Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 23 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 23 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+4
ss
Uthrex
nick1
steven
8 plaatsers

    Piazzetta afstandbedieningsproblemen


    nick1
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Aantal berichten : 835
    Registration date : 22-11-11

    Piazzetta afstandbedieningsproblemen - Pagina 2 Empty Re: Piazzetta afstandbedieningsproblemen

    Bericht van nick1 ma jan 23, 2012 9:41 pm

    Al eens gedacht van de wagen in te stappen voor een persoonlijk gesprek bij Per Sempre?
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Piazzetta afstandbedieningsproblemen - Pagina 2 Empty Re: Piazzetta afstandbedieningsproblemen

    Bericht van steven ma jan 23, 2012 11:04 pm

    Nick1,

    dan heb je een uitbreiding op je familiale die de meeeste niet nemen. Goede dekking!


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Piazzetta afstandbedieningsproblemen - Pagina 2 Empty Re: Piazzetta afstandbedieningsproblemen

    Bericht van steven ma jan 23, 2012 11:06 pm

    heb een mail gestuurd naar Per Sempre ivm dit probleem


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Piazzetta afstandbedieningsproblemen - Pagina 2 Empty Re: Piazzetta afstandbedieningsproblemen

    Bericht van Gast di jan 24, 2012 6:51 am

    Hoi Kris 42,

    Ik heb hen wel al proberen te bellen, maar geen antwoord, en niemand die terug belde (boodschap ingesproken).

    I.v.m. die link van technical info, zijn ze bij mij al 2 keer geweest (dessender) en hebben ze de eerste keer geprobeerd met een nieuwe afstandsbediening en de tweede keer hebben ze een nieuw stuk geplaatst, maar het werkt nog niet.
    En drie keer willen ze niet komen, want ze zeiden dat de invoerder het maar moest oplossen.(kort gezegd : zij steken er geen tijd en geld meer in).
    Volgens test-aankoop zouden ze het toestel moeten terug nemen of ruilen omdat het mankement zich voorgedaan heeft tijdens de eerste 6 maanden. (wat wil zeggen dat het gebrek al bestond toen we het kochten)

    mvg

    Karel
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Piazzetta afstandbedieningsproblemen - Pagina 2 Empty Re: Piazzetta afstandbedieningsproblemen

    Bericht van ss di jan 24, 2012 2:08 pm

    Afwachten of de mail van Steven iets gaat opbrengen.
    @ Kris, nieuwkomer met directe aanpak? Als ik jou was zou ik toch wat meer rondsurfen op dit forum voor je negatieve adviezen gaat doorspelen. Er zijn tal van tevreden Per Sempre klanten en Piazzetta-gebruikers... U hebt natuurlijk gelijk dat u begint te twijfelen... Ik twijfel ook aan mensen die op uw manier ergens binnen komen vallen. Maar misschien ben ik wel met het verkeerde been uit bed gestapt...
    Met vriendelijke groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Piazzetta afstandbedieningsproblemen - Pagina 2 Empty Re: Piazzetta afstandbedieningsproblemen

    Bericht van Gast di jan 24, 2012 2:22 pm

    Ik denk dat de mail van Steven zijn vruchten begint af te werpen.
    Of is het dat in combinatie met andere faktoren, het kan ook zijn.

    mvg

    Karel
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Piazzetta afstandbedieningsproblemen - Pagina 2 Empty Re: Piazzetta afstandbedieningsproblemen

    Bericht van ss di jan 24, 2012 2:27 pm

    Hou ons op de hoogte Karel. De houding van Dessender lijkt nergens op maar van Per Sempre en Piazzetta verwacht ik toch reactie!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Piazzetta afstandbedieningsproblemen - Pagina 2 Empty Re: Piazzetta afstandbedieningsproblemen

    Bericht van Gast di jan 24, 2012 2:31 pm

    SS,

    Ik hou jullie zekers op de hoogte, maar eerst zien en dan geloven.

    groeten

    Karel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Piazzetta afstandbedieningsproblemen - Pagina 2 Empty Re: Piazzetta afstandbedieningsproblemen

    Bericht van Gast di jan 24, 2012 2:40 pm

    Ik heb ook een probleem met Per Sempre en denk dat ik niet alleen zal zijn.
    Als u woonkamer al 3 keer onder rook heeft gestaan dan zult ge wel anders spreken over Per sempre.

