Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+8
francky
jeanhup
Uthrex
ss
knoepken
povi1
erwin
pedro
12 plaatsers

    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)


    pedro
    Admin


    Aantal berichten : 4758
    Registration date : 18-12-08

    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 Empty Re: Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)

    Bericht van pedro vr apr 22, 2011 1:07 pm

    ss schreef:Pedro, begin met de installateur vriendelijk te bellen, leg hem uit dat je van garantie toch verwacht dat het kosteloos is! Blijft de situatie minder vriendelijk dan kun je een aangetekende brief schrijven met daarin de vermelding dat het hier zeer duidelijk om een fout en defect onderdeel gaat en dat je die factuur niet wenst te betalen en dat je zijn werkwijze geen servive vindt.
    Kijk hoe de installateur daarop reageert! Voor dat bedrag naar de rechtbank stappen voor één klant die niet wil betalen lijkt me not done voor een installateur!
    Je moet je dan wel realiseren dat je achteraf op deze man ook geen beroep meer zult kunnen doen, dat is de keerzijde van de medaille...
    Groeten,
    ss

    SS,
    stap 1 vriendelijk bellen heb ik al gedaan,dinsdag moet ik terugbellen.Tuurlijk zoals je zelf al aangeeft,de keerzijde van de medaille is dat ik wel geen gebruik meer ga kunnen maken van hun service als ik het tot het uiterste drijf é...
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31565
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 Empty Re: Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)

    Bericht van erwin vr apr 22, 2011 3:43 pm

    pedro schreef:
    Deze vm contact opgenomen en had een verkoper aan de lijn,die zei dat werkuren ALTIJD te betalen zijn,waarop ik hem vertelde dat volgens de letter van de wet ik recht heb op 2j kostenloos herstel,daar kon ie me geen uitleg op geven en dinsdag moet ik terug bellen als de boekhouder of zo dr is!

    bij edilkamin betaal je niets voor een interventie onder garantie


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 Empty Re: Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)

    Bericht van ss vr apr 22, 2011 3:49 pm

    erwin123 schreef:
    pedro schreef:
    Deze vm contact opgenomen en had een verkoper aan de lijn,die zei dat werkuren ALTIJD te betalen zijn,waarop ik hem vertelde dat volgens de letter van de wet ik recht heb op 2j kostenloos herstel,daar kon ie me geen uitleg op geven en dinsdag moet ik terug bellen als de boekhouder of zo dr is!

    bij edilkamin betaal je niets voor een interventie onder garantie

    Bij Gecalor in Kruishoutem en bij Saey betaal je geen Eurocent onder garantie!
    Groeten,
    ss
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31565
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 Empty Re: Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)

    Bericht van erwin vr apr 22, 2011 3:51 pm

    pedro

    op deze link staat meer info
    http://economie.fgov.be/nl/consument/Garantie/Contractuele_commerciele_garantie/



    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 Empty Re: Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)

    Bericht van pedro vr apr 22, 2011 4:18 pm

    Tnx voor de link Erwin!!!


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31565
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 Empty Re: Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)

    Bericht van erwin vr apr 22, 2011 10:21 pm

    @ pedro

    Wet van 1 september 2004 betreffende de bescherming van de consumenten bij verkoop van consumptiegoederen (BS 21.09.2004)

    § 2. In eerste instantie heeft de consument het recht om van de verkoper het kosteloze herstel of de kosteloze vervanging van het goed te verlangen behalve als dat onmogelijk of buiten verhouding zou zijn. Elke herstelling of vervanging moet, rekening houdend met de aard van het goed en het door de consument beoogd gebruik, binnen een redelijke termijn en zonder ernstige overlast voor de consument verricht worden.
    De kosten bedoeld in het vorige lid zijn de kosten die moeten worden gemaakt om de goederen in overeenstemming te brengen, namelijk de verzendingskosten en de kosten die verband houden met loon en materiaal.

    misschien ook een tip voor toekomstige kachelkopers, om even na te vragen wat de garantie juist dekt, en dit te laten vermelden in de bestelling
    study


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 Empty Re: Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)

    Bericht van Gast vr apr 22, 2011 10:31 pm

    ik kan er nog aan toevoegen dat wanneer een pelletkachel geplaatst wordt hij aanzien wordt als een geheel van de woning.
    Hierdoor heeft de consument bij de betere verzekeringspolissen ook nog recht op de rechtsbijstand.

    ikzelf (prive) heb reeds meer dan 20 jaar een consumentenpolis bij ARAG. vorig jaar heb ik hem voor het eerst eens nodig gehad voor een zaak tegen een persoon in Nederland (nederland is duur voor advocatuur)

    Ik heb toen zelfs een voorstel gekregen van ARAG met mijn schade dekte tot op 250 euro van de totale schade.

    ik mocht kiezen tussen het voorstel of verder gaan
    ik had gekozen voor het voorstel zodat de zaak dadelijk geregeld was

    zo een consumentenpolis is echt niet duur ik kan het alleen maar aanbevelen.

