Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
Wie is er online?
Er zijn in totaal 17 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 17 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
+7
Block
Annejanne
pedro
stoffel
Philip
Uthrex
steven
11 plaatsers
verkooppunten Mandi pellets
Philip- PELLETKACHEL!
- Aantal berichten : 1426
Registration date : 15-03-09
- Bericht nummer 76
Re: verkooppunten Mandi pellets
brr die doe het zelf zaken vragen er op los hoor ^^
Annejanne- PELLETKACHEL!
- Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09
- Bericht nummer 77
Vandaag Mandi-pellets in Brico Hasselt: € 4.19 per zak. Ik heb er daar gekocht in reclame (half november) aan € 3.55 per zak!
- Bericht nummer 78
Vanaf 231209 tot 020110 bij BRICO, Mandi voor 3.90 Euro per zak 15kg
Nog steeds duurder dan 3.55 Euro maar toch beter dan 4.19 Euro!
gr
Ilya
Nog steeds duurder dan 3.55 Euro maar toch beter dan 4.19 Euro!
gr
Ilya
steven- Moderator
- Aantal berichten : 5472
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08
- Bericht nummer 79
Ilya,
Als je mandi pellets zoekt, kijk hier dan eens: https://pellets.forummotion.com/pellets-f77/forumkorting-aankoop-pellets-t1259.htm?highlight=forumkorting
Interessant als je 1 pallet kan afhalen of als je 2 palletten wil laten leveren.
3,6 euro per zak afgehaald, bij aankoop van 1 pallet of 3,75 euro per zak, bij aankoop van 2 palletten geleverd. (inclusief forumkorting)
Mvg,
Steven
Als je mandi pellets zoekt, kijk hier dan eens: https://pellets.forummotion.com/pellets-f77/forumkorting-aankoop-pellets-t1259.htm?highlight=forumkorting
Interessant als je 1 pallet kan afhalen of als je 2 palletten wil laten leveren.
3,6 euro per zak afgehaald, bij aankoop van 1 pallet of 3,75 euro per zak, bij aankoop van 2 palletten geleverd. (inclusief forumkorting)
Mvg,
Steven
Salut Steven,
Die had ik zeker al gezien! En is voor mij ook een optie eens ik door mijn domo's bijna heen ben. Ik wissel graag eens af met andere merken en de Mandi's zijn mij als een van de betere bevonden. Laat die forumkortings maar komen!
gr
Ilya
Die had ik zeker al gezien! En is voor mij ook een optie eens ik door mijn domo's bijna heen ben. Ik wissel graag eens af met andere merken en de Mandi's zijn mij als een van de betere bevonden. Laat die forumkortings maar komen!
gr
Ilya
steven- Moderator
- Aantal berichten : 5472
- Bericht nummer 81
Ik zal u de code mailen.
Mvg,
Steven
Mvg,
Steven
Ik heb vandaag een pallet 65 zakken Mandi gekocht bij Brico in Eeklo 3.71€ per zak
MVG
Patrick
MVG
Patrick
Gast- Gast
- Bericht nummer 83
Hallo,
Nu nog in den Brico Plan-It (kortrijk)
Mandi's 3,9 per zak, het is wel 6 plus 1 gratis = 3,34 per zak...
groeten, Bram
Nu nog in den Brico Plan-It (kortrijk)
Mandi's 3,9 per zak, het is wel 6 plus 1 gratis = 3,34 per zak...
groeten, Bram
Gast- Gast
- Bericht nummer 84
Bram,
Ik heb eens gekeken op de website van Brico Plan-it in de reclame folder, die verpakking ziet er helemaal anders uit of die die ik gekocht heb, ben je zeker dat het Mandi is ?
MVG
Patrick
Ik heb eens gekeken op de website van Brico Plan-it in de reclame folder, die verpakking ziet er helemaal anders uit of die die ik gekocht heb, ben je zeker dat het Mandi is ?
MVG
Patrick
Philip- PELLETKACHEL!
- Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09
- Bericht nummer 85
volgens de foto van bric planit zijn het olimps
Hallo,
'K weet het; hier in de reclamefolder stonden ook olimps. Ik dus in den auto achter zakskes olimp met de rest van de ecocheques... Toen ik daar toekwam zei de verantwoordelijke: "Olimp; ken ik niet; dat komt hier van uit Brussel van het hoofdmagazijn. 'T is altijd dat merk dat we krijgen omdat we het zeer goed verkopen"
groeten, Bram
Terwijl ik Olimp een klein beetje hoger inschat dan Mandi's...
'K weet het; hier in de reclamefolder stonden ook olimps. Ik dus in den auto achter zakskes olimp met de rest van de ecocheques... Toen ik daar toekwam zei de verantwoordelijke: "Olimp; ken ik niet; dat komt hier van uit Brussel van het hoofdmagazijn. 'T is altijd dat merk dat we krijgen omdat we het zeer goed verkopen"
groeten, Bram
Terwijl ik Olimp een klein beetje hoger inschat dan Mandi's...
tine- Gast
- Bericht nummer 87
hoi,
bram ,kzie dat je ook van gullegem bent...,wij ook.
onze rika como staat er nu van 3 december,en we zijn er enorm tevreden over!
Momenteel gebruiken we domopellets,pallet gekocht bij aankoop kachel,maar ben aan het twijfelen om es met de olimppellets te proberen,daar ze in de stock te verkrijgen zijn.
Dit kan toch geen kwaad voor de kachel?
Wat is jou ervaring ermee?
groetjes tine
bram ,kzie dat je ook van gullegem bent...,wij ook.
onze rika como staat er nu van 3 december,en we zijn er enorm tevreden over!
