hallo mensen daar ik zelf een piazzeta heb , en wil graag mijn buurman helpen met zijn kachel een beetje bij te regelen als ik weet hoe het moet
daar het bij mijn kachel anders is.
hij heefd een seven van edelkamin en ze brand veel te hard zodat ze na een paar uurtje al meteen 25 gr in huis is en de mensen waar ze gekocht is zijn helemaal niet bekwaam sorry als ik het zo moet zeggen ,ik noem geen namen
dus kan er mij iemand uitleggen hoe ik hem het beste kan helpen ermee ?
voor de pellettoevoer en of de rookgas ventielator te minderen want de pellets vliegen bijna uit zijn bakje zo waait de trek of hoe moet ik het zeggen er onder en de vlammen schieten omhoog en er liggen er veel in als hij nog maar op het laagste p1 de kachel laat branden
als ik dan mijn kachel zie op p1 heb ik bijna geen pellets in de korf liggen
kan er mij iemand helpen met de parameters,en goede raad ?????????
de kachel staat nu op p1 en de cp op -3
alvast bedankt stefan
daar het bij mijn kachel anders is.
hij heefd een seven van edelkamin en ze brand veel te hard zodat ze na een paar uurtje al meteen 25 gr in huis is en de mensen waar ze gekocht is zijn helemaal niet bekwaam sorry als ik het zo moet zeggen ,ik noem geen namen
dus kan er mij iemand uitleggen hoe ik hem het beste kan helpen ermee ?
voor de pellettoevoer en of de rookgas ventielator te minderen want de pellets vliegen bijna uit zijn bakje zo waait de trek of hoe moet ik het zeggen er onder en de vlammen schieten omhoog en er liggen er veel in als hij nog maar op het laagste p1 de kachel laat branden
als ik dan mijn kachel zie op p1 heb ik bijna geen pellets in de korf liggen
kan er mij iemand helpen met de parameters,en goede raad ?????????
de kachel staat nu op p1 en de cp op -3
alvast bedankt stefan