Geert schreef:hoe kan ik hier een foto plaatsen
Had je net gedaan enkel had je de url tegen een woord dat voor het protocol http staat geplaatst daarmee dat het niet werkte
Er zijn in totaal 29 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 29 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Geert schreef:hoe kan ik hier een foto plaatsen
erwin123 schreef:ik betwijfel of dit echte granilux pellets zijn onder deze verpakking van blanco zak en zwarte opdruk
er staat geen officiel DINPLUS symbool op en de DINNR ontbreekt
voor mij zijn deze namaak
peter van den Branden schreef:dirk33
kan (of durf) je zeggen wie die franse firma is???
en zou die dan ook in polen kopen!!!!;-) :-)
daarom dat granilux zo duur is (aankoop groothandel +-220 euro/ton)
dirk33 schreef:effe doorgeven ter duidelijkheid dat garnilux NIET bij german pellets is gemaakt maar bij een franse pellets producent die nog duurdere pelles verkoopt dan garnilux , heb juist een volle vracht rechtstreeks binnen gekregen ...
dirk33 schreef:Hallo ,
nu nog maar pas terug op de site geraakt en geen berichten gekregen omdat ons email adres veranderd is , mijn excuus hiervoor ...
inderdadt deze granilux pellets zijn de echte NIET , ik weet dat granilux een concurrentie pellets heeft om te concurreren tegen de goedkope pellets maar deze is van slechte kwaliteit de echte granilux zit in de gekende groen gele verpakking , wij verkopen enkel de echte granilux uiteraard aan een iets duurdere prijs 3,95 € min 3 % forumkorting of mag ik dat hier niet vermelden ...
op de vraag van de producent die de pallets produceert antwoord ik liever niet want dat doet er eigenlijk niet toe denk ik ... als je het echt wil weten wil ik deze misschien beantwoorden via email , maar liever niet want er is als genoeg gebabbeld soms ...
een ding is zeker ker zijn GEEN german pellets ....
dirk33 schreef:Hallo ,
nu nog maar pas terug op de site geraakt en geen berichten gekregen omdat ons email adres veranderd is , mijn excuus hiervoor ...
inderdadt deze granilux pellets zijn de echte NIET , ik weet dat granilux een concurrentie pellets heeft om te concurreren tegen de goedkope pellets maar deze is van slechte kwaliteit de echte granilux zit in de gekende groen gele verpakking , wij verkopen enkel de echte granilux uiteraard aan een iets duurdere prijs 3,95 € min 3 % forumkorting of mag ik dat hier niet vermelden ...
op de vraag van de producent die de pallets produceert antwoord ik liever niet want dat doet er eigenlijk niet toe denk ik ... als je het echt wil weten wil ik deze misschien beantwoorden via email , maar liever niet want er is als genoeg gebabbeld soms ...
erwin123 schreef:dirk33 schreef:Hallo ,
dus granilux zit zelf achter die blanko zakken?
vanwaar komen deze pellets dan,
ze steken deze brol dan in een andere zak om te konkurreren met goedkope pellets volgens u, met granulux en een valse dinstempel erop,
ss schreef:erwin123 schreef:
dus granilux zit zelf achter die blanko zakken?
vanwaar komen deze pellets dan,
ze steken deze brol dan in een andere zak om te konkurreren met goedkope pellets volgens u, met granulux en een valse dinstempel erop,
Er klopt iets niet; CV Het Volk in Gent is een officiële Granilux-dealer!!!!
Groeten,
ss
dirk33 schreef:zoals ik zeg je hebt goede en minderwaardige granilux pellets blijkbaar zijn er verdelers die voor de minderwaardige kiezen om beter te verkopen ik doe dat niet als de granilux te duur is zijn er andere merken genoeg maar kwaliteit betaald en de ene fabrikant kan niet veel meer dan de andere , hoe moet ik een foto plaatsen dan kont alles duidelijk ..??
erwin123 schreef:dirk33 schreef:zoals ik zeg je hebt goede en minderwaardige granilux pellets blijkbaar zijn er verdelers die voor de minderwaardige kiezen om beter te verkopen ik doe dat niet als de granilux te duur is zijn er andere merken genoeg maar kwaliteit betaald en de ene fabrikant kan niet veel meer dan de andere , hoe moet ik een foto plaatsen dan kont alles duidelijk ..??
