mooi zo !!!dank jullie allemaal voor de inzet
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
Wie is er online?
Er zijn in totaal 51 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 51 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
+15
dxnature
jeanhup
Keteltje
Min esse
Uthrex
Fleur
Annejanne
steven
nick1
grossard.rob
Dan12
povi1
Greenhorn
petrah
erwin
19 plaatsers
HET FORUM GAAT GEWOON DOOR
Gast- Gast
- Bericht nummer 27
Re: HET FORUM GAAT GEWOON DOOR
mooi , dat er ander mensen zich gaan inzetten hiervoor ,Ik ook wens Erwin,Pedro en Dick veel succes ,
@steven, bedankt voor alles voor al die tijd en uren dat je hier aanwezig was en hopelijk kom je nog vaak langs
Mvg dime
@steven, bedankt voor alles voor al die tijd en uren dat je hier aanwezig was en hopelijk kom je nog vaak langs
Mvg dime
Gast- Gast
- Bericht nummer 28
Hoi,
Dat is nu nog eens geweldig nieuws se.
Ik zou het hier echt missen en ben dus echt blij met deze doorstart.
Zou wel Steven nogmaals willen bedanken voor de vele jaren dat hij er zijn tijd en energie heeft ingestoken en dit forum heeft opgebouwd tot wat het nu is..
En natuurlijk ook heel veel succes aan de nieuwe "eigenaars".
Groeten Patrick
Dat is nu nog eens geweldig nieuws se.
Ik zou het hier echt missen en ben dus echt blij met deze doorstart.
Zou wel Steven nogmaals willen bedanken voor de vele jaren dat hij er zijn tijd en energie heeft ingestoken en dit forum heeft opgebouwd tot wat het nu is..
En natuurlijk ook heel veel succes aan de nieuwe "eigenaars".
Groeten Patrick
dxnature- Pelletkacheltje
- Aantal berichten : 305
Registration date : 25-10-11
- Bericht nummer 29
Dank aan Steven voor zijn inzet en ambitie om dit mooie en vooral informatief forum destijds op te starten en gedurende lange tijd draaiende te houden.
Ook dank aan alle betrokkenen voor de moed en overtuiging om dit pronkstuk verder te zetten.
Proficiat aan alle initiatiefnemers
dxnature
Ook dank aan alle betrokkenen voor de moed en overtuiging om dit pronkstuk verder te zetten.
Proficiat aan alle initiatiefnemers
dxnature
ss- PELLETKACHEL!
- Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 71
Registration date : 22-11-10
- Bericht nummer 30
Goed besluit!
Proficiat Dick, Erwin en Pedro!
Gefeliciteerd Steven!
Groeten,
ss
Proficiat Dick, Erwin en Pedro!
Gefeliciteerd Steven!
Groeten,
ss
stefke- Pellet
- Aantal berichten : 121
Leeftijd : 60
Registration date : 18-02-11
- Bericht nummer 31
joepy kei goed
wat is dit leuk nieuws te lezen hier!!!! hartstikke goed Steven, Erwin, Pedro, Dicktwist
kan ik toch mijn dagelijks bezoekje hier blijven doen en op de hoogte te blijven ,vind het echt kei goed bedankt daarvoor
Mvg stefan
kan ik toch mijn dagelijks bezoekje hier blijven doen en op de hoogte te blijven ,vind het echt kei goed bedankt daarvoor
Mvg stefan
krusty- PELLETKACHEL!
- Aantal berichten : 4513
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11
- Bericht nummer 32
Dat is dus de goednieuws show en blijven we waar we zijn, joepiiiii.!!
ponneke- Pelletkachel
- Aantal berichten : 550
Leeftijd : 67
Registration date : 23-09-12
- Bericht nummer 33
Geweldig nieuws!!!
Want ik had jullie net gevonden, en was heel erg blij dat ik ervaringen zou kunnen lezen en uitwisselen.
We hebben onze kachel net gekocht, en die moet nog geleverd worden - dus nog heel wat te leren hier!
Bedankt dat jullie open blijven!
Want ik had jullie net gevonden, en was heel erg blij dat ik ervaringen zou kunnen lezen en uitwisselen.
We hebben onze kachel net gekocht, en die moet nog geleverd worden - dus nog heel wat te leren hier!
Bedankt dat jullie open blijven!
Gast- Gast
- Bericht nummer 34
forever !!
Net nu ik een pelletkachel besteld had las ik hier dat het forum ermee ophield . Heb in voorbereiding hier veel gelezen en opgestoken , alvast bedankt Steven voor het geleverde werk !! En aan de 3 opvolgers het beste toegewenst !
Net nu ik een pelletkachel besteld had las ik hier dat het forum ermee ophield . Heb in voorbereiding hier veel gelezen en opgestoken , alvast bedankt Steven voor het geleverde werk !! En aan de 3 opvolgers het beste toegewenst !
Gast- Gast
- Bericht nummer 35
Das pas goed nieuws, mijnen dag kan al niet meer stuk, bedankt hievoor!!
Gast- Gast
- Bericht nummer 37
Cool! Nou, welkom dan maar weer allen! Het blijft een spannend forum, hoe dan ook
Gast- Gast
- Bericht nummer 38
Amai was effe schrikken, paar dagen niet gelezen en er gebeurd wat ik kwam juist kijken waar ik pellets moest kopen, actie van de colruyt gemist en nu op zoek, ben blij dat er ondertussen een oplossing gevonden is, proficiat aan allen!