Hier hebben ze zonder de intentie om in mijn living iets af te dekken tegen het stof de klus met moeite geklaard. Mijn schouwbuis zit nog steeds niet recht in het plafond. Heb hen gelukkig net op tijd kunnen stoppen en alles met plastiekfolie afdekken. Toen mijn vriend (zelfstandig elektrieker) net aanbelde begon hij tegen die gasten te sakkeren dat het geen stielmannen maar prutsers waren. Hij staat dagelijks op de bouw en zal het wel weten.
Ik hoop dat dit goed af loopt. Voorzekers pas betalen als je tevreden bent! Heb gisteren gezien dat de zwarte lak van de inox buizen die zij hier geplaatst hebben in april, reeds begint af te bladeren. Zal goeie kwaliteit zijn vermoed ik Heb de firma al van bij het begin gemeld dat ik regelmatig Check airflow storing krijg op de kachel en heb 1 maal een technieker van Girretz aan de lijn gehad die me vertelde om in de parameters enkele zaken te veranderen, doch is nog steeds niet opgelost en ondertussen vorige maand drie keer Maratra gebeld en er is nog geen interventie of reactie geweest, net of het in de vuilbak word gesmeten. Mijn zus wil binnenkort ook een pelletkachel, je kan zeker raden waar ik niet met haar naartoe ga