    Heb 1 keer afspraak hiervoor kunnen maken maar dag van de afspraak half uur voor afgesproken uur SMS TE VEEL WERK KAN NIET KOMEN
    Heb direct teruggebeld geen resultaat
    SMS geen resultaat
    Mail geen resultaat

    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Piazzetta afstandbedieningsproblemen - Pagina 2 Empty Re: Piazzetta afstandbedieningsproblemen

    Bericht van ss di jan 24, 2012 2:53 pm

    SEWI, je doet niets dan klagen, nochtans spreek je op het forum maar van een living vol rook op 14 januari 2012, dat is nu een dikke week geleden!!!??? En toch schrijf je na slechts één week al niets dan negatiefs over Per Sempre??? Redelijk blijven he.
    Dit is weer een voorbeeld hoe voorzichtig men moet zijn met nieuwe leden die enkel op het forum komen met "een klaagzang aan kritiek" en de interpretatie van die klachten!
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Piazzetta afstandbedieningsproblemen - Pagina 2 Empty Re: Piazzetta afstandbedieningsproblemen

    Bericht van Gast di jan 24, 2012 2:59 pm

    @ss

    Ik nodig u eens uit om te komen kijken bij mij thuis.
    Dit gaat niet enkel over 1 probleem maar meerdere, er komt geen reactie van de invoerder.

    Voorzichtig zijn voor nieuwe leden waarom omdat ik kritiek/klachten heb over de invoerder, dacht dat dit een forum was waar men met deze problemen ook terecht kan.

    Wacht tot je zelf problemen heb en ze u niet helpen we zullen dan nog eens spreken.

    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Piazzetta afstandbedieningsproblemen - Pagina 2 Empty Re: Piazzetta afstandbedieningsproblemen

    Bericht van ss di jan 24, 2012 3:03 pm

    Een forum dient niet om zomaar een dealer een slechte naam te bezorgen omdat je een defect hebt dat niet binnen de minuut opgelost is!
    Vriendelijke groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Piazzetta afstandbedieningsproblemen - Pagina 2 Empty Re: Piazzetta afstandbedieningsproblemen

    Bericht van Gast di jan 24, 2012 3:07 pm

    @SS

    Gij begrijpt het echt niet hé

    Ik spreek hier niet enkel van 1 probleem hé, heb kachel al 2 jaar.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Piazzetta afstandbedieningsproblemen - Pagina 2 Empty Re: Piazzetta afstandbedieningsproblemen

    Bericht van Gast di jan 24, 2012 3:11 pm

    Sewi,

    ik heb laatst de vraag gesteld over de schouw, of daar dichtingsringen in zaten. Die kun je heel eenvoudig zelf vervangen/aanbrengen, heb je dat al eens geprobeerd?

    M.v.g.,
    Dick
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Piazzetta afstandbedieningsproblemen - Pagina 2 Empty Re: Piazzetta afstandbedieningsproblemen

    Bericht van ss di jan 24, 2012 3:13 pm

    Hoe zou ik het begrijpen? Ik keek in al je berichten, voor 14 januarie l.l.geen melding van problemen! Er is een topic voor nieuwe leden, had je beter daarvoorgesteld en je historie uit de doeken gedaan, dan waren we nu inderdaad op de hoogte! Je kan dat alsnog uitvoeren he Sewi... Dan kan je misschien op begrip rekenen!
    Groeten,
    ss
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Piazzetta afstandbedieningsproblemen - Pagina 2 Empty Re: Piazzetta afstandbedieningsproblemen

    Bericht van ss di jan 24, 2012 3:14 pm

    We gaan hier straks Steven op ons kap krijgen omdat we hier fors aan het off topick varen zijn... Admin, Sorry he... Maar ik wou de situatie opklaren...
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Piazzetta afstandbedieningsproblemen - Pagina 2 Empty Re: Piazzetta afstandbedieningsproblemen

    Bericht van Gast di jan 24, 2012 3:16 pm

    Geen dichtingsringen

    Het zijn gewoon metalen buizen zonder voorziening voor dichtingen
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Piazzetta afstandbedieningsproblemen - Pagina 2 Empty Re: Piazzetta afstandbedieningsproblemen

    Bericht van Gast di jan 24, 2012 3:50 pm

    Sewi,

    als je eens op [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] klikt en dan op de site op 80 MM, enkelwandig, zwart inox zie je hoe aansluitmateriaal van de rookgasafvoer van een pelletkachel er uit hoort te zien.