    Ook als je auto niet goed of naar tevredenheid hersteld is heb je dezelfde mogelijkheid met de rechtbijstan van je autoverzekering. Veel consumenten weten dat gewoon niet dat ze verzeker zijn hiervoor

    dit alles ter info
    gr
    eddy,
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 Empty Re: Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)

    Bericht van pedro za apr 23, 2011 8:29 pm

    Net es factuur bekeken van 2009,en toen was het uurloon voor plaatsing 25€,nu 2j later 40€ Shocked
    De index zal daar goed omhoog gegaan zijn zekers:-)


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31565
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 Empty Re: Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)

    Bericht van erwin za apr 23, 2011 8:54 pm

    pedro schreef:Net es factuur bekeken van 2009,en toen was het uurloon voor plaatsing 25€,nu 2j later 40€ Shocked
    De index zal daar goed omhoog gegaan zijn zekers:-)

    pedro bij de plaatsing maken ze hun niet vuil, bij een herstelling wel he, daarom duurder lol!


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 Empty Re: Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)

    Bericht van ss zo apr 24, 2011 10:51 pm

    pedro schreef:Net es factuur bekeken van 2009,en toen was het uurloon voor plaatsing 25€,nu 2j later 40€ Shocked
    De index zal daar goed omhoog gegaan zijn zekers:-)

    Pedro, redelijk blijven, € 25 is niet redelijk, € 40 lijkt me een realistisch bedrag, aan het eerste is overleven voor een bedrijfje volgens mij onmogelijk!
    Groeten,
    ss

    Gemist van kijken!!uurloon was 38€ destijds:-p
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 Empty Re: Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)

    Bericht van pedro ma apr 25, 2011 10:15 am

    SS,
    ja,die 40€ uurloon,daar heb ik op zich geen probleem mee,ze vragen voor mijn part wat ze willen,maar NIET als de kachel in garantie is é Smile

    Grtz


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 Empty Re: Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)

    Bericht van pedro di apr 26, 2011 9:11 am

    Net es gebeld met de installateur/verkoper.En blijkbaar is het de verdeler die moeilijk doet,in dit geval Avantis... Ik ging blijkbaar in eerste instantie die stappenmotor ook moeten betalen omdat de kachel bijna buiten garantie was(was op tijdstip van melding nog een 2a3weken in garantie).Avantis heeft die motor dan toch onder garantie gegeven naar nde installateur maar werkuren dienen betaald te worden?! Ze gingen het es bekijken voor een eventuele tussenkomst van hun kant voor de werkuren....


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    jeanhup
    jeanhup
    verkoper


    Man Aantal berichten : 1556
    Registration date : 18-11-09

    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 Empty Re: Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)

    Bericht van jeanhup di apr 26, 2011 9:50 am

    Garantie is toch gewoon garantie, of het nou de eerste week van de garantieperiode is of de laatste. En dan heb jij eigenlijk niks met de importeur te maken: de verkoper is degene die voor de wettelijke garantie dient te zorgen. Dus gat gel*l over een "eventuele tussenkomst van hun kant voor de werkuren": daartoe zijn ze gewoon wettelijk verplicht en dan moeten ze niet gaan doen alsof de importeur de boeman is en zij de reddende engels met hun eventuele tussenkomst.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31565
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 Empty Re: Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)

    Bericht van erwin di apr 26, 2011 11:05 am

    ik snap ook de uitleg niet "bijna uit garantie"
    heel kwaad


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 Empty Re: Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)

    Bericht van ss di apr 26, 2011 12:31 pm

    Tjah,"bijna garantie", een nieuwe term dus!? Sommigen bakken er toch wat van, Laat je niet doen Pedro, dit ruikt naar stinkende handelspraktijken! Het is garantie, of het is geen garantie, bijna uit garantie bestaat niet, wat een zeveraars bij Avantis!
    Groeten,
    ss
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31565
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 Empty Re: Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)

