Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten

Aldo


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+9
jeanhup
steven
stef123
pedro
ss
francky
nick1
erwin
grossard.rob
13 plaatsers

    te grote vlam - karmek one alice 10kw


    freelive
    Pellet
    Pellet


    Aantal berichten : 55
    Registration date : 18-10-10

    te grote vlam - karmek one alice 10kw - Pagina 4 Empty wormfopper

    Bericht van freelive za nov 10, 2012 5:30 pm

    Hallo Pelletioten

    Ik heb in mijn eldstad HP-24 ook een wormfopper gemaakt
    stuk pijp over invoer naar de worm ,deze was 7 cm nu 4 cm.
    Het vermogen is op laagste ingesteld (opvl 40m2 recreatie woning)
    temp regelen met de deur is geen succes
    maar na wat experimenteren met de wormfopper is de temperatuur goed te regelen en brand
    de kachel perfect.
    enne Bedankt handy Erikgtc goeie tip

    Gr Cees
    Anonymous
    Gast
    Gast


    te grote vlam - karmek one alice 10kw - Pagina 4 Empty Re: te grote vlam - karmek one alice 10kw

    Bericht van Gast zo nov 11, 2012 3:14 am

    zie je wel dat het werkt ! maar nu ik de parameters heb leren kennen is de wormfopper echt niet nodig ! in de parameters moet je het draaien ven het wormwiel gewoon verlangzamen en heb je het zelfde resultaat als met de wormfopper maar ik ben blij dat de wormfopper u heeft geholpen!
    grts eric
    Anonymous
    Gast
    Gast


    te grote vlam - karmek one alice 10kw - Pagina 4 Empty Re: te grote vlam - karmek one alice 10kw

    Bericht van Gast zo nov 11, 2012 3:22 am

    nu heb ik een nieuw probleem de kachel start niet meer op ! de gloeikaars werkt soms maar soms ook niet ?ik denk dat ik toch maar de kachel ga afkoppelen en in remork ga leggen en terug brengen naar heist op den berg zondag morgen terwijl het markt is als er kandidaat kopers bij staan
    nu ben ik het volledig beu ,ze werkte 100% nu dit weer wat een rommel
    grts eric
    Anonymous
    Gast
    Gast


    te grote vlam - karmek one alice 10kw - Pagina 4 Empty Re: te grote vlam - karmek one alice 10kw

    Bericht van Gast ma nov 26, 2012 4:26 pm

    opstart probleem (aleen bij gekuiste kachel)is ook opgelost maar niet door technieker die heeft nog altijd niet omgezien!het probleem dat ik nu wel heb daar ik alles al opgelost heb kan ik eigenlijk moeilijk een klacht neer leggen ,want als ze kachel komen inspecteren werkt die nu naar behoren,ik heb de vuur korf eens bekeken en er is van de fabriek uit ,een schuin randje aangeslepen dat heb ik gewoon wat verder afgeslepen zodat de korf wat verder (1/2mm)over de gloeibougie past en nu start de alice elke keer goed op de gloeibougie was het probleem dus niet ,maar de korf stond er iets te ver af (waarschijnlijk door de kachel de eerste x te hoog te laten branden moest van technieker?? terwijl er in het boekje staat langzaam laten branden voor 3a4 u!!en volgens mij is de plaat waar korf inpast daar door te fel uitgezet?een auto rijd je toch ook niet op volle toeren bij nieuwstaat),en in deze kachel kan de bougie niet verschoven worden die staat op een vaste afstand en is achteraan de kachel mits een beschermplaatje af te vijzen te verwijderen, maar niet te regelen .ma enfin ook weer opgelost de garage is vol(1/4) gestapeld met florafire van carrefour laat de koude nu maar komen !!!!
    grtjs eric
    Anonymous
    Gast
    Gast


    te grote vlam - karmek one alice 10kw - Pagina 4 Empty problemen karmek alice - jetflam

    Bericht van Gast ma dec 10, 2012 12:31 pm

    Hoi allemaal, ik ben een nieuw lid hier op het forum met kachelproblemen.
    Karmek Alice bij Jetflam aangekocht, technieker al tweemaal langsgeweest om juiste afstelling te vinden, doch tot op heden hopeloos...
    Krijg het hier niet warm genoeg (max 21°) op stand 5 en bakje regelmatig vol :-(
    Begin stilaan wanhopig te worden hoor ... Iemand een oplossing ? Woon in Putte (bij mechelen).
    Anonymous
    Gast
    Gast


    te grote vlam - karmek one alice 10kw - Pagina 4 Empty Re: te grote vlam - karmek one alice 10kw

    Bericht van Gast ma dec 10, 2012 6:46 pm

    @frank mij was wijs gemaakt door jetflam (yves)dat er nieuwe software moest geplaatst worden , maar dit waren maar foefjes om het langskomen uit te stellen , ik heb mijn kachel zelf afgeregeld na het gebruik van een tijdelijke oplossing (wormfopper)in de hoop dat de technieker toch nog zou langs komen maar helaas na vele telefoontjes en de beloftes om langs te komen zien ze gewoon niet om!en laten u dood simpel in de kou staan!
    als u wil pm mij dan kunnen we mischien eens afspreken als zgn techneut het niet in orde brengt of als je het beu word om tegen zijn antwoord apparaat te spreken !!u kent dit ondertussen wel!
    grts eric
    Anonymous
    Gast
    Gast


    te grote vlam - karmek one alice 10kw - Pagina 4 Empty telefoon karmek verkoper

    Bericht van Gast do jul 11, 2013 10:19 pm

    vandaag telefoon gekregen van DE kachelplaatser om de kachel te komen afstellen ???!!!
    want er is deze week iemand van italie die het allemaal komt oplossen (karmek alice)
    hij heeft zich geexcuseerd voor zen technieker ,die heeft volgens den baas een eigenaardig karakter (zijn woorden!)

    ik heb gezegd hij staat te kijken naast de kachel zonder oplossing dus die moet hier nooit meer komen,en die italiaan moet je ook niet sturen !
    ik heb alles zelf opgelost gekregen, ik ben nu tevreden over mijn alice en wil het ook zo houden ! goeden dag en tot nooit meer klik(opgelegd)

    grts eric
    pellbox
    pellbox
    Admin


    Man Aantal berichten : 785
    Leeftijd : 48
    Registration date : 28-10-08

    te grote vlam - karmek one alice 10kw - Pagina 4 Empty Re: te grote vlam - karmek one alice 10kw

    Bericht van pellbox do jul 11, 2013 11:51 pm

    stoom afblazen kan deugd doen.

    Het is durven om het op zijn technieker te steken.  De baas is verantwoordelijk en niemand anders.  
    Als die technieker niets deed, dan moest zijn baas maar reageren.

    Gesponsorde inhoud


    te grote vlam - karmek one alice 10kw - Pagina 4 Empty Re: te grote vlam - karmek one alice 10kw

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 2:16 pm