Mvg
Sandra
Er zijn in totaal 43 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 43 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Sandra VST schreef:Dacht dit ook opgemerkt te hebben via de folder en hier op het forum,zie werkingsprincipe van deze toestellen.
Waarom dan velen zeggen,"Piazetta" beschikt daar alleen over begrijp ik ook niet goed.
Sandra VST schreef:Bon,dan zal onze keuze vallen op ofwel de"Stubotto04 of Ginevra van Piazetta" beide 15Kw.Zal deze week de dealers eens contacteren,zien wat er uit de bus valt.
Mvg
Sandra
Had mij aan dit antwoord verwacht.jl schreef:Sandra VST schreef:Bon,dan zal onze keuze vallen op ofwel de"Stubotto04 of Ginevra van Piazetta" beide 15Kw.Zal deze week de dealers eens contacteren,zien wat er uit de bus valt.
Mvg
Sandra
deze zijn 13 kw
mvg jl
Sandra VST schreef:Had mij aan dit antwoord verwacht.jl schreef:
deze zijn 13 kw
mvg jl
De 13Kw zijn voor de inbouw toestellen,de voorzet of losstaande is de 15Kw.Heb dit hier zwart op wit staan.Info komt zo van Italy.
volgens de website van piazette 13 kw
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Mvg
Sandra
jl schreef:Sandra VST schreef:Had mij aan dit antwoord verwacht.
De 13Kw zijn voor de inbouw toestellen,de voorzet of losstaande is de 15Kw.Heb dit hier zwart op wit staan.Info komt zo van Italy.
volgens de website van piazette 13 kw
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Mvg
Sandra
gaspar1000 schreef:Dus kom ik tot het besluit dat Piazzetta de enige is die de warme lucht onderaan weergeeft.
Geert.