Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 29 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 27 gasten

Bernd, colleken


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    MCZ musa hydro temperatuur interieur versus warmwater (cv)

    Anonymous
    Gast
    Gast


    MCZ musa hydro  temperatuur interieur versus warmwater (cv) Empty MCZ musa hydro temperatuur interieur versus warmwater (cv)

    Bericht van Gast di nov 22, 2011 10:48 pm


    Ik ben in 't bezit van een mcz musa hydro 22kw

    Als ik in de living de temperatuur op 22° zet en eens die temp bereikt gaat de kachel low branden maar dan zakt de temperatuur van het water zodat de radiatoren van de andere ruimtes daalt .

    is dit te programeren ?


    theelion
    theelion
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 25
    Registration date : 16-10-11

    MCZ musa hydro  temperatuur interieur versus warmwater (cv) Empty Re: MCZ musa hydro temperatuur interieur versus warmwater (cv)

    Bericht van theelion wo nov 23, 2011 2:15 pm

    Wat ik doe is de temperatuur instellen op een 26°, zodat deze nooit wordt bereikt in de living. En als het dan te warm wordt in de living, gaat de deur open naar de hall.
    Alle radiators in de living en eetkamer staan ook nooit aan.
    Ik regel dus enkel op temperatuur van het water op de kachel en gebruik dan de thermostatische kranen boven en in de keuken om aldaar de temperatuur te regelen.


    _________________
    Karmek KK Idro
    Thermokachel (op CV)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    MCZ musa hydro  temperatuur interieur versus warmwater (cv) Empty Re: MCZ musa hydro temperatuur interieur versus warmwater (cv)

    Bericht van Gast wo nov 23, 2011 7:59 pm

    theelion schreef:Wat ik doe is de temperatuur instellen op een 26°, zodat deze nooit wordt bereikt in de living. En als het dan te warm wordt in de living, gaat de deur open naar de hall.
    Alle radiators in de living en eetkamer staan ook nooit aan.
    Ik regel dus enkel op temperatuur van het water op de kachel en gebruik dan de thermostatische kranen boven en in de keuken om aldaar de temperatuur te regelen.


    heb ik vandaag uitgeprobeerd ,,,werkt prima !!!!!Thanks

    Gesponsorde inhoud


    MCZ musa hydro  temperatuur interieur versus warmwater (cv) Empty Re: MCZ musa hydro temperatuur interieur versus warmwater (cv)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 09, 2024 9:04 am