heeft er iemand ervaringen met zonnepanelen
alvast bedankt
Er zijn in totaal 71 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 2 verborgen en 68 gasten
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
kalashnikov schreef:alvast bedankt
heb je goede ervaringen met de pannelen, heb zonet een prijs offerte laten maken en voor mij zou het op +- 15000 euro komen, maar krijg je echt die groenestroom certificaten per 1000kw voor 20 jaar aan een stuk
alvast bedankt
krusty schreef:kalashnikov schreef:alvast bedankt
heb je goede ervaringen met de pannelen, heb zonet een prijs offerte laten maken en voor mij zou het op +- 15000 euro komen, maar krijg je echt die groenestroom certificaten per 1000kw voor 20 jaar aan een stuk
alvast bedankt
Ja inderdaad , voor 20 jaar gegarandeerd ( ik had er verleden jaar 5 x 450 €) met mogelijkheid tot 6 indien goeie zomer Ik raad je aan deze GSC' s op een aparte rekening te zetten en binnen 10 jaar ongeveer is je installatie ongeveer teruggewonnen en indien nergens een panne of defect is het vanaf dan al bonus tot 20 of 25 jaar en dan zal je mogelijk nieuwe moeten leggen .........(dat is mijn visie)
Zoek ook een installateur die je factuur op 3 jaar zet!!!
Vanaf 1/1/10 is de GSC maar 350 € meer en vanaf 1/1/11 nog 250 € enz......
Jouw totaalprijs zegt mij niks , hangt af van wat je nodig hebt ,hoeveel panelen en wattpiek
Je mag altijd naar Liedekerke komen ik zal je de nodige uitleg doen en trukjes om er de max uit te halen ????? ( geen verkoperspraatjes)
vraag dan mijn tel voor afspraak via PM
kalashnikov schreef:alvast bedankt
alvast bedankt
pedro schreef:Ik heb de mijne aangevraagd op 3maart,ben es benieuwd wnr ie op mn rekening gaat staan,2de GSC is dan voorzien voo eind van het jaar:-)
krusty schreef:@Pedro .... tweede voor eind van het jaar ???? hu..hu...hoe komt da ??
@cuypersmarc ......en desondanks ik al van mijn 18 jaar auto rijd en nog maar 1 ongeval gehad heb en ook maar weinig kilometers doe , is mijn verzekering ook fameus opgeslagen om de BROKKENPILOTEN die hun auto gebruiken als verlengstuk van hun piemel, hun schade uit te betalen .
Mijn brandverzekering is ook met 10% opgeslagen voor diegene die goedkope bouwgrond gekocht hebben in de nabijheid van een rivier en die verleden winter onder water gestaan hebben ............enz..enz...
Als ge 100 € moet extra betalen hebt zal u wel voor 100 € meer verbruikt hebben dan verleden jaar ....
U mag kiezen uit 2 mogelijkheden indien u die 100€ in het vervolg niet wenst te betalen
1) Energie bezuinigen (spaarlampen steken -was drogen op de draad- enz...)
2) Ook zonnepanelen leggen om uw meerverbruik op te vangen.
En verder wens ik er niet op in te gaan , want het sop is de kool niet waard !!