    M.v.g.,
    Dick
    nick1
    nick1
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 835
    Leeftijd : 62
    Registration date : 22-11-11

    Piazzetta afstandbedieningsproblemen - Pagina 2 Empty Re: Piazzetta afstandbedieningsproblemen

    Bericht van nick1 di jan 24, 2012 3:58 pm

    Is het niet mogelijk om vanaf bericht 18 op te splitsen naar een nieuwe titel want dit heeft toch allemaal niets meer te maken met "verkooppunten Piazzetta pelletkachel"


    _________________
    Piazzetta P955 (11/01/2012)
    MCZ Cute (2014)
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Piazzetta afstandbedieningsproblemen - Pagina 2 Empty Re: Piazzetta afstandbedieningsproblemen

    Bericht van ss di jan 24, 2012 4:02 pm

    Goed idee, misschien is Uthrex het daar mee eens en wil hij dat doen? Hij is online...
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Piazzetta afstandbedieningsproblemen - Pagina 2 Empty Re: Piazzetta afstandbedieningsproblemen

    Bericht van Gast di jan 24, 2012 6:08 pm

    @dicktwist

    Bedankt voor de nodige info link aangaande rookgasafvoeren.

    Heb juist telefoon gekregen van installateur voor nakijken/aanpassen rookgasafvoer buizen.
    Probleem : er ontsnapt rook van tussen de metalen buizen ( geen dichtingsringen voorzien)
    Installateur gaat dit verhelpen door waar de buizen in elkaar gaan deze toe te doen met siliconen.

    Is dit een goede oplossing of moet ik werken met inox buizen voorzien van siliconen dichtingen ?
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Piazzetta afstandbedieningsproblemen - Pagina 2 Empty Re: Piazzetta afstandbedieningsproblemen

    Bericht van steven di jan 24, 2012 6:11 pm

    @Lodekarel: Per Sempre heeft mij gecontacteerd via mail en het probleem zal opgelost worden.

    Blijkbaar heeft Desender niet naar hem gecommuniceerd over dit probleem. Wat hij niet weet kan hij niet oplossen. Het zal nu wel in orde komen


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Piazzetta afstandbedieningsproblemen - Pagina 2 Empty Re: Piazzetta afstandbedieningsproblemen

    Bericht van Gast di jan 24, 2012 6:20 pm

    Sewi,

    er is maar één juiste oplossing! Verlangen dat de juiste buizen gebruikt worden en dat zijn voor een pelletkachel de buizen waarin een siliconen afdichtinsring gemonteerd is. Omdat de rookgassen van een pelletkachel onder druk afgevoerd worden dient de rookgasafvoer binnenshuis gasdicht te zijn.

    Gepruts met tape of siliconenkit is gewoon verkeerd, hoeft geen inox te zijn, zwart met poedercoating voldoet ook goed en verlang aan de kachel een t-stuk vanwege de condens.

    Suc7,
    Dick
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Piazzetta afstandbedieningsproblemen - Pagina 2 Empty Piazzetta afstandbedieningsproblemen

    Bericht van ss di jan 24, 2012 7:19 pm

    Steven, dat is fantastisch nieuws voor Karel, ik dacht wel dat er ergens iets niet klopte. Nu wachten tot Karel ons heugelijk noeuws kan melden!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Piazzetta afstandbedieningsproblemen - Pagina 2 Empty Re: Piazzetta afstandbedieningsproblemen

    Bericht van Gast do jan 26, 2012 5:25 pm

    @Sewi,
    Heb juist telefoon gekregen van installateur voor nakijken/aanpassen rookgasafvoer buizen.
    Probleem : er ontsnapt rook van tussen de metalen buizen ( geen dichtingsringen voorzien)
    is het probleem nu opgelost en op een goede manier?
    M.v.g.,
    Dick
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Piazzetta afstandbedieningsproblemen - Pagina 2 Empty Re: Piazzetta afstandbedieningsproblemen

    Bericht van Gast do jan 26, 2012 6:23 pm

    Steven,

    Ik kan niet weten hoe goed of slecht hun communicatie verloopt.
    Het bijzonderste is nu dat het probleem opgelost geraakt.
    Het ziet er redelijk positief uit.

    Ik laat jullie iets weten wanneer het in orde is.
    Normaal gezien zou dit volgende week moeten zijn.

    Bedankt voor jullie steun.

    mvg

    Karel

    Gesponsorde inhoud


    Piazzetta afstandbedieningsproblemen - Pagina 2 Empty Re: Piazzetta afstandbedieningsproblemen

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu wo mei 08, 2024 3:16 am