de foto van de minderwaardige granilux staat in bericht76 zie hoger,
doorzichtige zakken en een niet officiele dinzegel,
ik vind dit maar verdachte zaak
2 soorten pellets onder zelfde naam
Geert schreef:heb altijd german-pellets gebrand en was er altijd tevreden over, tot ik in november granilux kon kopen aan 3,9, dit waren zakken met groene bedrukking, was er ook tevreden van ze waren zelfs beter dan de germans, in december waren mijn 15 zakken erdoor en wilden deze terug gaan kopen, maar plots waren het andere zakken en de pellets zagen er ook anders uit iets bleker, korter en veel meer stof, maar de verkoper zij natuurlijk dat het dezelfde waren maar enkel een andere bedrukking nu op de zak, maar ik vertrouwde het niet en kocht maar 3 zakken, na deze 3 zakken gebrand te hebben kwam ik tot de conclusie, dit waren zeker niet dezelfde als ik tervoren had, waren ronduit slecht, ben dan nu maar terug overgeschakeld naar de germans en blijf nu ook maar met deze branden,
mvg, Geert
dirk33 schreef:
meeki001 schreef:De foto's die ik voor dirk heb geplaatst (de link ernaar althans) zijn inderdaad de zakken waar ik enorm slechte ervaring mee heb gehad.
Ik vermoed stil aan dat ik zakken heb gekregen die op de maandag zijn gemaakt.
Heb nu net nieuws over de leverancier waar ik ze kocht gekregen en die zegt dat er geen problemen zijn bij andere gebruikers en indien ik de zakken nog zou hebben ze deze niet zouden terugnemen. Hierop heb ik ze de foto's terug gezonden die ik nam en ben eens benieuwd welke respons ik hierop ga krijgen.
Vervolg volgt.
Mvg Meeki
dirk33 schreef:meeki001 schreef:De foto's die ik voor dirk heb geplaatst (de link ernaar althans) zijn inderdaad de zakken waar ik enorm slechte ervaring mee heb gehad.
Ik vermoed stil aan dat ik zakken heb gekregen die op de maandag zijn gemaakt.
Heb nu net nieuws over de leverancier waar ik ze kocht gekregen en die zegt dat er geen problemen zijn bij andere gebruikers en indien ik de zakken nog zou hebben ze deze niet zouden terugnemen. Hierop heb ik ze de foto's terug gezonden die ik nam en ben eens benieuwd welke respons ik hierop ga krijgen.
Vervolg volgt.
Mvg Meeki
misschien hebben deze in een vochtige plaats gestaan bij de verkoper of een overschot van verleden jaar ... klachten met granilux heb ikzelf als verkoper nog niet gekregen en als het zo zou zijn stel ik direct granilux aansprakelijk, klant komt op de eerste plaats, je betaald met goed geld dus je moet goede waar krijgen ...
erwin123 schreef:dirk
we zouden volgende info willen, misschien eens vragen bij je producent:
1. weet granilux dat er twee soorten in omloop zijn onder een andere verpakking, 1 met officiele 1 met onofficiele dinkeurmerk, beide met de naam granilux erop
2. wat is de reden hiervan
3. indien deze van dezelfde producent komen kan hij dan garanderen dat de pellets niet in de verkeerde verpakking komen
de officiele verpakking volgens u:
de niet officiele
juist contact opgenomen met granilux ,
vraag 1 ; er zijn 2 soorten in omloop de blanco en de gekleurde verpakking ..
vraag 2 ; op vraag van de klanten een tweede soort ...
vraag 3 ; is gegarandeerd een andere korrel , de blanko verpakking heeft meer den ...maar is allebeide grenenhout ..
dirk33 schreef:
juist contact opgenomen met granilux ,
vraag 1 ; er zijn 2 soorten in omloop de blanco en de gekleurde verpakking ..
vraag 2 ; op vraag van de klanten een tweede soort ...
vraag 3 ; is gegarandeerd een andere korrel , de blanko verpakking heeft meer den ...maar is allebeide grenenhout ..