig uitkuisen! [/b]Neen, deze vorm van verwarmen is verschrikkelijk, en vergeet het niet, dat spul wordt gloeiend heet, de ongevallen bij het kuisen zijn niet te tellen, een ramp voor het RIZIV!!!!
De fiscus is ook al op zoek naar illegale pelletstokers!!! Bezin eer ge begint. Laat het pelletbranden over aan ervaren deskundige pelletters, blijf bij uw comfortabel gas, electriciteit, mazout, enz... BLIJF VERDOMME MET UW POTEN VAN MIJN PELLETS! En 'k gaat geen twee keer zeggen!!!
GELUKKIG NIEUWJAAR AAN DE PELLETTERKES!
Een Gezond en Gelukkig pelletjaar bedoel ik...
Laatst aangepast door ss op do dec 30, 2010 2:45 pm; in totaal 2 keer bewerkt