Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 13 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 13 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    hoe kan ik weten hoeveel rookkanalen ik in mijn schouw heb?

    Anonymous
    Gast
    Gast


    hoe kan ik weten hoeveel rookkanalen ik in mijn schouw heb? Empty hoe kan ik weten hoeveel rookkanalen ik in mijn schouw heb?

    Bericht van Gast di feb 07, 2012 8:13 pm

    Ik zou ook graag een pelletkachel willen aanschaffen maar ik heb maar 1 schouw en nu weet ik niet of daar 1 of meerdere rookkanalen in zitten. Mijn cv ketel staat in de kelder . Kan dit alleen via de schouw op het dak gezien worden hoeveel rookkanalen ik heb? ik kan maar slechts de schouw kapot gaan slaan in de living.
    john-159
    john-159
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 134
    Leeftijd : 59
    Registration date : 07-03-11

    hoe kan ik weten hoeveel rookkanalen ik in mijn schouw heb? Empty Re: hoe kan ik weten hoeveel rookkanalen ik in mijn schouw heb?

    Bericht van john-159 di feb 07, 2012 8:19 pm

    Op het dak zou je moeten zien hoeveel rookkanalen er aanwezig zijn. Ik vermoed dat je maar een kanaal hebt gezien ge enkel spreekt van een cv ketel, of heb je in de living nog een schouwopening?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    hoe kan ik weten hoeveel rookkanalen ik in mijn schouw heb? Empty Re: hoe kan ik weten hoeveel rookkanalen ik in mijn schouw heb?

    Bericht van Gast di feb 07, 2012 8:23 pm

    Neen ik heb maar 1 schouw in de living . En het huis is 46 jaar oud.
    john-159
    john-159
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 134
    Leeftijd : 59
    Registration date : 07-03-11

    hoe kan ik weten hoeveel rookkanalen ik in mijn schouw heb? Empty Re: hoe kan ik weten hoeveel rookkanalen ik in mijn schouw heb?

    Bericht van john-159 di feb 07, 2012 8:28 pm

    Ik denk dat je het best eens het dak op gaat. Mij huis is ook een 40tal jaar oud en heb in de living een dichtgemetselde open haard. Dus enkel op het dak zichtbaar dat er twee rookkanalen aanwezig zijn;
    Anonymous
    Gast
    Gast


    hoe kan ik weten hoeveel rookkanalen ik in mijn schouw heb? Empty Re: hoe kan ik weten hoeveel rookkanalen ik in mijn schouw heb?

    Bericht van Gast di feb 07, 2012 8:33 pm

    ok , bedankt john voor de uitleg.
    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 633
    Registration date : 29-10-10

    hoe kan ik weten hoeveel rookkanalen ik in mijn schouw heb? Empty Re: hoe kan ik weten hoeveel rookkanalen ik in mijn schouw heb?

    Bericht van francky di feb 07, 2012 9:45 pm

    46 jaar ! dan zal het wel twee kanalen zijn denk ik ?
    Toch maar even boven kijken Question brrrrrrrrrrrrrr - 10 gr Laughing


    _________________
    Edelkamin funny 11kw
    zibro carmen 11 kw
    lava
    Phono solar 30x195 5850 wp omvormer SMA 4600A

    Gesponsorde inhoud


    hoe kan ik weten hoeveel rookkanalen ik in mijn schouw heb? Empty Re: hoe kan ik weten hoeveel rookkanalen ik in mijn schouw heb?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za mei 11, 2024 11:19 pm