    Bericht van erwin di apr 26, 2011 12:54 pm

    een goede tip dus voor toekomstige kopers:
    informeer ook uitvoerig naar de garantiedekking (materiaal,verplaatsing,uurloon) en laat deze beschrijven in de bestelbon of factuur.

    dus niet alleen de vermelding "2j wettelijke garantie", maar iets in de aard van "2j garantie materiaal en uurloon inbegrepen"

    sommigen verdienen blijkbaar nog niet genoeg op de verkoop van een kachel niet goed
    jeanhup
    jeanhup
    verkoper


    Man Aantal berichten : 1556
    Registration date : 18-11-09

    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 Empty Re: Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)

    Bericht van jeanhup di apr 26, 2011 12:57 pm

    ss schreef:Tjah,"bijna garantie", een nieuwe term dus!? Sommigen bakken er toch wat van, Laat je niet doen Pedro, dit ruikt naar stinkende handelspraktijken! Het is garantie, of het is geen garantie, bijna uit garantie bestaat niet, wat een zeveraars bij Avantis!
    Of het verhaal van de verkoper over Avantis überhaupt waar is, is ook nog maar de vraag. Het kan best zijn dat de importeur met zijn wederverkopers de afspraak heeft dat bij garantiegevallen de importeur de onderdelen voor zijn rekening neemt en de verkoper/installateur de arbeid voor het vervangen. De verkoper heeft die uren nu gewoon bij de klant in rekening proberen te brengen en heeft nu (terecht) een klant die daar niet mee akkoord is.
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 Empty Re: Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)

    Bericht van pedro di apr 26, 2011 3:57 pm

    Dat is ook de reden waarom de factuur zo lang op zich laten wachten heeft vertelden ze me deze morgen bij Movetherm(waar ik de kachel gekocht heb). Omdat ze heel wat mailkes en telefoontjes moesten doen naar Avantis om de stappenmotor toch maar in garantie te kunnen krijgen... Dan begon ze opeens ook over de staking van de post, wat het evrband daar mee is met mn stappenmotor snap ik ook niet,maar allez..

    Wel de hele tijd van:ja uw kachel was nog maar 2a3weken in garantie meer! Question Toen maakte ze op gegeven moment de vergelijking met hare auto!!!!Ik heb een nieuwe auto zei ze en er is een defect aan de richtingaanwijzers en ik moet ook de werkuren betalen in de garage!!En mijn auto is ook nog in garantie!LOL U hebt nog geluk dat u de kachel niet gekocht hebt in Kortrijk of Roeselare of een andere grote stad,daar is het uurloon 80€ per uur,dus bij ons zijn het peanuts!

    Ja mss is het zoals Jeanhup zegt iovm de werkuren en zo en proberen ze dit nu door te rekenen naar mij! Bij Avantis moet er ook betaald worden voor de werkuren zei ze me.

    Voila ,nochtans altijd tevreden geweest over Movetherm,maar dit is nu wel afgelopen.Garantie is garantie voor mij,en vanwaar die stukken komen en hoe het zit met hun werkuren tegenover de importeur kan mij eigenlijk niet schelen,het enige wat ik wil,is 2j garantie op onderdelen EN werkuren


    Wordt wss vervolgd morgen!

    Pedro


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31565
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 Empty Re: Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)

    Bericht van erwin di apr 26, 2011 4:32 pm

    pedro schreef:

    Voila ,nochtans altijd tevreden geweest over Movetherm,maar dit is nu wel afgelopen.Garantie is garantie voor mij,en vanwaar die stukken komen en hoe het zit met hun werkuren tegenover de importeur kan mij eigenlijk niet schelen,het enige wat ik wil,is 2j garantie op onderdelen EN werkuren

    Wordt wss vervolgd morgen!

    Pedro

    pedro of het nu nog twee weken was of de laatste dag speelt geen rol, als dat hun argument is dan is dat een hele slechte service en ook van avantis,


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    jeanhup
    jeanhup
    verkoper


    Man Aantal berichten : 1556
    Registration date : 18-11-09

    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 Empty Re: Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)

    Bericht van jeanhup di apr 26, 2011 4:39 pm

    Erwin: of Avantis hierin echt een rol gespeeld heeft weten we niet zeker! Ik zou de verkoper niet meteen geloven in wat deze zegt over de rol van Avantis. Daarnaast is de rol van Avantis irrelevant: de verantwoordelijkheid voor de wettelijke garantie ligt bij de verkoper. Niet bij de groothandel of importeur.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31565
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 Empty Re: Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)

