Is er, buiten Riko nog een andere fabrikant die pelletkechels produceert zonder circulatie ventilator? Heb gisteren een Piazzetta P963 zien en horen werken waarvan men zegt dat die heel stil is maar zelfs die vond ik te luidruchtig. Ben een audiofiel en haat bijgeluiden als ik rustig naar mijn muziek luister. Kan ook niet steeds met een ergerlijke hoofdtelefoon rondlopen of enkel in de zomer naar muziek luisteren.
Vind persoonlijk Riko te duur om als bijverwarming te gebruiken. Het is kwaliteitsmerk, daar ben ik me van bewust doch om wat te bezuinigen op verwarmingskosten is dit merk toch een behoorlijke investering waar ik pas na jaren gebruik mijn investering zal hebben afbetaald vooraleer ik een eurooke winst begin te maken.
mvg, Ron
Vind persoonlijk Riko te duur om als bijverwarming te gebruiken. Het is kwaliteitsmerk, daar ben ik me van bewust doch om wat te bezuinigen op verwarmingskosten is dit merk toch een behoorlijke investering waar ik pas na jaren gebruik mijn investering zal hebben afbetaald vooraleer ik een eurooke winst begin te maken.
mvg, Ron