van krusty za 30 jan 2016 - 18:26
Het is altijd een goeie keuze, ook zonder premie en certificaten, MET was natuurlijk beter.
Maar ge moet op lange termijn denken!!!
Als je voor ongeveer 3500 kwh legt en je doet het zelf zit je hier goed
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]Deze is ook goed en korter bij zwevegem
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]Als je ze laat leggen ,doe dan dat bedrag x2
PROSUMENTENTARIEF ( voorlopig is een rechtszaak hangende voor de raad van state)
Netbeheerder Tarief 01.01.2016 - 31.12.2016
(incl 21% BTW)
Gaselwest € 113,03 ( Zwevegem zit hier in dit prosumententarief) dus ....113,03€ x 3,5 =395€ /jaar
Imea € 85,35
Imewo € 92,89
Intergem € 80,82
Iveka € 93,12
Iverlek € 92,95 ( ik zit in dat tarief x 5,5 per jaar) 511€ /jaar
Sibelgas € 106,94
Infrax West € 99,74
Inter-Energa € 95,92
Iveg € 98,03
PBE € 93,55
IK moet niks betalen voor electriciteitsverbruik maar wel 500€ ongeveer voor de netvergoeding voorlopig . De rechtszaak tegen de belg staat is al een eerste keer in ons voordeel uitgesproken verleden jaar. Toen hebben ze iets verandert in hun motivatie en terug de netvergoeding in voege gebracht desondanks ze een volledig jaar hebben moeten terugbetalen.
Je kunt hier alle info vinden
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]P.S. Ik heb hier een buur die zijn panelen van het dak genomen heeft ""Hij wil geen enkele € netvergoeding betalen bij nul verbruik maar wel het werkelijke electriciteitsverbruik zonder terugdraaiende meter betalen ""
Ik heb het hem 3 keer uitgelegd maar hij blijft bij zijn gedacht ......begrijpe wie kan ??????