    Bericht van erwin di apr 26, 2011 4:43 pm

    pedro heb je al geinformeerd bij avantis Smile


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 Empty Re: Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)

    Bericht van pedro di apr 26, 2011 7:21 pm

    Nee,ik wacht af tot morgen!Maar ik ken nu toevallig ook mensen die een Ecoteck gekocht hebn bij Avantis en waarvan hun kachel ook 'soms' een raar lawaai maakt.Zal ff vertellen aan die mensen dat ze de werkuren mss gaan mogen betalen Laughing

    En zoals Jeanhup zegt,de verantwoordelijkheid ligt bij de verkoper,eigenlijk heb ik geen zaken met Avantis.Es kijkn wat ze morgen zegn....
    Kan toch echt niet é!?


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 633
    Registration date : 29-10-10

    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 Empty Re: Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)

    Bericht van francky di apr 26, 2011 9:41 pm

    pedro schreef:Net es gebeld met de installateur/verkoper.En blijkbaar is het de verdeler die moeilijk doet,in dit geval Avantis... Ik ging blijkbaar in eerste instantie die stappenmotor ook moeten betalen omdat de kachel bijna buiten garantie was(was op tijdstip van melding nog een 2a3weken in garantie).Avantis heeft die motor dan toch onder garantie gegeven naar nde installateur maar werkuren dienen betaald te worden?! Ze gingen het es bekijken voor een eventuele tussenkomst van hun kant voor de werkuren....
    Ik ben op de jaarbeurs geweest dit jaar in Roeselare en had al en kachel gekocht bij de open deur dagen van hun, als ik vroeg voor parameters.... was de verkoop gedaan gemaakt van Aventis, zoek maar op het forum wat ik heb geschreven dan.
    Weet niet meer waar het staat ,maar wat zoekwerk vind je het wel dikke zever van hun bijna uit garantie Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 219877
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 Empty Re: Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)

    Bericht van pedro di apr 26, 2011 9:47 pm

    francky schreef:
    pedro schreef:Net es gebeld met de installateur/verkoper.En blijkbaar is het de verdeler die moeilijk doet,in dit geval Avantis... Ik ging blijkbaar in eerste instantie die stappenmotor ook moeten betalen omdat de kachel bijna buiten garantie was(was op tijdstip van melding nog een 2a3weken in garantie).Avantis heeft die motor dan toch onder garantie gegeven naar nde installateur maar werkuren dienen betaald te worden?! Ze gingen het es bekijken voor een eventuele tussenkomst van hun kant voor de werkuren....
    Ik ben op de jaarbeurs geweest dit jaar in Roeselare en had al en kachel gekocht bij de open deur dagen van hun, als ik vroeg voor parameters.... was de verkoop gedaan gemaakt van Aventis, zoek maar op het forum wat ik heb geschreven dan.
    Weet niet meer waar het staat ,maar wat zoekwerk vind je het wel dikke zever van hun bijna uit garantie Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 219877

    Jouw kachel komt ook van Avantis Francky?

    Grtzzzzzz


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 633
    Registration date : 29-10-10

    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 Empty Re: Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)

    Bericht van francky di apr 26, 2011 10:02 pm

    pedro schreef:
    francky schreef:
    Ik ben op de jaarbeurs geweest dit jaar in Roeselare en had al en kachel gekocht bij de open deur dagen van hun, als ik vroeg voor parameters.... was de verkoop gedaan gemaakt van Aventis, zoek maar op het forum wat ik heb geschreven dan.
    Weet niet meer waar het staat ,maar wat zoekwerk vind je het wel dikke zever van hun bijna uit garantie Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 219877

    Jouw kachel komt ook van Avantis Francky?

    Grtzzzzzz
    Nee ik had hem daar besteld ,en als ik op de jaarbeurs om de parameters vroeg.
    Wilden ze hem niet meer leveren ???
    Heb dan maar een gekocht bij johan verhulst in kortemark edilkamin funny waar ze daar niet moeilijk over doen.
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 Empty Re: Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)

    Bericht van pedro di apr 26, 2011 10:05 pm

    Ja,is idd raar dat ze hem dan nie meer wiln leveren..
    Bon,ik zie wel hoe het afloopt in mijn geval....


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena

    Gesponsorde inhoud


    Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara) - Pagina 6 Empty Re: Worm maakt soms irritant geluid(Ecoteck Sara)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 10:59 am