Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 16 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 16 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    2dehandskachel gekocht wat te doen

    Anonymous
    Gast
    Gast


    2dehandskachel gekocht wat te doen Empty 2dehandskachel gekocht wat te doen

    Bericht van Gast za maa 26, 2011 8:20 pm

    Hallo iedereen ik kocht een 2dehands pelletkachel die in een traditionele schouw aangesloten was, en wil deze nu laten werken op een dubbewandige rvs buis dewelke tegen een buitenmuur staat 2.80m van de grond ik zoek een instalateur dewelke deze kachel kan komen afstellen op deze schouw zelf zijn wij uit de regio kortenaken diest tienen de kachel betreft een edelkamin van 8.3 kw en is geen 2 jaar oud het model is iris en het boekje dat erbij is staat dat het een model 2005 is alle info is welkom omtrent een afsteller/instalateur als ook mensen die zowel positieve of negatieve ervaringen met dit type heeft eveneens raad want het is onze eerste kachel mvg Johnny
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31513
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    2dehandskachel gekocht wat te doen Empty Re: 2dehandskachel gekocht wat te doen

    Bericht van erwin za maa 26, 2011 8:44 pm

    johnny, welkom op dit forum,
    de iris is een zeer goede kachel, waarom kontakteer je de installateur vd verkoper eerst niet, er is nog garantie op immers 2j en 5j op het gietijzer

    ik heb je een prive bericht gedaan, zie bovenaan scherm bij nieuwe berichten


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    2dehandskachel gekocht wat te doen Empty Re: 2dehandskachel gekocht wat te doen

    Bericht van Gast za maa 26, 2011 9:47 pm

    erwin123 schreef:johnny, welkom op dit forum,
    de iris is een zeer goede kachel, waarom kontakteer je de installateur vd verkoper eerst niet, er is nog garantie op immers 2j en 5j op het gietijzer

    ik heb je een prive bericht gedaan, zie bovenaan scherm bij nieuwe berichten

    erwin ik denk niet dat dit onder garantie valt een kachel die verkocht wordt en aansluiten op een andere schouw
    dit is geen defect aan de kachel

    mvg jl
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31513
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    2dehandskachel gekocht wat te doen Empty Re: 2dehandskachel gekocht wat te doen

    Bericht van erwin za maa 26, 2011 9:50 pm

    jl schreef:
    erwin ik denk niet dat dit onder garantie valt een kachel die verkocht wordt en aansluiten op een andere schouw
    dit is geen defect aan de kachel
    mvg jl

    nee dat weet ik wel, maar het was omdat de garantie nog doorloopt he, en hij ergens terecht zou moeten kunnen bij een eventueel defect later

    voor die kachel in te stellen kan ik hem eventueel ook opweg helpen, de iris is idem als mijn kachel


    Laatst aangepast door erwin123 op za maa 26, 2011 10:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    2dehandskachel gekocht wat te doen Empty Re: 2dehandskachel gekocht wat te doen

    Bericht van Gast za maa 26, 2011 9:56 pm

    bedankt voor me welkom te heten een goeie instalateur vinden zal een ander paar mouwen zijn
    Anonymous
    Gast
    Gast


    2dehandskachel gekocht wat te doen Empty Re: 2dehandskachel gekocht wat te doen

    Bericht van Gast za maa 26, 2011 10:46 pm

    johnny stru schreef:Hallo iedereen ik kocht een 2dehands pelletkachel die in een traditionele schouw aangesloten was, en wil deze nu laten werken op een dubbewandige rvs buis dewelke tegen een buitenmuur staat 2.80m van de grond ik zoek een instalateur dewelke deze kachel kan komen afstellen op deze schouw zelf zijn wij uit de regio kortenaken diest tienen de kachel betreft een edelkamin van 8.3 kw en is geen 2 jaar oud het model is iris en het boekje dat erbij is staat dat het een model 2005 is alle info is welkom omtrent een afsteller/instalateur als ook mensen die zowel positieve of negatieve ervaringen met dit type heeft eveneens raad want het is onze eerste kachel mvg Johnny

    Beste Johnny

    indien je een installateur zoekt om je kachel af te stellen en/of te plaatsen wil ik gerust onze diensten aanbieden.
    alleen vraag ik mij af of het nodig is om een dubbelwandige buis te plaatsen?
    de EDILKAMIN IRIS is een betrouwbare kachel met niet veel problemen, alleen dient deze een goede afstelling zeker ivm het geluid, en extractiemotor.
    graag nodig ik u uit in onze toonzaal om verdere details te bespreken

    grts Frank
    Ecolutions Zepperen
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31513
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    2dehandskachel gekocht wat te doen Empty Re: 2dehandskachel gekocht wat te doen

    Bericht van erwin za maa 26, 2011 11:00 pm

    johnny stru schreef:bedankt voor me welkom te heten een goeie instalateur vinden zal een ander paar mouwen zijn

    maar nee een goede installateur bied zelf zijn diensten aan Smile


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Annejanne
    Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Vrouw Aantal berichten : 1387
    Registration date : 05-07-09

    2dehandskachel gekocht wat te doen Empty Re: 2dehandskachel gekocht wat te doen

    Bericht van Annejanne zo maa 27, 2011 8:29 am

    Het kan toch snel gaan hé Johnny via een goed forum een goede installateur vinden sunny


    _________________
    Edilkamin Iris Plus speksteen
    Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
    Anonymous
    Gast
    Gast


    2dehandskachel gekocht wat te doen Empty Re: 2dehandskachel gekocht wat te doen

    Bericht van Gast zo maa 27, 2011 12:37 pm

    het gaat hier idd snel erg snel een paar uren staat dit online en ik krijg een oplossing van een stralende dag gesproken mijne zondag kan nietmeer stuk ik wil ook iedereen bedanken voor het zoeken naar een oplossing van ons probleem we gaan deze nammidag een bezoek brengen aan ecolutions in zepperen volgens onze prive berichten en dat zijn er een paar is die man een vakman bedankt aan iedereen en nog een fijna dag gewenst

    Gesponsorde inhoud


    2dehandskachel gekocht wat te doen Empty Re: 2dehandskachel gekocht wat te doen

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do mei 02, 2024 11:23 pm