Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 15 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 13 gasten

povi1


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    Edilkamin Tiny/Kelly versus Superior Lia

    nick1
    nick1
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 835
    Leeftijd : 62
    Registration date : 22-11-11

    Edilkamin Tiny/Kelly versus Superior Lia Empty Edilkamin Tiny/Kelly versus Superior Lia

    Bericht van nick1 zo okt 07, 2012 6:46 pm

    Ik speel met de idee om op de bovenverdieping ook een pelletkachel te laten plaatsen om het probleem van vorige winter, nl. cv-installatie die enkel nog voor de bovenverdieping draait voor 1 radiator (woon/slaapruimte zoon), op te lossen. Van de openbedrijvendag geprofiteerd bij Ecolutions om nader kennis te maken met het merk Edilkamin en eveneens langsgeweest bij Interbo-Lacroix, installateur van onze P955.
    Het moeten ondiepe kachels zijn om te passen op de plaats die ik in gedachten heb waardoor volgende kachels mijn aandacht weerhielden: Edilkamin Tiny/Kelly en Superior Lia. Vooral over deze laatste heb ik nog weinig leesvoer gevonden (te nieuw?). Advies is welkom over beide merken, ook over andere merken zolang het maar ondiepe kachels zijn.


    _________________
    Piazzetta P955 (11/01/2012)
    MCZ Cute (2014)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edilkamin Tiny/Kelly versus Superior Lia Empty Re: Edilkamin Tiny/Kelly versus Superior Lia

    Bericht van Gast zo okt 07, 2012 6:52 pm

    Met gebruik van de zoekfunctie en de term diepte kom je al een stuk verder.
    ben-revo
    ben-revo
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 257
    Leeftijd : 61
    Registration date : 09-12-11

    Edilkamin Tiny/Kelly versus Superior Lia Empty Re: Edilkamin Tiny/Kelly versus Superior Lia

    Bericht van ben-revo ma okt 08, 2012 8:54 am

    Hoi Nick1
    bij mijn weten is superior het secondlabel van piazetta , aldus te verstaan uit mijn gebruiksaanwijzing van mijn cleo ,


    _________________
    Rika Revo 9kw
    Rika Topo II 10kw

    Gesponsorde inhoud


    Edilkamin Tiny/Kelly versus Superior Lia Empty Re: Edilkamin Tiny/Kelly versus Superior Lia

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 09, 2024 10:44 pm