Ik ben gisteren de hele dag gaan werken, en pas om 23.30u thuisgekomen, niet meer op het forum geweest, geslapen tot nu net ( wel weer 2 keer opgestaan om naar de kachel te kijken, daardoor al 2 gebroken nachten gehad natuurlijk ) , ik denk ik kijk even op het forum, en dan lees ik dit ! zit ik hier nu weer te bleiten...alé, dat had ik nu niet verwacht, er bestaan precies nog eerlijke mensen op de wereld !
Jij mag zeker langskomen om de kachel fatsoenlijk af te regelen, maar mag dat wel ? ik zit nog onder garantie ?
En die gratis pellets is natuurlijk héél fijn, héél erg bedankt daarvoor, maar zal al blij zijn als de kachel correct is afgeregeld. Ik heb de voorbije 2 dagen nog geen gerust moment gehad, gisteren terwijl ik werken was is mijn mama een paar keer komen kijken. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik voortdurend met schrik zit of mijn kachel niet in brand aan't vliegen is hé dus ik zal superblij zijn als de kachel goed afgeregeld wordt !
Frank, en iedereen die zo goed was om mij bij te staan, dikke merci, mijn dag kan al niet meer stuk !
Groetjes, Veronikske