Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 23 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 22 gasten

Omerta


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov - 20:52.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    MCZ Nova Hydro bedieningspaneel met block on

    avatar
    pascal.smeets
    Pellet
    Pellet


    Aantal berichten : 75
    Registration date : 28-02-09

    MCZ Nova Hydro bedieningspaneel met block on Empty MCZ Nova Hydro bedieningspaneel met block on

    Bericht van pascal.smeets di 14 feb - 13:19

    Mensen, wie kan me helpen. Ik heb op mijn bedieningspaneel van mijn mcz nova hydro ineens block on staan en kan nu niets meer via het paneel regele. Hoe krijg ik dit eraf. Ik kan nu zelfs d ekachel niet meer uizetten. Ik heb nergens op geduwd bij mijn weten. Geef me even d ecode door zodat ik dit weer kan deactiveren.
    Bedankt alvast.
    Groet Pascal
    Anonymous
    Gast
    Gast


    MCZ Nova Hydro bedieningspaneel met block on Empty Re: MCZ Nova Hydro bedieningspaneel met block on

    Bericht van Gast di 28 feb - 13:23

    Dit heb ik nog nooit tegengekomen.Ik zou eens de hoofdzekering afleggen, wie weet word hij gereset , heb dezefde kachel. Ik kocht hem bij dezaeyer uit veurne, Blijkbaar kon je daar geen afstandbediening voor krijgen, klopt dat? Ik moet van de kachel ook 2x per winter volledig groot onderhoud uitvoeren anders geraakt alles verstopt, rookkanalen incl schouw van 8cm diameter.
    Zijn er nog die dit ervaren?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    MCZ Nova Hydro bedieningspaneel met block on Empty Re: MCZ Nova Hydro bedieningspaneel met block on

    Bericht van Gast di 28 feb - 13:24

    wat is een e code?
    avatar
    pascal.smeets
    Pellet
    Pellet


    Aantal berichten : 75
    Registration date : 28-02-09

    MCZ Nova Hydro bedieningspaneel met block on Empty Re: MCZ Nova Hydro bedieningspaneel met block on

    Bericht van pascal.smeets di 28 feb - 13:34

    e code is de code(schrijffout)...Ik heb het inmiddels al voor elkaar, moest een paar toetsen tegelijkertijd inhouden.
    M.b.t. het schoonmaken i sdat wel erg veel, ik stook op seizoenbasis ongeveer 4 ton aan pellets en buiten de wekelijkse reiniging en 1 maal jaarlijks alles schoonblazen heb ik nergens kijken naar. Warmtebuizen goed iedere week met een borstel schoonmaken en voor de rest niks.

    Gesponsorde inhoud


    MCZ Nova Hydro bedieningspaneel met block on Empty Re: MCZ Nova Hydro bedieningspaneel met block on

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za 27 apr - 12:27