Momenteel gebruiken we domopellets,pallet gekocht bij aankoop kachel,maar ben aan het twijfelen om es met de olimppellets te proberen,daar ze in de stock te verkrijgen zijn.
Dit kan toch geen kwaad voor de kachel?
Wat is jou ervaring ermee?
groetjes tine
pedro- Admin
- Aantal berichten : 4782
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08
- Bericht nummer 88
Tine,
andere pellets kunnen zeker geen kwaad voor je kachel....
verschillende soorten uitproberen is zelfs een must
Grtz,Pedro
andere pellets kunnen zeker geen kwaad voor je kachel....
verschillende soorten uitproberen is zelfs een must
Grtz,Pedro
@ Tine,
Olimps moet je zeker proberen, maar niet van de stock hé, Kijk eens op de site van Flament in staden. Eventueel naar de stock voor 3 zakken, en als ze goed zijn dan naar Flament. Mandi's zijn ook goed; momenteel in reklame in den brico-pottelberg. Welke kachel hebben jullie?
groeten, Bram
Olimps moet je zeker proberen, maar niet van de stock hé, Kijk eens op de site van Flament in staden. Eventueel naar de stock voor 3 zakken, en als ze goed zijn dan naar Flament. Mandi's zijn ook goed; momenteel in reklame in den brico-pottelberg. Welke kachel hebben jullie?
groeten, Bram
tine- Gast
- Bericht nummer 90
Wij hebben een rika como.
Zeer content van!
zijn wel content van de domopellets,maar hebben nog geen andere geprobeerd,dusja....
Zeer content van!
zijn wel content van de domopellets,maar hebben nog geen andere geprobeerd,dusja....
Gast- Gast
- Bericht nummer 91
ik ben naar de brico gegaan en er waren mandi pellets aan 3.90
Gast- Gast
- Bericht nummer 92
Ja dit klopt in Eeklo was het ook 3.90€ maar omdat ik een volledig pallet kocht kreeg ik korting ( wel vragen om de korting)
MVG
Patrick
MVG
Patrick
Gast- Gast
- Bericht nummer 93
bedankt voor de info,mandi pellets vind je niet zo makkelijk in west vlaanderen.ze zij even goed als de clean fire pellets 4.7 kwh of 5h kw maakt nietveel verschil in warmte.
niel- Pellet
- Aantal berichten : 59
Leeftijd : 45
Registration date : 14-10-09
- Bericht nummer 94
Brandstoffen Vanhaeren in Rummen verkoopt ook mandi pellets aan een goeie prijs van 3,6 Euro.Gratis aan huis geleverd > Aktie in mei;juni;juli.Gisteren 2 paletten besteld en vandaag al geleverd.Het ruikt weer lekker naar pellets in m'n tuinhuis
Gast- Gast
- Bericht nummer 95
Aankoop mandi
Heb gisteren mandi pellets aangekocht in brico Ternat.
Er komt een actie van 3.5 € per zak vanaf september - men had zich echter vergist want iemand had deze al in de winkel geplaatst. Dus ik dadelijk toegeslagen en 40 zakken meegenomen. Ze zien er goed uit van kwaliteit.
Er komt een actie van 3.5 € per zak vanaf september - men had zich echter vergist want iemand had deze al in de winkel geplaatst. Dus ik dadelijk toegeslagen en 40 zakken meegenomen. Ze zien er goed uit van kwaliteit.
pedro- Admin
- Aantal berichten : 4782
- Bericht nummer 96
Mandi pellets a 3,70 in DB zulte
http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen-aangrenzende-provinces/pellets-mandi-51380728.htm
http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen-aangrenzende-provinces/pellets-mandi-51380728.htm
- Bericht nummer 97
voor leden van het pelletforum is het 3,6, dankzij de forumkorting (denk wel dat de prijs niet meer correct is)
- Bericht nummer 98
Advertentie is nog geen week geleden geplaatst op Kapaza,dus prijs zal wel nog kloppen wss.
Leeftijd : 45
Registration date : 14-10-09
- Bericht nummer 99
Ik heb de indruk dat mandi pellets minder warmte geven dan vorig jaar.Ik moet m'n kachel 1 a 2 standen hoger zetten dan vorig jaar met dezelfde vriestemperaturen.De clean fire pellets geven dan weer meer warmte dan die ik vorig jaar heb gebruikt.Heeft nog iemand deze ervaring?
Gast- Gast
- Bericht nummer 100
Mandi verkocht in de Brico
4.19 euro/zak ( soms promotie : 3,9 )
met discount kaart van Brico krijg je 10% korting, bij acties zou je zelfs tot 15% korting ( 10ù indien je geen kaart hebt, maar is meestal wel tijdelijk)krijgen. Dan moet je wel de kostprijs van de kaart inrekenen, maar als je regelmatig naar Brico gaat= geen probleem om die terug te winnen.
indien levering thuis zie: http://www.brico.be/wabs/nl/diensten-/transport-levering.do
met discount kaart van Brico krijg je 10% korting, bij acties zou je zelfs tot 15% korting ( 10ù indien je geen kaart hebt, maar is meestal wel tijdelijk)krijgen. Dan moet je wel de kostprijs van de kaart inrekenen, maar als je regelmatig naar Brico gaat= geen probleem om die terug te winnen.
indien levering thuis zie: http://www.brico.be/wabs/nl/diensten-/transport-levering.do
erwin- Admin
- Aantal berichten : 32301
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10
- Bericht nummer 101
patjojo schreef:Mandi verkocht in de Brico
wat is de prijs van een bricokaart